''Mommy'' fetissi

GoodB998

Hei!! 20v miehenalku Kymenlaaksosta etsisi ns. ''äitihahmoa'' paijaamaan, hyväilemään ja pitämään huolta minusta. Fetissi on siis hiukan kevyempää femdommia, aivan kuin käänteinen dd/lg fetissi. Asia tietysti hieman nolottaa minua, joten en siitä aiemmalle tyttöystävälle rohkenut avautua. Kyseessä ei ole siis niinkään insensti/ikäfetissi, mutta ei minua myöskään hiukan vanhemmatkaan naiset haittaa ;)

Jakakaa mieluusti myös omia ajatuksia kyseisestä aiheesta, en ole nimittäin pahemmin löytänyt mistään keskustelua tähän liittyen.

17

3276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnTiedä

      Hyvin paljon on äiti-poika tarinoita, liittyykö tämä sellaiseen?

    • Mommanpoika

      Olen käynyt katsomassa useita sellaisia salla äideistä, poikien kuvaamia onanointifilminpätkiä. Hyvää runkkumatskaa.

    • Desires

      Moi! Ihan sattumalta törmäsin tähän sun viestiin täällä ja sai mielenkiintoni heräämään :) mua kiinnostais tietää laajemmin mitä kaikkea tähän sun fetissiin kuuluu, että mitä haluaisit tehdä/sinulle tehtävän?

      - N 28v Uusimaa

      • Tulinenlover1

        Tääl ois yks uudeltmaalt joka kaipailis mammaa hellimään!


      • Desires
        Tulinenlover1 kirjoitti:

        Tääl ois yks uudeltmaalt joka kaipailis mammaa hellimään!

        Kerro lisää... :)


    • MDLB

      Itseäni tämä kiinnostaa myös kovasti. Siinä on jotain todella söpöä kun nainen paijaa ja huolehtii ja ehkä myös "käyttää" omien halujensa tyydyttämiseen miten tahansa.

      M29 Kymenlaakso

    • Miten olisi 76v näihin leikkeihin totteri

    • Elli.xperia

      Vieläkö on hakusessa?
      Mie oon sellane kuuskymppinen eukko ja kyl miul viel sokeri suussa sullaa ja muutoinki oon iloluontonen. Et jos kiinnistusta todella on, nii otapa ja kirjottele.
      elli.xperia kisulinhäntä luukku pista com

    • nuoriroun

      Ite oon nuori poika joka haluais että vanhempi nainen opettais mut panemaan

    • GoodMama

      Eli haluaisit itsellesi äidin, joka pitäisi vieressä, paijaisi ja silittelisi, puhuisi mukavia, painaisi pääsi rinnoilleen, ja raottaisi puseroaan? Hyväksyntää ja hyvää oloa, loppuun asti, rakkaudesta?

    • Kysyedes

      Hei. Ymmärrän enemmän kuin hyvin "fetissisi", jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua. Haluat seksiä äitisi kanssa, ja haet sille jotain korviketta? Pakko kysyä, kun näen että olet suurin piirtein saman ikäinen kuin minäkin, että miksi ei aito kelpaa? Miksi et tee sitä äitisi kanssa? Se on kuule yleisempää kuin luuletkaan, joten kannattaisi edes yrittää. Voisit yllättyä positiivisesti. Saattaisit jopa huomata, että te molemmat nautitte siitä. Niin kävi minulle. Minä kiertelin ja kaartelin pitkään, kunnes eräänä päivänä uskalsin tehdä aloitteen ja huomasin, että äitikin oli halunnut samaa. Siitä se alkoi.

    • Äidinpoika

      Mun mummuni pesi minua ja on nyt poissa kuvioista. Haudattu kirkko maahan. Haluaisin uuden "Mummun" minua pesemään. Eli olisko kyvykästä mummua tai mummua ja pappaa pesemään "pojan"
      Olen lähellä saloa asuva nuori miehen alku ja tietoa minne ajelen ensi viikolla.

    • Näytä naapurin mummolle postiluukusta mulkkuas jos et muuten uskalla, kyllä se syttyy sun lemmen työkaluus jos se on vähänkään munakarvoja pitempi

    • GoodMama

      Onko Helsingistä samanlaista, täysi-ikäistä?

      • Täällä yksi.. haluaisitko jutella?


      • GoodMama
        laszlok kirjoitti:

        Täällä yksi.. haluaisitko jutella?

        Laitan viestiä.


    • Mammanpoju

      Löytyiskö viel mammoja joka hempeilis hyväilis ja vähän lokeroa avais iällä ei merkitystä

      Pari kymppinen mies

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2979
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      417
      2861
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      91
      2103
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      330
      1711
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1652
    Aihe