Hei!! 20v miehenalku Kymenlaaksosta etsisi ns. ''äitihahmoa'' paijaamaan, hyväilemään ja pitämään huolta minusta. Fetissi on siis hiukan kevyempää femdommia, aivan kuin käänteinen dd/lg fetissi. Asia tietysti hieman nolottaa minua, joten en siitä aiemmalle tyttöystävälle rohkenut avautua. Kyseessä ei ole siis niinkään insensti/ikäfetissi, mutta ei minua myöskään hiukan vanhemmatkaan naiset haittaa ;)
Jakakaa mieluusti myös omia ajatuksia kyseisestä aiheesta, en ole nimittäin pahemmin löytänyt mistään keskustelua tähän liittyen.
''Mommy'' fetissi
17
3618
Vastaukset
- EnTiedä
Hyvin paljon on äiti-poika tarinoita, liittyykö tämä sellaiseen?
- Mommanpoika
Olen käynyt katsomassa useita sellaisia salla äideistä, poikien kuvaamia onanointifilminpätkiä. Hyvää runkkumatskaa.
- Desires
Moi! Ihan sattumalta törmäsin tähän sun viestiin täällä ja sai mielenkiintoni heräämään :) mua kiinnostais tietää laajemmin mitä kaikkea tähän sun fetissiin kuuluu, että mitä haluaisit tehdä/sinulle tehtävän?
- N 28v Uusimaa- Tulinenlover1
Tääl ois yks uudeltmaalt joka kaipailis mammaa hellimään!
- Desires
Tulinenlover1 kirjoitti:
Tääl ois yks uudeltmaalt joka kaipailis mammaa hellimään!
Kerro lisää... :)
- MDLB
Itseäni tämä kiinnostaa myös kovasti. Siinä on jotain todella söpöä kun nainen paijaa ja huolehtii ja ehkä myös "käyttää" omien halujensa tyydyttämiseen miten tahansa.
M29 Kymenlaakso Miten olisi 76v näihin leikkeihin totteri
- Elli.xperia
Vieläkö on hakusessa?
Mie oon sellane kuuskymppinen eukko ja kyl miul viel sokeri suussa sullaa ja muutoinki oon iloluontonen. Et jos kiinnistusta todella on, nii otapa ja kirjottele.
elli.xperia kisulinhäntä luukku pista com - nuoriroun
Ite oon nuori poika joka haluais että vanhempi nainen opettais mut panemaan
- GoodMama
Eli haluaisit itsellesi äidin, joka pitäisi vieressä, paijaisi ja silittelisi, puhuisi mukavia, painaisi pääsi rinnoilleen, ja raottaisi puseroaan? Hyväksyntää ja hyvää oloa, loppuun asti, rakkaudesta?
- Kysyedes
Hei. Ymmärrän enemmän kuin hyvin "fetissisi", jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua. Haluat seksiä äitisi kanssa, ja haet sille jotain korviketta? Pakko kysyä, kun näen että olet suurin piirtein saman ikäinen kuin minäkin, että miksi ei aito kelpaa? Miksi et tee sitä äitisi kanssa? Se on kuule yleisempää kuin luuletkaan, joten kannattaisi edes yrittää. Voisit yllättyä positiivisesti. Saattaisit jopa huomata, että te molemmat nautitte siitä. Niin kävi minulle. Minä kiertelin ja kaartelin pitkään, kunnes eräänä päivänä uskalsin tehdä aloitteen ja huomasin, että äitikin oli halunnut samaa. Siitä se alkoi.
- Äidinpoika
Mun mummuni pesi minua ja on nyt poissa kuvioista. Haudattu kirkko maahan. Haluaisin uuden "Mummun" minua pesemään. Eli olisko kyvykästä mummua tai mummua ja pappaa pesemään "pojan"
Olen lähellä saloa asuva nuori miehen alku ja tietoa minne ajelen ensi viikolla. Näytä naapurin mummolle postiluukusta mulkkuas jos et muuten uskalla, kyllä se syttyy sun lemmen työkaluus jos se on vähänkään munakarvoja pitempi
- GoodMama
Onko Helsingistä samanlaista, täysi-ikäistä?
- GoodMama
laszlok kirjoitti:
Täällä yksi.. haluaisitko jutella?
Laitan viestiä.
- Mammanpoju
Löytyiskö viel mammoja joka hempeilis hyväilis ja vähän lokeroa avais iällä ei merkitystä
Pari kymppinen mies
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121730En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331138SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2181096Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7291992Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36845- 42786
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6761It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9752+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723