Prahan sijasta olisivat neuvostojoukot voineet käydä vierailulla Skodan tehtailla ja laittaa autonvalmistuksen matalaksi. Sellaisia rimpuloita tsekit tuottavat nykyään.
Prahan kevät 1968
8
142
Vastaukset
- kapasiteettivaje
Tekevät sellaisia rimpuloita, jotka ovat niin kysyttyjä, että landlordiakin vituttaa.
- Totuus.on.tämä
Kykkänän historiantuntemuksessa on pahoja vääristymiä. Tai sitten yrittää vaan provoilla.
Niin siis juurikin neuvostoliittolaisethan yrittivät laittaa autonvalmistuksen matalaksi. Pakottivat tekemään surkeita takatuuppareita. Prahan kevään ja samettivallankumouksen jälkeen elämä palautui normaaliin demokratiaan ja autoteollisuuskin alkoi elpyä. - KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Eivät ne takatuupparit huonoja olleet, 1000Mb oli varsin moderni tullessaan - 65 markkinoille😏.
- neuvostoimperialismia
Neuvostojoukot olisivat voineet pysyä omassa karsinassaan ja panna vaikka Moskovan matalaksi.
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
BMW teki kääpiöautoja, volkkari kuplaa, Saab kakstahtista, Toyotassa erillinen runko, Englantilainen laatu oli surullisen kuuluisaa etc...
- skodajokke
Neuvostojoukot siis pilasivat landlordin elämän. Ihme, kun eivät tulleet sitä ajatelleeksi.
- Ti62
Paradoksaalisesti Puna-armeijan komentaja ajoi Prahaan Skodalla.
- CostaDelSilencio
Pistivät ryssät toki Skodaa matalaksi. Takatuuppari oli ajan muoti-konstruktio, mutta senkorvaaminen ei enää 70-luvulla onnistunut, vaan uusi valmis kori piti edelleen tehdä takatuupparina. Ensin Samara, vasta sitten Favorit. Moskovan pääkonttori päätti.
Näin Venäjä-trollin aloitukseen voi mukavasti kertoa myös totuuden, toki.
80-luvulla tsekit tiesivät hyvin vaihtokaupan sisällön: Parhaat teollisuustuotteet Neuvostoliittoon, täyttä hyödytöntä p'skaa tilalle. Tasan meni tilit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049