Telia/Puuvilla syvältä

Huijarit

Sain Telialta viestin, että jakavat sisäänpääsylippuja asuntomessuille. Vajaan tunnin sisällä viestin saamisesta oli liput loppu. Myyjä ei kertonut, montako lippua myymälään oli yleensäkin tullut, ilmeisesti kaksi. Tuleeko lisää, ei osannut kertoa

Jonossa oli kymmeniä kiukkuisia asiakkaita, täysin harhaanjohtavaa markkinointia, kyllä edes tunti pitäisi tavaraa olla, jos sitä tarjotaan.

Ottivat nimen ja puhelinnumeron, mutta eivät kertoneet edes mitä sillä tekevät.

Tuo on myymälä, johon astun vain yhden kerran, silloin kun vielä kerran käyn heidät haukkumassa ala-arvoisesta kuluttajaa väheksyvästä mainonnasta.

Tämän myymälän toimintaa en voisi suositella muille kuin ihmisille, joiden haluan tulevan petetyiksi.

18

2154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonomimmi

En siis ollut ainoa, kusetettu ihminen. Näin Telia vie meitä hölmöläisiä oikein kunnolla. Juuri kuten DNA:n tv mainos, saat vielä tämän, tämän , tämän ja. Ei ole totta no ei olekaan. DNA:lta saat sen mitä lupaavat, Telialta, et muutakuin laskun ja lupauksia ilmaisista lipuista asuntomessuille, huh huh. Hakekaan nyt Telia Puuvillan väki äkkiä uusia työpaikkoja, asiakaskato on niin suuri, että myymälä suljetaan pian;)

• eiElisaa

Minulla taas on positiivisia kokemuksia Teliasta, tosin Cittarin myymälästä.
        Sen sijaan Elisan kävelykadun myymälä ei noudata kuluttajansuojalakia. Piti käydä Rauman myymälässä, että sai apua.

• Palstavalinnastasi

Nopeat syövät hitaat

• HvTelia

Sais Telian kusipäät korvata mun bensat. Mahtoikohan pomotkin luikkia karkuun ja jättää harjoittelijat vastaanottamaan vihaisia asiakkaita.

• Kalliiksiontullut

Ikävin kokemus Telialta: Pyysin muuttamaan laskun paperimaksuksi liikkeessä, mikä siellä edessäni tehtiin. Lasku tuli edelleen s-postiin karhukirjeineen. Liittymä katkaistiin ja kytkettiin uudelleen ilmoittamatta ja tämä on seuraavaan laskun merkitty, vaikka lasku ei ollut edes perinnässä. Haluat selvitellä asiaa: Kirjaudu johonkin tilille Telian sivuilla tai kysy chätissä. Mietin vaan vanhuksia...

• Kiehuu

Ihan samat kokemukset. Taas on laskulla 5e muka en ole maksanut...ja joku 7e jostain tv lisäpalvelusta....en ole myöskään saanut pyytämälläkään paperlaskua, aina s postiin. Voisin edes joltain kysyä paperin kanssa. Tutulla oli yli vuoden liikamaksu. Lupasivat puhelimessa poistaa tarpeettoman maksun vaan eipä. Kuka näissä neuvoisi??

• muut-saa-nauraa

mä mietin porilaisia jotka eivät edes osaa haketua avautumaan oikealla palstalle jolla käsitellään teleoperaatoriongelmia.
        jos porinen ei osaa hakeuua oikealle palstalle ongelmansa kanssa, eimkannata tulla urpona valittamaan kaltoinkohtelmia porin alueen asiana, jopa raumalainenkin nauranee porilaiselle ajattelemattomuudelle, tofen näköisesti nauraa koko muu maailma porilaien ajattelukyvyttömyyttä

• RobottiRobs

Minua pännii niin mahdottomasti nuo Telian uu-watit, jotka Cittarin käytävällä hyökkäävät kimppuun. Käyn Cittarissa n. 3-4 krt/vko ja joka siunaaman kerta ne saatanat rynnivät iholle. Minä en Teliaan vaihda ja olen sen monesti sanonut mutta ei auta. Häirintää ja miinusta Cittarille.

• PattijoenJoe

Onkos tämä jokin DNA:n paskanheittokampanja. Paskaa tuntuu riittävän reilusti kun ihan omasta päästä paiskoo.

• hvtelia

Etkö vammainen lukea osaa? Telialta tule eilen tekstiviesti asuntomessulipuista, joita monet lähtivät kiireellä hakemaan, mutta liput olivatkin menneet 10 minuutissa (toivottavasti ei myyjien sukulaisille tai kavereille)

• PattijoenJoe
        hvtelia kirjoitti:

Etkö vammainen lukea osaa? Telialta tule eilen tekstiviesti asuntomessulipuista, joita monet lähtivät kiireellä hakemaan, mutta liput olivatkin menneet 10 minuutissa (toivottavasti ei myyjien sukulaisille tai kavereille)

Heitä vielä muutama kommentti eri nimmareilla ja mene sitten miettimään montako ämpäriä saat seuraavasta ilmaisjaosta. Ei noilla lahjoilla saa edes kusipottaa. Mutta ei ole tarviskaan. Pysyy näköjään kusi päässä oikein tiiviisti.

• Erkinmerkki

Telia on pelkkää paskaa, nyt he myyvät 10 € kuussa maksavaa "uutta " digiboxiaan, joka on oikeasti 10 vuotta jäljessä kaikki muita, siinä ei ole edes Netflixii, eli täysin susi boxi, jolla voi siis vain katsoa lätkää isosta telkkarista, siis mitä vittuu Telia?

• pori-ongelmistasi

Ehkei se toimi sulla porilaisella,mutta eihän se ole mitään uutta ettei täällä jumalan selän takana toimi mikään, ainakaan halvalla tuotettu, olisit ottanut sen vähän kalliimman, sen mikä saattaisi toimia porilaisellakin

• Erkinmerkki

Minkä ihmeen kalliimman, tämä kun nyt maksaa mulle sen 29,90 € kuussa, ja näkee vain Ässien pelit. Eli älä kommentoi, jos et mistään mitään tiedä.

• Minäpöca

Samaa mieltä, tämä Telian uusi Arris box on täysin luokaton, 2018 ei näy Netflix ! Ei jumalauta siis aivan paska vehje, minäkin otin sen vain ja ainoastaan lätkän takii mitään muuta virkaa ei tuolla Arrisilla ole...ja tämä paska box maksaa siis 10 euroa kuussa!!!

• ReinoNaulapää

Hei!!!!! Asuntomessut meni jo!!!

• hartsatappara

telia myy liigaa jota ei pysty katsoon ,ei mitään vastausta ongelmiin asiakaspalvelustapuhelinliittymää kyllä tarjotiin.pitäiskö tältä paskapuljulta vielä puhelinliittymä ottaa?se on vaan sellanen juttu että on maksettu liigasta eikä se näy joten joku telialta löytää meidän pöytäkonnen perseestään .haistakaa vittu telia ja smliiga.ruutu toimi telia ei.

• Teliaonperseestä

Asuntomessuilla meille tarjottiin ilmaista Telia Liigaa että vaan sähköpostiin. Sähköpostiin ei tullut mitään sieltä tulee 35€ lasku vaikka ei mitään vitun liiga olla katsottu ku tunnuksia ei tullu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe