Voiko toimittamattomasta paketista saada kotiinkuljetuskulut takaisin tai edes valittaa jonnekin? Täällä ei ollut ensimmäinen eikä kymmeneskään kerta, kun Postin auto ei tullut edes pihaan asti tai muutenkaan näkö- tai kuuloetäisyydelle, ja on muka yritetty pakettia toimittaa. Kyttään nykyään koko sovitun toimitusajan ikkunassa, ei ole ketään näkynyt. Tätä tapahtuu meilläpäin (Espoossa, mutta korvemmassa) ja ilmeisesti pitkin Suomea jatkuvasti, enkä enää halua niellä rahojen ja ajan haaskausta mukisematta.
Posti ei tuonut pakettia - rahat takaisin?
kustieipolje
1
274
Vastaukset
- KaikkiHuijaavat
Kukas sen kotiinkuljetuksen on tilannut Postilta? Lienee tavaran myyjä. Et siis sinä, joten Postin mielestä sinulla ei ole mitään oikeutta valittaa mistään. Sinun on saatava se tavaran myyjä hoitamaan asia. Heillä ei ole mitään tietoa Postin ja sinun toimista, joten aika hankalaa. Eivät välttämättä ole edes maksaneet Postille mitään, joten...
Kahden epärehellisen voittoa tavoittelevan yrityksen kanssa on aika hankala tehdä mitään. Kaikki kiistetään ja valehdellaan ja pelataan aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1426965- 604117
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233812Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1383760Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253085Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413015Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla382978Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422590- 482503
- 492374