Juuri toisesta pitkästä parisuhteesta eronneena vähän yli nelikymppisenä naisena aloin miettimään onko sitä. Minun parhaat seksikokemukseni ovat olleet yhden illan juttuja. Eikä niistä sen enempää olisi tullutkaan. Parisuhteissakin seksi on ollut hyvää, mutta että tajunnan räjäyttävää. Sitä ei ole ollut. Pitäisikö siis alkaa vaatimaan enemmän? Kokemuksia? Olen kuullut ystäviltäni, että on olemassa miehiä, jotka huolehtivat siitä että nainen tulee ensin. Minulle näitä ei ole kumppaniksi valikoitunut. Kuinka paljon heitä on?
Mahtavaa seksiä parisuhteessa?
18
1436
Vastaukset
- Kikkeliskok
Täällä on yksi. Ensi nautinto naiselle, sitten itselle. Erityisesti nautin siitä, kun näen naisen nauttivan.
- Tyydyttäjä
Kyllä löytyy. Vaimo saa melkein aina ensin, siitä pidän huolen yli 30 v. panokokemuksella hänen kanssa. Sunnuntaina kyllä kävi vahinko ja tulin ensin, kun panetti niin paljon ja laukesin hänen pilluun. Jatkoin panemista lyhyen puhaltelun jälkeen ja hän otti sormet avuksi ja sain hetken päästä.
- Olgaalii
Positiivisin mielin tulevaisuuteen siis ;) josko joku sellainen vielä olisi minua varten vapaana joka huolehtii myös toisen hyvästä olosta, eikä vain omastaan. Mahtavaa miehet!
Eiköhän valtaosa miehistä ajattele kumppaninsa nautintoa myös. Hyvä seksi takaa että saa itsekin vähän useammin.
- KantapäänKautta_
Variaatioita on ihan nollasta sataan.
Yhden yön jutuista en ole koskaan saanut nautintoa, mutta jos seksi ei alkuun jo toimi, eikä naista oteta huomioon, ei kannata suhteeseen alkaa, koska se asia ei tule muuttumaan. Suhteessa hyvä seksi paranee, huono huononee. Kyllä meitä huomaavaisia miehiä on.
On sääli, kuinka moni nainen jää, parisuhteessakin, tyydyttämättä. Ehkä itsellänikin jäi nuorempana partneri huomiomatta.
On kyllä mahtavaa kun saa antaa ikimuistoisen kokemuksen naiselle joka on jäänyt huomiomatta liian pitkäksi aikaa. Parhaimmat kokemukset ovat olleet 2-3 tapaamis kerran jälkeen, kun on jo hiukan tutustuttu molempien haluihin. Malttia pitää olla myö;)- palautetta
Tuo johtuu siitä, että pelkkään seksiin naiset saavat itseään reilusti tasokkaampia miehiä, mutta parisuhteeseen satte pääosin sen perus paavon, joka nyt ei mitään ihme temppuja kykene tarjoamaan perus veitikallaan.
- Aikustenleikkiä
Parisuhteessa on tärkeää, että molemmat saavat nautintonsa. Ex-vaimoa alkoi vain shoppailut ja some kiinnostaa. Nykysuhteessa on tunteen paloa onneksi varjeltu. Jos vakiojyystö on alkanut kyllästyttää, on piristeeksi keksitty kaikenlaisia roolileikkejä, välillä vähän tuhmiakin, lisäksi varusteita ja asusteita on hankittu.
Seksihän on aikuisen leikkiä, josta hyvin hoidettuna molemmat saavat mahtavia kokemuksia - ja samalla vahvistetaan sitä parisuhdetta.- HarmitusTylsistys
Erittäin hyvin kirjoitettu siellä!!
Ikävä kyllä monesti sitä toista osapuolta, miestä tai naista, alkaa suhteen syventyessä muut asiat vetämään puoleensa kuten kirjoitit, mikä sitten ketäkin.
- Nainen41Vantaa
No itse löysin vasta tässä hyvällä aikuisiällä miehen, joka tykkää itse aktista vähintään yhtä paljon (ellei jopa enemmän) kuin siitä laukeamisesta eli seksi ei lopu 1. vartin aikana. Mies haluaa vaihdella asentoja, rytmiä yms. ja itse aktia kestää kyllä useimmiten jopa pidempään kuin kaipaisin. Mies ei myöskään halua laueta ennen kuin minä olen saanut orgasmin vähintään kerran, joskus tulen usemman kerran ennenkuin mies haluaa laueta. Edellisissä (vain muutamassa) suhteessa seksi on ollut keskiverto-huonoa, mutta en ole tiennyt paremmasta ja olettanut, että tällaista se parhaimmillaan on ja tällä mennään. Onneksi tämän osalta ruoho vaan joskus on vihreämpää aidan toisella puolella eli vaihtamalla paranee ; )
Niinhän se on, moni ei tiedä paremmasta.
Itse olen tuollainen nautiskelija, miksi lopettaa nautintoa ennen kuin on molemmat saaneet tarpeeksi.
Kyllä itse huolehdin siitä että nainen saa ensin. Se kiihottaa. Nainen tulee toisen kerran kun tulen sisään hellään käsiteltyyn pimppiin. Sehän on pahempi juttu jos itse tulee ensin. Silloin on vehe pois pelistä eikä sillä enään ainakaan tyydytetä naista. Sehän on törkeää jättää homma kesken kun toinen odottaa orgasmia.
[email protected]- kommentoikaa
Itse paremminkin ajattelen sen kyllä niin, että naiset varmaan aika paljon jopa ahdistuvat
tuosta, että jotkut miehet yrittävät saada heidät laukeamaan epätoivoisesti. Jyystetään loputtomiin tai hinkataan sormin loputtomiin, vaikka naisella itsellään saattaa olla hyvinkin tunne, että ei tule onnistumaan. Voisin kuvitella sellaisen tilanteen olevan hyvin tukala naisille ja heidän vain miettivät ulospääsyä siitä tilanteesta tietyn pisteen jälkeen ja sikshän monet naiset feikkaavatkin orgasminsa. Ja sitten jos se sama toistuu monta kertaa viikossa, niin kohta haluavat koko ukosta eroon.
Tästä syystä itse en koskaan väen vängällä yritä naiselle orgasmia ja harvemmin kyllä kukaan on saanutkaan. Noh sen voi naiset miettiä ihan tykönään, että kumpi on sitten lopulta parempi vaihtoehto. Epätoivoisesti yrittävä mies, joka lähestulkoon loukkaantuu jos nainen ei saa, vai sitten se mies joka lopettaa homman kun itse on tullut. Se pitää kuitenkin vielä mainita, että itse voisin kyllä jatkaa naisen hyväilemistä vaikka kuinka pitkään, jos vaan itse tajuavat sitä pyytää, vaan eipä ole kukaan pyytänyt, joten oletan, että on riittänyt. Itelläni ne panot kestää sen varinaisen aktin osalta about 15-20min. Lukemani mukaan se on useimmille naisille riittävästi ja eivät edes halua sen pidempiä akteja. Mielestäni panossakin on hyvä olla alku ja loppu, koska jos siitä tehdään suoritus, maratooni ja ns. pakko orgasmi, niin mennään jo metsään aika paljon. - Olgaalii
Kyllä, ei voi tietää jos ei sano. En itsekään mitään ikuisuuksia jaksa mutta pari minaa ja thatsit on vaan ärsyttämistä. Kommenteista on saanut kyllä ajatusta siihen mitä tulevaisuudessa seksin saralla etsii. Empatiaa ja huomaavaisuuttahan se on että huolehditaan kummastakin osapuolesta.
- Entiedämitätehdä
Mä en halua tehdä nyt omaa topikkia,mutta mun ajatus,kokemus,mietintä liittyy myös pitkän parisuhteen seksiin(yhdessä oltu reilut 15v). Olen syönyt käytännössä koko suhteemme ajan pillereitä,poislukien kolme raskausaikaa ja nyt alkuvuodesta jätin pois pillerit ja siirryimme kumin käyttöön. O
Tuntuu kuin mun koko hormonituotanto olisi herännyt eloon, koen sellaista paketista ja himoa että hävettää. Mieheni on tietenkin iloissaan,mutta. Sit tulee se mutta. Hän on 35vuotias ja esim.ei kykene kahta kertaa putkeen aktiin. Lisäksi en ole koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia - en ole itseasiassa koskaan saanut kenenkään kanssa. Mieheni penis ei ole kooltaan kovinkaan suuri ja hänellä on siitä kompleksi.Nautin silti seksistä,mutta nyt kun haluni ovat syntyneet uudelleen,tuntuu että mua on alkanut kiinnostaa se orkunkin saanti. Rakastan miestäni ylikaiken,mutta en tiedä mikä olisi ratkaisu. Olen antanut hänen nuolla mua,opastanut käsiä missä tuntuu hyvältä. Mutta tuntuu että olemme kauhistuneet kaavaan jossa hän räppää mut märäksi ja tulee muhun ja saa ja mä saan joo kivan ja hyvän ja halutun olon,mutta silti se pohjimmainen tarve täyttämättä multa. Häpeän että olen kokoajan halukas kun mieheni on jo voipunut saamisesta.Häpeän että haaveilen isosta munasta.joskus mietin olenko tuomittu ikuisesti tähän "vajaaseen"seksiin .
En tiedä oliko tässä nyt mitään järkeä tai muuta,mutta helpottavaa avata asia edes tänne tällätavalla.- mieskertoo
Ei siihen vierasta miestä tarvita jos isompaakin haluat. Tilaatte vain seksiliikkeestä strapon penis vyön miehellesi ja hän voi jatkaa sillä sitten kun on itse tullut. Panee sinua sillä vaikka takaa päin kuin viimeistäpäivää niin pitkään kuin haluat. Ne on aidon tuntuisia. Ihan turha haaveilla vieraasta kyrvästä ikään kuin ei muita mahdollisuuksia olisikaan.
- 10v-naimisissa
Eipä ole kyllä kertaakaan tullut mieleen jättää naista tyydyttämättä ensin. Nainenhan voi tulla usemman kerran niin sitä tulee ensin nuolemalla annettua yleensä 1-2 orgasmia ja sen jälkeen panemalla vielä sama. Jos itse laukeaisin ensin niin siitä antamisestahan katoaisi myös mielenkiinto kun ei itse pysty laukeamisen jälkeen kiihottumaan samalla tavalla.
- Mies45
Mulle on tärkeetä että nainen tulee ensin ja tykkään jatkaa sen jälkeen vielä pitkään. Jotkut naiset tulee silloin toisen kerran ;)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2134716- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1281163
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071150Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999