Niinkö on, että Suomen oikeisto juntta haluaa nyt tehdä Suomesta puskurivaltion. Eihän EU ole vielä tarpeeksi kupannut suomea, Nato ja hävittäjä ostokset päälle. Itsenäinen Suomi nousuun tai laskuun? Varokaa Suomi venäjää johan historia sen jo osoittaa. : )
https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/talous-yhteiskunta/kuppasivatko-ruotsi-ja-venaja-aikoinaan-suomea-vai-elimmeko-isantamaiden-tukiaisilla
Kuppasivatko Ruotsi ja Venäjä aikoinaan Suomea
4
188
Vastaukset
- Kansaltakysymättä
Kummalta puolelta jokea niitä pakolaisia tulee, idästä tai lännestä?
https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/kun-ruotsi-orjia-kauppasi- Tjjljk
Kummalta puolelta se sotilaallinen hyökkäys on yleensä tullut?
- Abrahamm
Suomi hyökännyt Venäjän puolelle ainakin 5 kertaa itsenäisyyden aikana ja Viron koaliition kanssa oli mukana Pietrin retkellä Suomalaisia !?
Mitä tulee 1939 sotaan, sen Suomi liittolaisineen pitkällä uhoilullaan aiheutti, vaikka Pietarin suoja-aluun vaihtomaa kaksinkertaisena olisikin meitä hyödyttänyt ja Petsamo kuin Viipuri olisi säilynyt !? Mutta mutta kun on pipipää,edelleen !?Kerrotko vähän tarkemmin, mitä olivat Suomen liittolaiset Talvisodassa. Fasistidigtaattorit Stalin ja Hitler olivat keskenään sopineet Suomen kohtalosta. Britit tarjosivat apua, mutta emme ottaneet sitä vastaan. Ruotsista tuli joitain vapaaehtoisia, mutta maana emme apua saaneet. Osaat kuitenkin luetella Suoman liittolaismaat. Jään odottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195