HESALAISET TAAS LIIKENTEESSÄ

MAANTEIDEN_YKÄ

Jälleen on vuodesta se aika kun HESALAISET lähteeliikkeelle ja tukkii tiet.
Kovasti haukutaan maasetua viikosta toiseen odotas kun juhannus joulu yms juhla tulee onkin hirvee hinku maaseudun rauhaan. Kohta taas itkevät kun on jonoja on jonoja.

26

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PääkaupunkiseutuElättää

      Sinä puolestasi haukut täällä hesalaisia mutta tulet kuitenkin sieltä kehitysalueen perämetsäkylältä taas seuraavana työpäivänäsi hakemaan elantoasi pääkaupuniiseudulta. Tukit aamun työmatkaliikenteessä pääkaupungin sisääntuloväylää korealaisella kinnerilläsi. Muista että pääkaupunkiseutu pitää sinutkin leivänsyrjässä kiinni!

      • elä.rähise

        Pakkohan jonkun on tulla ne työt tekemään, kun te paikalliset ette osaa. En tiedä, keitä kaikkia luulet elättäväsi, mutta minä en kuulu siihen joukkoon.


      • KehäKolme
        elä.rähise kirjoitti:

        Pakkohan jonkun on tulla ne työt tekemään, kun te paikalliset ette osaa. En tiedä, keitä kaikkia luulet elättäväsi, mutta minä en kuulu siihen joukkoon.

        " Pakkohan jonkun on tulla ne työt tekemään, kun te paikalliset ette osaa. "

        Mitähän kyseiset työt voisivat olla?


      • elä.rähise
        KehäKolme kirjoitti:

        " Pakkohan jonkun on tulla ne työt tekemään, kun te paikalliset ette osaa. "

        Mitähän kyseiset työt voisivat olla?

        Ymmärrän, että sinulla ei ole töistä mitään käsitystä. Olethan ilmeisesti helsinkiläinen.


      • KehäKolme
        elä.rähise kirjoitti:

        Ymmärrän, että sinulla ei ole töistä mitään käsitystä. Olethan ilmeisesti helsinkiläinen.

        Ymmärrän että sinulla on kova halu osallistua keskusteluun mutta älysi ei riitä kuitenkaan vastaamaan suoraan kysymykseen. Herjaaminen ja vittuilu onnistuu.
        Yritän vielä uudelleen että kerro mitä sellaisia töitä on mitä helsinkiläiset eivät osaa vaan tekijä pitää tuoda Helsingin ulkopuolelta??


      • elä.rähise
        KehäKolme kirjoitti:

        Ymmärrän että sinulla on kova halu osallistua keskusteluun mutta älysi ei riitä kuitenkaan vastaamaan suoraan kysymykseen. Herjaaminen ja vittuilu onnistuu.
        Yritän vielä uudelleen että kerro mitä sellaisia töitä on mitä helsinkiläiset eivät osaa vaan tekijä pitää tuoda Helsingin ulkopuolelta??

        Miksi yrität mennä henkilökohtaisuuksiin? Turhauttaa liikaa lukea totuus? Minä ilmaisen ymmärtäväni tilanteesi, ja sinä suutut siitä. To on outoa käytöstä.


      • KehäKolme
        elä.rähise kirjoitti:

        Miksi yrität mennä henkilökohtaisuuksiin? Turhauttaa liikaa lukea totuus? Minä ilmaisen ymmärtäväni tilanteesi, ja sinä suutut siitä. To on outoa käytöstä.

        Minä esitin kysymyksen jolla perustelisit väitteesi muttet vieläkään kyennyt vastaamaan siihen. Sinähän täällä henkilökohtaisuuksiin olet mennyt, en minä.
        Kysyn vielä kerran että mitä ovat sellaiset työt joita helsinkiläiset eivät kykene tekemään vaan tekijät on haettava jostain muualta? Joa et vieläkään kykene vastaamaan niin tämä keskustelu kohdaltani loppuu.


      • elä.rähise
        KehäKolme kirjoitti:

        Minä esitin kysymyksen jolla perustelisit väitteesi muttet vieläkään kyennyt vastaamaan siihen. Sinähän täällä henkilökohtaisuuksiin olet mennyt, en minä.
        Kysyn vielä kerran että mitä ovat sellaiset työt joita helsinkiläiset eivät kykene tekemään vaan tekijät on haettava jostain muualta? Joa et vieläkään kykene vastaamaan niin tämä keskustelu kohdaltani loppuu.

        Vai on arvelu siitä, että olet helsinkiläinen, henkilökohtaisuuksiin menemistä? No kieltämättä se on ihmisessä aika luontaantyöntävä piirre. Et ilmeisesti ymmärrä sitä, mutta tuo rähjäämisesi vain korostaa sitä, miten oikeaan sinut suuttumaan saanut kirjoitukseni osui.


      • KehäKolme
        elä.rähise kirjoitti:

        Vai on arvelu siitä, että olet helsinkiläinen, henkilökohtaisuuksiin menemistä? No kieltämättä se on ihmisessä aika luontaantyöntävä piirre. Et ilmeisesti ymmärrä sitä, mutta tuo rähjäämisesi vain korostaa sitä, miten oikeaan sinut suuttumaan saanut kirjoitukseni osui.

        Eli vieläkään et kykene pysymään alkuperäksessä aiheessa etkä edelleenkään vastannut esittämääni kysymykseen mitä ovat ne työt joihin tarvitaan Helsingin ulkopuolelta tekijöitä. Et halua tai kykene vastaamaan siihen tämän kommentinkaan jälkeen joten lopetan keskustelun tähän.


      • elä.rähise
        KehäKolme kirjoitti:

        Eli vieläkään et kykene pysymään alkuperäksessä aiheessa etkä edelleenkään vastannut esittämääni kysymykseen mitä ovat ne työt joihin tarvitaan Helsingin ulkopuolelta tekijöitä. Et halua tai kykene vastaamaan siihen tämän kommentinkaan jälkeen joten lopetan keskustelun tähän.

        Jos ei kykene ymmärtämään mittavaa kahden rivin mittaista viestiä ja reagoi siihen vahvasti tunteella, niin jälki näyttää tuolta. Sääli.


      • KehäKolme
        elä.rähise kirjoitti:

        Jos ei kykene ymmärtämään mittavaa kahden rivin mittaista viestiä ja reagoi siihen vahvasti tunteella, niin jälki näyttää tuolta. Sääli.

        Olen reilut pari viikkoa odottanut vastausta että mitä ne työt ovat joita helsinkiläiset eivät kykene tekemään vaa tekijät on tultava jostain muualta. Jostain syystä et edelleenkään ole kyennyt vastaamaan kysymykseen. Kirjoitat vain kuvitelmistasi etten ymmärrä kahden rivin mittaista viestiäsi. Sinähän tässä et ymmärrä useaan kertaan esittämääni kysymystä koska et siihen vieläkään ole vastannut. Esitä esittämäni kysymys jollekin normiälyllä varustetulle henkilölle ja pyydä sen kertomaan mitä sinulta kysyin, siis vaikka selkokielellä.


      • äslmkgråsokg

        Hävisit jo luovuta suosiolla


      • elä.rähise
        KehäKolme kirjoitti:

        Olen reilut pari viikkoa odottanut vastausta että mitä ne työt ovat joita helsinkiläiset eivät kykene tekemään vaa tekijät on tultava jostain muualta. Jostain syystä et edelleenkään ole kyennyt vastaamaan kysymykseen. Kirjoitat vain kuvitelmistasi etten ymmärrä kahden rivin mittaista viestiäsi. Sinähän tässä et ymmärrä useaan kertaan esittämääni kysymystä koska et siihen vieläkään ole vastannut. Esitä esittämäni kysymys jollekin normiälyllä varustetulle henkilölle ja pyydä sen kertomaan mitä sinulta kysyin, siis vaikka selkokielellä.

        Vastaus on annettu, mutta sinä et sitä ymmärrä vaikka olet monta viikkoa yrittänyt pohtia. Taustasi tietäen tilanne on ymmärrettävä.


      • holhokki
        elä.rähise kirjoitti:

        Vastaus on annettu, mutta sinä et sitä ymmärrä vaikka olet monta viikkoa yrittänyt pohtia. Taustasi tietäen tilanne on ymmärrettävä.

        Tällä kertaa palstan vakihäirikkö on hieman poissa omalta mukavuusalueeltaan. Aikaisemminhan olet häiriköinyt keskusteluja, joissa kritisoidaan Suomen alhaisia nopeusrajoituksia ja aina hullummaksi menevää ns. nopeusvalvontaa (=autoilijoiden lisäverotus). Onko lämmin kesä saanut sinut etsimään uusia häirittäviä. Relaa ja mene rannoille, anna niiden kirjoitella joilla on oikeaa sanottavaa!


      • elä.rähise
        holhokki kirjoitti:

        Tällä kertaa palstan vakihäirikkö on hieman poissa omalta mukavuusalueeltaan. Aikaisemminhan olet häiriköinyt keskusteluja, joissa kritisoidaan Suomen alhaisia nopeusrajoituksia ja aina hullummaksi menevää ns. nopeusvalvontaa (=autoilijoiden lisäverotus). Onko lämmin kesä saanut sinut etsimään uusia häirittäviä. Relaa ja mene rannoille, anna niiden kirjoitella joilla on oikeaa sanottavaa!

        Olen pahoillani, mutta minulla ei ole aavistustakaan, mitä tarkoitat. Osuva nikki sinulla kyllä on.


      • holhokki
        elä.rähise kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta minulla ei ole aavistustakaan, mitä tarkoitat. Osuva nikki sinulla kyllä on.

        Kiinni jäit! Täsmälleen samoilla sanoilla vastasit kun jäit edellisen kerran nakeliin tällä samalla palstalla. Silloin sinut tunnisti joku muu kuin minä. Vaihda levyä välillä, täällä sinut ja kyseenalaiset mielipiteesi jo tunnetaan..


      • elä.rähise
        holhokki kirjoitti:

        Kiinni jäit! Täsmälleen samoilla sanoilla vastasit kun jäit edellisen kerran nakeliin tällä samalla palstalla. Silloin sinut tunnisti joku muu kuin minä. Vaihda levyä välillä, täällä sinut ja kyseenalaiset mielipiteesi jo tunnetaan..

        Kannattaa viettää vähemmän aikaa suorassa auringonpaisteessa. Ja juo välillä ihan vaan vettä.


    • Kepulandian.kirous

      Eikös ne ole niitä sudeettisavolaisia, jotka menevät jussina kotikonnuilleen.

    • Myrkkysuhu

      No niin. Eikun suomalaiset taas keskenään riitelemään ja maata kahtia jakamaan. Tämä sukupolvi olisi hävinnyt talvisodan päivässä, mottonaan kaveria ei jeesitä.

    • Hyärytön

      Niin, ei ne Stadilaiset muuta tee kun kusettaa porukkaa vaivaisella 3,5 mrd€ verotuloilla, et NE elättää muut ... höpö höpö, nami nami ja hali hali. Natsi homoja ne on, ne tulee ja panee kaikkia pyllyyn.

      • KorteillaVoittoKotiin

        Kolmen suora löytyi. Natsi-, homo-, ja persekortti kerralla keskusteluun. Loistavaa. Voitto on melko varma koska köyhyys- ja kateuskorteilla ei pärjää.


    • KolmosenRöykyt

      Ei ne ole hesalaisia ! Ne on savolaisia jotka menee mummolan mökille peräkärryineen !!
      Viitos- ja kuutostiet on kunnostettu niitä vartyen muun suomen kustannuksella. Ministeriön miehet on juurikin näitä savolaissii.....

    • Vesimies84

      Saunan taakse vaan helsinkiläiset ja punktsipum!

      ;)

    • seitsemäsaskel

      Miksi hesalaiset lähtisi kotoaan? Olkohatut täyttää tiet..

    • hommiinhommiin

      Miksi te tsadilaiset ette pysy siellä tsadissa jos siellä on niin ihanaa?? Miksi sieltä pitää lähteä jonottamaan joka hemmetin hiihtoloma, joulu, juhannus ja juhlapyhä sinne 3 ja 4 tien solmukohtiin. Keksikää jotain sinne kehäteiden viidakkoon ja pelatkaa vaikka lautapelejä tai paskahousua (ette kyllä edes tiedä mitä se on) ihanassa kivikolossissanne. Onhan se kyllä kiva käydä teidän omalla kotiseudulla siellä maaseudulla mutta menkää sinne vuorotellen että saatte ne työtkin siellä tsadissa tehtyä. TOOPET !!

    • Hesassa

      Puolet täällä Hesassa on maalta tulleita on mökit perintötilat jne...pitkä on aina matka kun Hesasta ajelee 4 tie varmaan suosituin mökille.N.M.hesalainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe