Etsin töitä taksien pesijänä ja puhdistajana

ViidenTähdenTaxari

Hei, omaan ylivertaisen tietämyksen takseista ja kaikkeen siihen liittyvästä. Pystyn tarvittaessa avustamaan myös markkinoinnissa ja kaikkiin lakiin ja asetuksiin liittyvissä kysymyksissä jotka liittyvät takseihin. Hinnoittelu on myös vahvaa osaamisaluettani. Taksit ovat siis intohimoni.

Ajokorttia ei minulla ole enkä siksi omaa pätevyyttä kuljettajana. Liikennelupaa en tule saamaan taustojeni takia.

Tämän johdosta etsin työtä taksien pesijänä ja puhdistajana. Kotonani (asun äitini luona) olen tottunut siivoamaan oksennuksia ja muita eritteitä sohvasta ja muualtakin asunnosta. Olen pessyt naapurin Taunon Corollaa käsin tuossa pihallamme eli omaan myös autonpesu kokemusta.

Minusta saat varmasti pätevän kaverin taksiyhtiöösi. Omaan myös kokemusta yrittäjyydestä. Olen toiminut pullojenkerääjänä jo vuosia. Äitini kutsuukin minua varsinaiseksi yrittäjäksi.

Asun Jakomäessä ja minulla on potkulauta millä pystyn sujuvasti liikkumaan tallillesi.

Älä epäröi ottaa yhteyttä minuun. Tässä on parasta mahdollista osaamista ja tietämystä nyt tarjolla. Laita viestiä tänne niin olen yhteydessä sinuun.

Kunnioittavasti

Jakomäessä 21.6.2018

ViidenTähdenTaxari ex ViidenTähdenUber

37

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työnantaja

      Tuu mulle duuniin. Vaikutat pätevältä kaverilta. Tai sitten et 😆😆😆😆😆😆😆

    • TimppaU

      Kiinnostaako huippu hommat hyvän kaluston parissa?

      • ViidenTähdenTaxari

        Kiinnostaa. Mitä autoja teillä on? Onko mahdollista yöpyä talilla jos kotona äidillä on taas juopporemmi kylässä?


      • TimppaU
        ViidenTähdenTaxari kirjoitti:

        Kiinnostaa. Mitä autoja teillä on? Onko mahdollista yöpyä talilla jos kotona äidillä on taas juopporemmi kylässä?

        Mulla on Korean letukka, 2 000,- arvoinen. Voit nukkua sen sisällä. Milloin voit aloittaa?


      • ViidenTähdenTaxari
        TimppaU kirjoitti:

        Mulla on Korean letukka, 2 000,- arvoinen. Voit nukkua sen sisällä. Milloin voit aloittaa?

        Onko tallisi missä. Asun itse Jakomäessä. Onko sinulla muita autoja?


      • TimppaU
        ViidenTähdenTaxari kirjoitti:

        Onko tallisi missä. Asun itse Jakomäessä. Onko sinulla muita autoja?

        Minulla ei ole kuin tuo yksi auto. Säilytän sitä kadulla . Olisi hyvä jos yöpyisit siinä niin kukaan ei varastaisi sitä. Onko tämä mahdollista?


      • ViidenTähdenTaxari
        TimppaU kirjoitti:

        Minulla ei ole kuin tuo yksi auto. Säilytän sitä kadulla . Olisi hyvä jos yöpyisit siinä niin kukaan ei varastaisi sitä. Onko tämä mahdollista?

        On mahdollista- Pääsenkö jo tänään töihin? Äidillä taas kylässä juopporemmi enkä viitsisi impata tänään Tolua.


    • NaurisOnHyvää

      Keskity vaan pullojen keräämiseen. Sinun älyllesi ja lahjoillesi sopiva homma. 😅😅😅😅

    • Sakke95

      Ylivertainen tietämys tyhmyydestä.

    • mmnmnmm

      Ei löydy.

    • Jepjepjepo

      Jep jep. Että sellainen taxari.

    • ViidenTähdenTaxari

      Onko muila tarjota töitä kun TimoU:lla?

      • EiSinulle

        Sulle, ei kenälläkään.


    • LaTeLaru

      Mene pesee niitä ihannoimiasi Uberin romuja. Siellä tapaat yhtä nuijaa porukkaa kun olet itse. Soita Jollelle.

      • ViidenTähdenTaxari

        Niillä on hienoja autoja. Olen nähnyt netissä että tulee hienoja autoja 1.7.


      • AsserW
        ViidenTähdenTaxari kirjoitti:

        Niillä on hienoja autoja. Olen nähnyt netissä että tulee hienoja autoja 1.7.

        Oletko terveeksi todettu?


    • ViidenTähdenTaxar

      Näin unta että " mulla on ihan oikea yritys joka tekee miljoonia liikevaihtoa" Tosin ollin kyllä aika sekaisin Tolusta ja lennokkiliimasta mutta silti.

      Voinko todellakin rikastua pesemällä takseja ja keräämällä pulloja? Voinko perustaa yrityksen?

      • ViidenTähdenFiude

        Olen myös nimimerkki ViidenTähdenFiude. Lukekaa viisaita mietemiäni toisalta. Töitä vaille olen? Voisiko joku auttaa?


      • ViidenTähdenTaksi
        ViidenTähdenFiude kirjoitti:

        Olen myös nimimerkki ViidenTähdenFiude. Lukekaa viisaita mietemiäni toisalta. Töitä vaille olen? Voisiko joku auttaa?

        Olen myös ViidenTähdenTaksi. Auttakaa minua, tarvitsen työtä

        TerveisinViidenTähdenUber, ViidenTähdenTaxari, ViidenTähdenFiude ja sekä ViidenTähdenYaksi, kyllä minä itse kaikilla nimimerkeilläni.


    • Ahmed3

      Mulle voi laita prepaid. Mina hyva kokemus taxi. Olen 5 euro. Mun halpa.

      • ViidenTähdenTaksi

        Hyvä, millin voin tulla töihin?


    • ViidenTähdenTaksi

      1.7 olen valmiina. Sain äidin vanhan kiljuämpärin pesusankoksi ja pesusienen. Mihin tulen?

    • ViidenTähdenUber

      Etsin edelleen töitä taksien pesijänä ja puhdistajana, tarvittaessa annan myös neuvoja osakekaupoissa. Olisiko kenelläkään tarjota minulle töitä?

      • Junioryrittäjä

        Hei!
        En usko että osaamisesi riittää autonpesuun saati auton vahaamiseen ja auton maalipinnan ylläpitoon.
        Osakemarkkinoilla joskus taasen voi edetä hyvällä tuurillakin, joten kokeilisin sinuna onnea sitä kautta.


      • ViidenTähdenUber
        Junioryrittäjä kirjoitti:

        Hei!
        En usko että osaamisesi riittää autonpesuun saati auton vahaamiseen ja auton maalipinnan ylläpitoon.
        Osakemarkkinoilla joskus taasen voi edetä hyvällä tuurillakin, joten kokeilisin sinuna onnea sitä kautta.

        Kiitos viestistäsi, olen kerännyt jo vuosia pulloja mutta rahaa ei ole jäänyt säästöön. Kaikki on mennyt päihteisiin.

        Haluaisin niin kovasti päästä pesemään takseja, naapurin sedän Toyota ei ole pahasti naarmuuntunut kun olen sitä pessyt. Toki se on 1980-luvun auto ja siinä ei nuo naarmut enään haittaa.


      • ViidenTähdenUber
        ViidenTähdenUber kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi, olen kerännyt jo vuosia pulloja mutta rahaa ei ole jäänyt säästöön. Kaikki on mennyt päihteisiin.

        Haluaisin niin kovasti päästä pesemään takseja, naapurin sedän Toyota ei ole pahasti naarmuuntunut kun olen sitä pessyt. Toki se on 1980-luvun auto ja siinä ei nuo naarmut enään haittaa.

        Osaan myös imuroida.


      • HeimoHeimo
        ViidenTähdenUber kirjoitti:

        Osaan myös imuroida.

        Ei auta. Kukaan ei palkkaa sinua.


      • ViidenTähdenUber
        HeimoHeimo kirjoitti:

        Ei auta. Kukaan ei palkkaa sinua.

        Uskon että minulle löytyy töitä taksien pesijänä. Pesin äsken potkulautani eikä se mennyt rikki tai naarmuttunut.


    • Älämölö

      Oikea Viiden tähden uber ei ollut viiden tähden taksari vaan sai kenkää taksi hommista

    • ViidenTähdenAI

      Haku päällä edelleen. Rahat loppu, töitä tarvitaan.

      • ViidenTähdenAI

        Haluan kovasti tähän unelmatyöhöni. Ottakaa pikaisesti yhteyttä. Asun Jakomäessä ja ajokorttia ei ole mutta voin liikkua pesupaikalle potkulaudallani. Pikaiset yhteydenotot, kiitos.


      • AutoilijaItse
        ViidenTähdenAI kirjoitti:

        Haluan kovasti tähän unelmatyöhöni. Ottakaa pikaisesti yhteyttä. Asun Jakomäessä ja ajokorttia ei ole mutta voin liikkua pesupaikalle potkulaudallani. Pikaiset yhteydenotot, kiitos.

        Turhaan, kukaan ei ole kiinnostunut palkkaaamaan nollaa.


      • ViidenTähdenAI
        AutoilijaItse kirjoitti:

        Turhaan, kukaan ei ole kiinnostunut palkkaaamaan nollaa.

        Sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä. Tarvitsen tätä työtä.


      • OnkoToiminut
        ViidenTähdenAI kirjoitti:

        Sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä. Tarvitsen tätä työtä.

        Miten mielestäsi avohoito on toiminut sinun kohdallasi?


      • ViidenTähdenAI
        OnkoToiminut kirjoitti:

        Miten mielestäsi avohoito on toiminut sinun kohdallasi?

        Ei toimi mutta töitä tarvitsen.


    • ViidenTähdenAI

      Etsin töitä taksien pesijänä. En omaa ajokorttia mutta kova into olisi päästä pesemään takseja. Taksit ovat intohimoni. Tarvetta pesijälle varmasti on. Asun Jakomäessä, ottakaa yhteyttä. Pesupaikalle pääsen potkulaudallani, jos mahdollista voin myös yöpyä pesupaikalla ja siivoilla tallia.

    • Anonyymi

      Luulis töitä löytyvän koska kura lentää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe