Haluaisin alistaa miestä perseelläni

Anyaa

Haluaisin istua miehen naamalla ja alistaa, kiihottaa niin kauheesti jo ajatuski. Mistä löytäis miehen joka haluais palvoa mun persettä? N26

24

2019

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anyaa

      Pirkanmaa

      • Jokke moikka Hervannassa!


    • Larss

      Saisit hieroa ja istua naamalleni, imisin sua....

    • Tuo on yksi parhaita juttuja. Vessaankaan ei ole mikään kiire jos alkaa tuntua siltä..

    • Jepsis

      Olen aina halunnut alistua naiselle tuolla tavalla, niin paljon että en välillä muuta haluakaan, käsittämättömän kiihottavaa

      • Anyaa

        Pitäis nähä!


      • Jepsis

        Niin pitäis, missä päin?


    • satulanaama

      Taidat olla feikki, mutta tietenkin tykkäisin olla satulana jossa saisit istua pitkään ja nuolettaa ja nuuskituttaa miten vaan haluat.

      • Anyaa

        Ai pitkään..Kuinka hyvä oot pidättää hengitystä? jos en haluakkaa et sä nuolet tai haistelet, vaan haluun vaa istuu siinä ja tuntee sun naaman mun pillua ja persettä vasten ja antaa sulle niin vähä happea et sä oikeasti luulisit hetken et sä kuolet mun perseen alle..miten selviäisit? :)


      • satulanaama
        Anyaa kirjoitti:

        Ai pitkään..Kuinka hyvä oot pidättää hengitystä? jos en haluakkaa et sä nuolet tai haistelet, vaan haluun vaa istuu siinä ja tuntee sun naaman mun pillua ja persettä vasten ja antaa sulle niin vähä happea et sä oikeasti luulisit hetken et sä kuolet mun perseen alle..miten selviäisit? :)

        On mun naamalla istunut yli 100- kiloinen nainenkin, onhan se tukalaa mutta aina saa itseään jotenkin väännettyä että saa jostain päin henkeä imaistua. Mutta se rusentumisen tunne on aika pelottavaa, mutta niin helevetin kiihottavaa samalla... Nuuskiminen on nammm, siis jos aromeita vaan on, on myös naisia jotka ovat ihan tuoksuttoman steriilejä, jotkut taas tuoksuvat todella mehevän ihanalta... Liika steriiliys, en ainakaan minä tykkää, toki luonnolliset tuoksut on jees..


      • Anyaa

        Joo kyllä tuoksuja pitää olla! Ja se on tosi kiihottavaa istua sillai et pillu on suun päällä ja mies pystyy hengittää vaa nenän kautta ja se on iha vasten mun persettä .. siis se jos mikä on palvomista


    • täällä olis yksi peppu-fetissin omaava alistuva kundi... ajatus todellakin kiihottaa saada peppu naamalle, nuoltavaksi tms..

    • kiihottavaa

      TURKU!

    • Nuoriiii

      Lisää snapchatis Ant A. Oon sinkkumies 23v. ;)

    • Anyaa

      Ei mua edes tarvitsis välttämättä nuolla, mä haluaisin hieroa pilluani ja persettäni vasten miehen naamaa niin kauan kunnes tuun ja niinku pitäisin hiuksista/päästä kiinni samalla ja muutenki tekisin sen rajusti aah

      • Oisitko aluksi ehkä pikkarit jalassa, niissä päivän tuoksut, nuuskituttaisit kunnolla,, sitten kiimaisena pikkarit pois ja hieroisit paljasta pimppaa ja peppua naamaani... pitkään...
        Se että kuulisin miten nautit, se kiihottaa minua...
        satulanaama on käyttöä varten...


      • Pillu

        Mulla oli kerran nainen ystävänä joka halus tota juuri aina, nussinu mua naamalle ja todella paljon. Ihan hyvä meininki...... Ja kun rajun panon saa niin eipä siinä vaiheessa kerkeä paljon nuolemaan..... Ehkä sit orkun jälki meininkiä voi vähän lisätä....


    • Teppo44

      Sua olis mukava nuolla! ;)

    • Ex syötti minulle persttään aikoinaan, aika domme se, joten se ei olisi uutta

    • Todellakin kiihottavaa, olisin kiinnostunut. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

    • Alistuvainen

      Helsinkiin päin jos päädyt niin täältä löytyy yksi innokas joka voi naamansa antaa istuimeksesi ja satulaksesi. Siinä sitten voit rentoutua ja nauttia hapen puitteissa juuri niin kauan kuin haluat.
      Jos sattuu innostamaan niin laita meiliä [email protected] .

    • Tuollainen nainenhan olisi unelma. Ei ole mitään parempaa kuin se, että nainen istuu naamalle ja "pakottaa" nuolemaan juuri sieltä, mistä Hän tahtoo. Tai, jos on ilkeämpi luonne niin välillä vain istuu tiukasti naamallani antaen minun hengittää vain silloin kun hän päättää, mahdollisesti samalla kutitellen, nipistellen tms. jotta hengityksen pidättäminen tulisi mahdollisimman vaikeaksi. Parasta on tuossa, että ne kaikki pienet mahdolliset hengenvedot ovat täynnä naisen tuoksua, ehkä välillä jopa nainen käskee nimenomaan haistelemaan häntä.
      Naamalla istuminen antaa niin monta vaihtoehtoa, voi olla kevyesti päällä niin, että mies vapaasti nuolee ja nainen on paikallaan ja nauttii, tai mies voi vain pitää kieltään ulkona ja nainen liikkua siten, että kieli osuu juuri oikeisiin paikkoihin, myös nenää voi hyödyntää, se vasta hullun kiihkeää onkin, kun henki meinaa loppua kun nenä on niin syvällä, syvällä... Ja sitten tietty tuo jo mainitsemani hengityksen kontrollointi...

      Näitä olen toteuttanut monesti, kokemukseni on, että naiset ovat usein arkoja aloittamaan, pelkäävät tukehduttavansa tai satuttavansa miestä, mutta kun näistä pääsee yli niin jokainen on oppinut nauttimaan (en väitä, että kaikki naiset koskaan pitäisivät tietenkään).

    • Täällä yksi elämyskokki joka nauttii kun nainen kutsuu luokseen. Määrää työt ja asun jossa teen työt. Ota yhteyttä jos kiinnostaa

    • Alistuvasukkismies

      Löytyykin niitä porista

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe