Olis mukava olla pukeutunut ohuisiin tummiin nailoneihin, lyhyt nahkainen hame, korkkarit jalassa, pitsiliivit pikkurintojeni päällä, olisin hotellissa odottamassa sua, tulisit ja imisit kovan kullini tyhjäksi... nielisit koko satsin... voisin samalla runkata sun kovaa kaluasi ja saisit samalla laskea nesteesi suuhuni!
Imisitkö mua
9
641
Vastaukset
Sehän olisi kiihottavaa.
- Nyloneissa
Imisin ja sä saisit imeä mut myös tyhjäksi! Missä päin sä asut?
TRE entä itse?
- Sukkanauhoissanousee
Muistuttelet minua tuolla jutullasi entisistä nuoruusvuosistani, kun siinä viitisentoista täytettyäni useiden vuosien ajan kävin muutaman miehen luona tytöksi pukeutuneena. Armeija-aika oli hankalaa, kun ei voinut harrastella niin usein. Ihanaa nailoneissa vieläkin. Sen voin sanoa.
- biman44
Sukkanauhoissanousee, missäpäin?
- PitäisköVielä
Mä saan tuosta myös aina kiksit, vanhoja aikoja muistellessa. olin parikymppisenä erään vanhemman liikemiehen tyttöystävänä. Olin hämmästyttävän feminiinisen oloinen, semmoinen laiha tikku. Oon vieläkin ihan mukiinmenevän näköinen mirri kun vedän meikit naamaan ja sukkikset ja minarin ylle.
Mut silloin parikymppisenä elin suorastaan "naisena" lähes vuoden. Tää mun miesystävä hankki mulle kaikki vaatteet sun muut. Jopa pienet tekorinnat, joka pysyi liimalla aina viikonverran.
Ensin piti olla vaan parina iltana seurana mut sitten se rooli jäi päälle. Olihan se hienoa kun kohdeltiin naisena. Ja nykahti kundin syliin, pyllyreikä spermaisena. - Kiinnostaisi
Kiinnostaisi tavata tuollainen tyttöilevä mies, ollut haaveena jo pitkään. Itsekin pukeudun joskus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814