Olis mukava olla pukeutunut ohuisiin tummiin nailoneihin, lyhyt nahkainen hame, korkkarit jalassa, pitsiliivit pikkurintojeni päällä, olisin hotellissa odottamassa sua, tulisit ja imisit kovan kullini tyhjäksi... nielisit koko satsin... voisin samalla runkata sun kovaa kaluasi ja saisit samalla laskea nesteesi suuhuni!
Imisitkö mua
9
656
Vastaukset
Sehän olisi kiihottavaa.
- Nyloneissa
Imisin ja sä saisit imeä mut myös tyhjäksi! Missä päin sä asut?
TRE entä itse?
- Sukkanauhoissanousee
Muistuttelet minua tuolla jutullasi entisistä nuoruusvuosistani, kun siinä viitisentoista täytettyäni useiden vuosien ajan kävin muutaman miehen luona tytöksi pukeutuneena. Armeija-aika oli hankalaa, kun ei voinut harrastella niin usein. Ihanaa nailoneissa vieläkin. Sen voin sanoa.
- biman44
Sukkanauhoissanousee, missäpäin?
- PitäisköVielä
Mä saan tuosta myös aina kiksit, vanhoja aikoja muistellessa. olin parikymppisenä erään vanhemman liikemiehen tyttöystävänä. Olin hämmästyttävän feminiinisen oloinen, semmoinen laiha tikku. Oon vieläkin ihan mukiinmenevän näköinen mirri kun vedän meikit naamaan ja sukkikset ja minarin ylle.
Mut silloin parikymppisenä elin suorastaan "naisena" lähes vuoden. Tää mun miesystävä hankki mulle kaikki vaatteet sun muut. Jopa pienet tekorinnat, joka pysyi liimalla aina viikonverran.
Ensin piti olla vaan parina iltana seurana mut sitten se rooli jäi päälle. Olihan se hienoa kun kohdeltiin naisena. Ja nykahti kundin syliin, pyllyreikä spermaisena. - Kiinnostaisi
Kiinnostaisi tavata tuollainen tyttöilevä mies, ollut haaveena jo pitkään. Itsekin pukeudun joskus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1365801Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1773450- 282607
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4662533- 2012305
- 1811872
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1271445Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361222- 511125
Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721026