Olis mukava olla pukeutunut ohuisiin tummiin nailoneihin, lyhyt nahkainen hame, korkkarit jalassa, pitsiliivit pikkurintojeni päällä, olisin hotellissa odottamassa sua, tulisit ja imisit kovan kullini tyhjäksi... nielisit koko satsin... voisin samalla runkata sun kovaa kaluasi ja saisit samalla laskea nesteesi suuhuni!
Imisitkö mua
9
684
Vastaukset
Sehän olisi kiihottavaa.
- Nyloneissa
Imisin ja sä saisit imeä mut myös tyhjäksi! Missä päin sä asut?
TRE entä itse?
- Sukkanauhoissanousee
Muistuttelet minua tuolla jutullasi entisistä nuoruusvuosistani, kun siinä viitisentoista täytettyäni useiden vuosien ajan kävin muutaman miehen luona tytöksi pukeutuneena. Armeija-aika oli hankalaa, kun ei voinut harrastella niin usein. Ihanaa nailoneissa vieläkin. Sen voin sanoa.
- biman44
Sukkanauhoissanousee, missäpäin?
- PitäisköVielä
Mä saan tuosta myös aina kiksit, vanhoja aikoja muistellessa. olin parikymppisenä erään vanhemman liikemiehen tyttöystävänä. Olin hämmästyttävän feminiinisen oloinen, semmoinen laiha tikku. Oon vieläkin ihan mukiinmenevän näköinen mirri kun vedän meikit naamaan ja sukkikset ja minarin ylle.
Mut silloin parikymppisenä elin suorastaan "naisena" lähes vuoden. Tää mun miesystävä hankki mulle kaikki vaatteet sun muut. Jopa pienet tekorinnat, joka pysyi liimalla aina viikonverran.
Ensin piti olla vaan parina iltana seurana mut sitten se rooli jäi päälle. Olihan se hienoa kun kohdeltiin naisena. Ja nykahti kundin syliin, pyllyreikä spermaisena. - Kiinnostaisi
Kiinnostaisi tavata tuollainen tyttöilevä mies, ollut haaveena jo pitkään. Itsekin pukeudun joskus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625