Onko kellä kokemusta Skotlantiin yksin matkustamisesta? Tai ylipäätään Skotlannista, miten turvallinen maa matkustaa jne...
Kauhee hinku olis Skotlantiin päästä, mutta matkaseuraa ei tunnu löytyvän ja siks oonkin ruvennu miettiin yksin matkustamisen mahdollisuutta.
Euroopassa olen matkustanut ennenkin, mutta koskaan en yksin ja siks mietityttää rohkenenko.
Eniten kiinnoistas ylämaat ja Inverness & Edinburg vaikka en yleensä isoissa kaupungeissa niin viihdykkään.
20v nainen olen tosiaan.
Yksin matkustaminen Skotlantiin
Travelfever
1
320
Vastaukset
- GaryKuupper
Skotlanti on hieno maa, eikä sen turvattomampi kuin ruotsi tai tanska. Ihmiset on ystävällisiä, ja varmaan seuraat saat tai ainakin yrittävät,nuorista miehistä. Ainut 'huono' puoli on aksentti joka voi tuottaa aluksi ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136