Taksi helsinki / lähitaksi osake

Hei, olen kiinnostunut ostaa taksi helsinki / lähitaksin osakkeen.

151

10731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoinMyydä

      Multa voit ostaa Taksi Helsingin osakkeen. Hinta 100 000,- Käteismaksu. Mukana ei tule autoa.

      • Taxi007

        Kohta ei tarvi osta osakkeen. Voi myydä ne mittarit ja kupu pois ajoissa. Taxit on tulossa niin paljon joka päivä.


      • Anonyymi

        Hhhhhhh


      • Anonyymi

        Sovitaan paikka ja aika !!


      • Anonyymi

        20000t saa taxi hki osake


    • Anman

      Mina ostan se sinun muta en maksa noin paljo.myy vahempi. Mina muslimi auta veli.

      • VoinMyydä

        En myy halvemmalla- Hinta on tuo nyt mutta torstain yhtiökokouksen jälkeen hinta on 128 000,- käteisellä- Minulla on näitä osakkeita neljä. Montako laitetaan?


      • Ala.muuttuu

        Voit pitää osakkeesi kohta niiden arvo on n 0 euroa ja voit pyyhkiä niillä vaikka ison persauksesi. Uudet välitysyhtiöt rullaa kohta


      • Faghi

        Jos olet muslimi miten se liityy myynti ja ostos tavaraa . Sinä junti et sä voi olla noin tyhmä. Älä väitä muuta perkele.


      • Anonyymi

        Matkamuisto. Myydään vaan suomalaiselle.


      • Anonyymi

        Minä olen Suomalainen. Minulla passi mukaan. Ostan osakesi. XD


      • Anonyymi
        VoinMyydä kirjoitti:

        En myy halvemmalla- Hinta on tuo nyt mutta torstain yhtiökokouksen jälkeen hinta on 128 000,- käteisellä- Minulla on näitä osakkeita neljä. Montako laitetaan?

        Arvo romahti.


    • Supertaksi

      Minäkin olen kiinnostunut ostamaan vaikka mitä, mutta rahat ei riitä.

      • mtpLogistiikka

        Ostan taksiosakkeen ja miksei muitakin osakkeita logistiikka ja terveyspalvelut invataksiosake myös ,raskaskaluTo kanssa autoineen ja liikenneluvat,jnenimimerkki-.. [email protected]


    • ENTINENE579

      olis Lähitaksi osake hp 8000 €

      • ITP

        Saat 4000e.


      • Laitatko minulle numerosi taikka spostin?


      • Hei, soita numeroon ‭040 258 6224‬ jos olet halukas myymään vielä tai laita tekstiviestiä.


    • taksipitsa

      Vaihtako sina osake kebab pitseria maksaa väli

      • Afrax

        Ostetaan lähitaksin osake sekä sisältäen palvelusopimuksen. Valmis ostamaan heti
        tarjous@postiin
        [email protected]


      • Anonyymi

        Vain suomalaiselle.


    • VapaaOsake

      Myyn taksihelsingin osakkeen hintaan 15000€. Jos kiinnostaa, laita yhteystietosi. P.S. Taksihelsinki osaketta myydään nyt tuohon hintaan, hinta on edelleen nousussa.

      • hei kiinostaa ostaa se


      • VapaaOsake
        Abinen kirjoitti:

        hei kiinostaa ostaa se

        Jätä yhteystietosi.


      • Soitatko numeroon ‭040 258 6224‬ tai laitatko viestiä, kiitos.


      • German.d

        Ostan jos vielä myynnissä


      • Anonyymi

        Hinta romahti..


      • Anonyymi

        Tehdään kauppa 0401571001


      • Anonyymi

        voin sen ostaa


    • Abinen

      hei halusin ostaa taksihelsinki / lähitaksin osake . löytyykö
      kiitos

      • Anonyymi

        juu ostaisin soittaa 0452369882


      • Anonyymi

        Lähitaksin osake on myytävänä 8000,00 ota yhteyttä


    • Kjjj

      Onko muuten yhtiöjärjestyksessä pykäliä yhtiön etuostooikeudesta? Luultavasti on.

    • paperikonemyyjä

      niin kirjoittelen vain perheille kysyäkseni että miten on perheen paperikone tilanne?
      Nii, siis kone joka tuottaa selluloosasta paperia.
      Nii että laitetaanko konetta tulemaan?
      Jaa, ettäkö toisella kertaa sitten..

    • VakuusarvoNolla

      Pankissa totesivat kylmästi, kun kysyin mikä vakuusarvoTaksi Helsingin osakkeella on. Vastaus oli tyly, osakkeella ei ole lainkaan panttiarvoa, eli eivät kelpuuta osaketta lainan vakuudeksi. Mistä johtuu?

      • Osakkeen.hinta

        Nimellisarvo satasen luokkaa. Siksi.

        Myyntihinta on aina markkinatilanteen mukaan, nyt on saatu osakkeesta jopa 15000€. Hinta elää kaiken aikaa, nyt on voimakkaassa nousussa. Osake on myös melko varma tae päästä ajamaan Taksihelsinkiin ja ostohinta maksaa pian itsensa takaisin, jos pääsisit sinne vaikka vuokralaiseksi. Uusien vuokralaisten kuukausivuokra lienee alkaen 1500€/kk, osakkeenomistajat maksavat vain 250€/kk. Taksihelsingillä pääsee helposti yksi mies 10000€/kk liikevaihtoon, mietippä mitä tuon liikevaihdon saamiseksi maksaisit Uberilla, he veloittaisivat 2500€/kk. Kuinka nopeasti Taksihelsingin osake on tienattu verrattuna Uberin maksuun?

        Osakekauppa kun nyt vaan on tällasta, voit tehdä hyvää nettoa, tai sitten et.


      • Anonyymi
        Osakkeen.hinta kirjoitti:

        Nimellisarvo satasen luokkaa. Siksi.

        Myyntihinta on aina markkinatilanteen mukaan, nyt on saatu osakkeesta jopa 15000€. Hinta elää kaiken aikaa, nyt on voimakkaassa nousussa. Osake on myös melko varma tae päästä ajamaan Taksihelsinkiin ja ostohinta maksaa pian itsensa takaisin, jos pääsisit sinne vaikka vuokralaiseksi. Uusien vuokralaisten kuukausivuokra lienee alkaen 1500€/kk, osakkeenomistajat maksavat vain 250€/kk. Taksihelsingillä pääsee helposti yksi mies 10000€/kk liikevaihtoon, mietippä mitä tuon liikevaihdon saamiseksi maksaisit Uberilla, he veloittaisivat 2500€/kk. Kuinka nopeasti Taksihelsingin osake on tienattu verrattuna Uberin maksuun?

        Osakekauppa kun nyt vaan on tällasta, voit tehdä hyvää nettoa, tai sitten et.

        Kuka käyttää enää taksia?


      • Anonyymi
        Osakkeen.hinta kirjoitti:

        Nimellisarvo satasen luokkaa. Siksi.

        Myyntihinta on aina markkinatilanteen mukaan, nyt on saatu osakkeesta jopa 15000€. Hinta elää kaiken aikaa, nyt on voimakkaassa nousussa. Osake on myös melko varma tae päästä ajamaan Taksihelsinkiin ja ostohinta maksaa pian itsensa takaisin, jos pääsisit sinne vaikka vuokralaiseksi. Uusien vuokralaisten kuukausivuokra lienee alkaen 1500€/kk, osakkeenomistajat maksavat vain 250€/kk. Taksihelsingillä pääsee helposti yksi mies 10000€/kk liikevaihtoon, mietippä mitä tuon liikevaihdon saamiseksi maksaisit Uberilla, he veloittaisivat 2500€/kk. Kuinka nopeasti Taksihelsingin osake on tienattu verrattuna Uberin maksuun?

        Osakekauppa kun nyt vaan on tällasta, voit tehdä hyvää nettoa, tai sitten et.

        Kuka käyttää enää taksia?


    • Jokamiesluokka

      TH ja LTX etuosto oikeus omiin osakkeihin. Turhaan huutelette täällä hintoja.😎

      • Xyza

        Etuosto-oikeus tarkoittaa, että jos X tarjoaa summan Y, niin oy saa pitää sen tarjoamalla saman summan. Jos X tarjoaa summan Z, eikä oy suostu maksamaan niin paljon, niin A saa myydä sen X:lle summalla Z.


    • Khosti

      Hei!
      Haluaisin ostaa lähitaksi/taksi helsinki data osake. 0456056612.
      Ystävällisin Terveisin
      Kosti

      • JoukoJaKosti

        Missä Jouko on?


      • Jokamiesluokka

        Mitä sä sillä teet. Et välitykseen pääse nopeammin kuitenkaan.😀


      • Kielo10

        Löytyisi myytäväksi tsksihelsinki osake. Mitä tarjoat?


      • Lunastuslauseke
        Kielo10 kirjoitti:

        Löytyisi myytäväksi tsksihelsinki osake. Mitä tarjoat?

        Voit myydä vain sellaiselle, joka on jo taksihelsinki osakas, muuten se lunastetaan tonnilla.

        Kts. Taksihelsingin yhtiöjärjestys lunastuslauseke.


    • TaksiOsake

      Löytyikö lähitaksi/taksi Helsinki osaketta?
      Tarjoa! 358 4o 254 I976

      • HtdOsakas

        Mitä tarjoat? Jos tarjouksesi on kelvollinen, otan yhteyttä heti.


    • Dan934170

      Haluan ostaa osakeyhtiön, joka omistaa Taksi Helsingin B-osakkeen. Pelkkä osake ei onnistu, Oy oltava, autolla, useammalla autolla tai ilman autoa. Asialliset vastaukset sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Maksan hyvän hinnan hyvästä yhtiöstä. Kiitos!

    • OstatkoHeti

      175 tonttua ja täältä lähtee....

    • nainmenee908

      Taksi Helsinki ylimääräinen yhtiökokous, koskee koko puljun myyntiä. Tarjoukset on sisällä

    • Taksiyrittäjäj7656

      Hei


      Haluaisin ostaa Lähitaksin yrityksen tai Taksihelsingin osakkeen. Jos on kiinostuneita myyjiä voi ottaa yhteyttä num 0452306823

    • Taksikexef

      Yst vast Lindberg 0400431144

    • Pala62

      Tervehdys,
      Olen kiinnostunut vuokraamaan tai ostamaan Taksi Helsingin vältysoikeuden omaavan yhtiön. Ajanut taksia muutaman vuoden kotimaisissa yhtiöissä.
      Löytyy kaksi laadut omaavaa kuljettajaa minun lisäksi.
      Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut.

      • lällälllällä

        V1tuttaako, ettei ole asiaa kunnon välitykseen? Runkkaa vaan siellä steissillä mustien miesten kanssa.


      • Weijei

        Vähän samalla myyntipuheella tarjosi kuljettajia joku mamujen kuljettajarinki/työnvälitysyhtiö. Jäi tosin laatukuskit testaamatta.


    • Thmään

      Löytyy TH.n osake yhtiömuodossa, ei voi lunastaa. Pelkkä osake, ei kalustoa.
      40keur, jos kiinnostaa laita meiliosoite niin edetään.

      • OsakasTHssa

        Sitten tulee väliin taksihelsinki, joka lunastaa sen tonnilla.... Et voi myydä osaketta muille, kuin jo taksihelsingin osakeyhtiössä olevalle, lukee th:n yhtiöjärjestyksessä. Hinta tosin ei ole 40 k eur, vaan jotain muuta, muutamissa tonneissa. Eihän ole kiellettyä pyytää, tyhmää on kuitenkin maksaa liikaa.


    • Veikkaus

      Veikkaanpa, että Taksihelsinki ottaa pian siipiensä suojaan myös uusia yrittäjiä, Oulussa näin jo aletaan tekemään Helmikuun alusta, miksi eivät muutkin tekisi niin?

      • Jeisson

        Aivan varmasti jossain vaiheessa, mutta sisään otetaan vain fiksut ja filmaattiset, muut jää rannalle.


      • Veikkaus
        Jeisson kirjoitti:

        Aivan varmasti jossain vaiheessa, mutta sisään otetaan vain fiksut ja filmaattiset, muut jää rannalle.

        Joo, oletettavasti sellaisia, jotka on ajaneet renkinä Taksihelsingille ja joilla ei tuona aikana ole ollut datarikkomuksia etc. Toisaalta, mitä kilpailua sitten olisikaan, jos kaikki stadissa ajavat olis Taksihelsingin välityksessä? Luulen, että vuokraliittymille tulisivat, jos ei sitten osaketta osta...


    • Thmään

      Ei tule taksihelsinki väliin, kun myydään yhtiö.
      Minulta saa osakkeen joka haluaa.

      • Pala62

        Laittaisitko yhteystietosi. Palaan asiaan huomenna.


      • daniel1234

    • Taksiruka

      Ostetaan Lähitaksi osake !

      • HTPkuski

        Hei

        Haluaisin ostaa Lähitaksin yrityksen tai Taksihelsingin osakkeen. Jos on kiinostuneita myyjiä voi ottaa yhteyttä num 0408338888 tai [email protected]


      • Anonyymi

        Kuka myy ulkomaalaiselle...ei kukaan ainakaan halvalla.


    • uusikiinostaja

      moikka
      osako kukaan vähän selittä jos ostetan htd,n pelkä oske paperi ,mitä on seurvasti pääse aja taksi

    • AAAO

      Ostetaan Lähitaksin tai taksi helsingin osake/oy autoineen
      Asialliset tarjoukset [email protected]

    • Renki45

      Itsekin ostaisin jos järkevästi saisi.
      kyllästynyt noihin isäntiin, omalla olisi helpompi ajella, kukaan ei pomottaisi.
      Ja on käyty aikanaan kallis yrittäjäkurssi, ja osaan laskea.
      Taksi helsingille ei kelpaa kantasuomalainen hyvämaineinen renki yrittäjäksi.

    • Egueh

      Terve
      , olen kiinnostunut ostaa taksi helsinki / lähitaksin osakkeen seka palvelu
      Tässä Puh 358451725151
      Kiitoksia

    • Jogow

      Ostetaan lähitaksin palvelusopimus /osake sopivaan hintaan. Tarjoa rohkeasti Puh:0451761722. Eimail: [email protected]

    • Rhhhh

      Sata tonnia niin myyn, velkaa hetken mutta elämä on... löytyykö rahaa?

    • Afrax

      Ostetaan lähitaksin osake sekä sisältäen palvelusopimuksen. Valmis ostamaan heti

      Yhteyttä voi ottaa:
      [email protected]

    • Taksa543

      Tuossahan oli juuri myynnissä, lt osake ja palvelusoppari 40 tuhatta. Turhaa kyselee, ostaa pois.

    • Masa29

      Ostetaan lähitaxi osake/Oy autoineen
      p. 0400503432

    • Mido123

      Ostetaan lähitaksin osake sekä sisältäen palvelusopimuksen. Valmis ostamaan heti 35000e

      Voi ottaa yhteyttä : 0452100288

    • German.d

      Minäkin ostan Helsinki data osake . Lähettää viesti 0505706112

    • jarppaT

      Ostetaan Taksi Helsingin osake. Laita kommenttia ja samalla p.numerosi tai s.postisi. Sovitaan hinnasta erikseen. Terkkuja Jarppa

      • MinultaVoiOstaa

        Mä voin myydä, mukana auto Volvo V90 vm 2018. Paljon maksat?


      • JoesTaxi
        MinultaVoiOstaa kirjoitti:

        Mä voin myydä, mukana auto Volvo V90 vm 2018. Paljon maksat?

        Hei, olisin valmis ostamaan sulta pois. Lähetä viestiä: [email protected] pistä mukaan hintapyyntösi


    • Admed

      mitÄ maksa lähitaksI ?
      minulla moni kaneli, minun kameli juokse hyvin.
      minä voin maksa 4000'kaneli lähitaksi
      .
      minä kyllästyä kanelin paska hajuu.
      minä ostan lähitaksi. on raha.

      • Anonyymi

        Tarvitaan monta rahaa.


    • Myydään Lähitaksin palvelusopimus. Hp. 33.000 euroa. Vastailen tiedusteluihin klo 17-20 p. 045 1345 435.

    • Semel

      Ostetaan taksiosake ja sopimus.

      • Anonyymi

        Hei, onko vielä tarvetta?


    • Anonyymi

      Hei, ostan lähitaksi osakkeet, maksan 5000€
      Jos kiinnostunut sitten soita 0504044440

      • Anonyymi

        mulla löytyy hinta 35 000,- eli ei sulle klöyhä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla löytyy hinta 35 000,- eli ei sulle klöyhä

        Mikä lähitaksi tai Helsinki taksi


    • Anonyymi

      Hei
      Olen kiinnostunut osta taksi Helsinki/ lähitaksin osakkeet. Kiitos

      • Anonyymi

        No en osta vaikka olet kiinnostunut. Mulla on jo muutama.


      • Anonyymi

        Tyhmä poika. Minä olla kiinostunut sinusta.


      • Anonyymi

        Tarkoititko Lähi-taksin palvelusopimusta? Ja, joko oot ostanut? Täällä mahdollisesti tulossa myyntiin.


    • Anonyymi

      Minä ei osta yksi kaksi osake, minä osta koko roska, minä virman tj.
      Minä sano jo on 4000 kaneli.
      Voida osta kaikki lähitaksi, kaukotaksi tai helsinki taksi.
      Osta heti.

    • Anonyymi

      Minä myyn Ltx:n palvelusopimuksen.
      Puh. 040 577 2957

    • Anonyymi

      Myyn TH:n osakkeen, hinta 3000€

      • Anonyymi

        Hei voisitko ottaa minuun yhteyttä olisin kiinnostunut 0409610333


      • Anonyymi

        Terve,, Onko sulla on vielä TH:n osakkeen. .?


      • Anonyymi

        Onko myyty?


    • Anonyymi

      Myyn thn ja amg mersun, hinta 20 000 yhteensä vain tänään!

      • Anonyymi

        Onko vielä myynissä?


    • Anonyymi

      mina halu taksi. mina voin maksa raha sina sano maksu, mina halu aja taksi. kaveri ota minu soitto mina voi maksa sinu hyva raha. anna sinu numero mina soita sinu heti raha sinu. voi osta myos sinu auto jos auto toyota

      • Anonyymi

        terve kaveri. mina voi ola sinu kuski. Ole aja toyota taksi. soita mina tule kuski


    • Anonyymi

      Nyt noita lähitaksin soppareita alkaa ensimmäiset mamut myymään pois, hypridi auris kuuluu kauppaan.
      Mikäs heille iski, ensin maksetaan mitä vain ja puolen vuoden päästä lihoiksi?

      • Anonyymi

        Jos on liian sitovaa keskusmeininki, eihän se sovi kulttuuriin. Mukavampi on notkua steissillä ja viilata linssiin turisteja.


    • Anonyymi

      minulla on raha, osta sinu uber taksi. maksa heti sinul hyva hinta. ota soitto

      • Anonyymi

        Pajon maksat?


    • Anonyymi

      Myyn OY:n jonka mukana tulee TH;n osake ja MB E 2016

      • Anonyymi

        Onko myyty?


    • Anonyymi

      Mydään velaton avoin yhtiö Taksi Helsinki osake Ford Mondeo Farmari vm 2017.
      Mectac vuokralaitteet.
      Hinta 55.000€ yhteydenotot: [email protected]

    • Anonyymi

      Myyn OY:n TH:osake MB E 2016 p 0503920506

      • Anonyymi

        Hinta?


    • Anonyymi

      Itsen lähitaksi osake helsinkitaksi osake?
      P. 044 0300 210

    • Anonyymi

      Laitoin itse myyntiin lähitaksin sopparin.
      Mitään järkeviä yhteydenottoja tule, mamut yrittävät tingata ja halvalla pitäisi saada.
      Ei tunnu menevän jakeluun, et jos tarjoat 10tonnia alle pyynnin, ei asiaa muuta se et soittelen 5 kertaa perään ja kysyt et myytkö sillä hintaa, no en myy!

      • Anonyymi

        Onko toi vitsi? Miksi kukaan maksaisi pelkästä sopimuksesta kymppitonneja, kun osakkeenkin voi ostaa?


    • Anonyymi

      Markkinahinta 3000e ja parin kuukauden päästä tuskin sitäkään.

    • Anonyymi

      Myytkö siis 3000.lla tai tiedätkö jonku joka myy.
      ostan kaikki pois 😁

    • Anonyymi

      Myyn LTX palvelusopimuksen laitteineen. Ei autoa. Hinta alkaen 32.000.

    • Anonyymi

      Hei, mita Suomess magsab taxiuritus?

      Ongo audolle size-lagi tai saabko olla mika onb.

      Mika uritus kannab laitta raha?

    • Anonyymi

      TH osake myynnissä 50k

    • Anonyymi

      Osakkeiden arvo laskee koko ajan, nykyään taksia pääsee ajamaan kirjaimellisesti kuka tahansa joka osaa rattia kääntää ja yrittäjäksi myös.

    • Anonyymi

      Mina osta taxiosakeauto maksa 1000euro

      • Anonyymi

        Tolla hinnalla saat Lähi-Idästä tai Afrikasta, poika nyt olet eksynyt Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla hinnalla saat Lähi-Idästä tai Afrikasta, poika nyt olet eksynyt Suomeen.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Hei,
      Ostetaan Lähitaksin osake, palvelusopimuksineen.

      Tarjoukset voi lähettää alla oleviin yhteistietoihin..

      puh: 0404138300
      [email protected]

      • Anonyymi

        Hei, Ostan TH osake palvelusopimus tai vuokrataan Data
        0465240995


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Ostan TH osake palvelusopimus tai vuokrataan Data
        0465240995

        Antako sipilä raha taksi. Sipilä lupa asunto jos tula suome. Antako raha taksi. Aiutaka. Antako sina taxi mina mina haluta taxi apuaapua


    • Anonyymi

      Hei, Ostan TH osake palvelusopimus tai vuokrataan Data
      0465240995

    • Anonyymi

      Hei,
      Ostetaan LTX osake sekä palvelusopimuksineen.

      Tarjoukset voi lähettää alla oleviin yhteistietoihin.

      Yt

      [email protected]

      040 3613 246

    • Hei
      ostan Taksi Helsinki/ Lähitaksin osakkeen, palvelusopimuksen /yrityksen.
      Auto ei oikeastaan kiinnosta , mutta kaikesta saa neuvotella.
      Yhteydenotot
      [email protected]
      0401299343

    • Anonyymi

      Taksi helsinki osake 60 tuhatta ostaako kukaan?

    • Anonyymi

      Hienoa, että omistajat katsovat kenelle myyvät, näin parannetaan ensivaikutelmaa esim. tolpalla.

    • Jos nyt tosiaan jollain on myytävänä Helsingin Taksi-Data Oy:n B-osaketta niin olisin halukas ostamaan. Käteiskaupalla ostan pois ilman turhaa lätinää. Omistan jo jonkin verran osakkeita, joten lunastus pelkoa ei ole. Ostoprosessi myös tuttu sillä ostanut jo muutaman osakkeen, joten sekin aamupäivässä ohi.

      Yhteyttä suoraan puhelimitse minuun niin nopeat kaupat saadaan aikaan varmasti 0403750136.

      Turhan lätinän voi jättää sikseen jos et ole myymässä. :)

    • Anonyymi

      Myydään hyväkuntoinen osakeyhtiö n. helmikuun 2020 alussa sisältäen Taksi-Helsingin B-osake. Tarjoukset sähköpostilla taksihelsinki.b.osake(at)gmail.com

      • Anonyymi

        Mikä on B osake?


      • Anonyymi

        Soitta 0407396664


    • Anonyymi

      Kun nyt O-Taxi on avattu kaikille niin kannattanee odottaa joutuuko myös muut isot keskukset avaamaan ovensa uusille yrittäjille. Tällä hetkellä on aika kova riski ostaa osake jos kohta ovet aukee kaikille. Osakkeiden arvot romahtaa sen myötä.

    • Anonyymi

      Osakkeista tulee osinkopapereita. Autoilijamaksuja nostetaan ja välitysyhtiöiden tahkoamat voitot jaetaan osinkoina osakkeenomistajille.

      • Anonyymi

        Ne rahat menee johtajien bonuksiin. Niitä millenkkään autoilijoille jaeta.


      • Anonyymi

        Kuinkas paljon TH tai LT on maksanu osinkoja vuosien saatossa osakkeenomistajille? Tai mikä tahansa välityskeskus?


    • Anonyymi

      Ne taitaa olla jo 0 euroo vai?

    • Anonyymi

      B-osakkeen saa nyt 5000-7000 eurolla ilman autoa

      • Anonyymi

        Mistä?


      • Anonyymi

        Voin ostaa!


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä Helsinkiläisen Taksiyrityksen, jolla on B-osake saa ostettua 5000 eurolla, siis pelkkä yritys siaältäen B osakkeen.

      • Anonyymi

        Jos vielä myynnissä niin laita viesti tai soittele: 0466566145. Joni


    • Anonyymi

      Muuta takas kotimaahasi.

      • Anonyymi

        Ai Lahteen?


    • Anonyymi

      Maksan 5000 € Lähitaksin osakesopimuksesta, omaan ajoon. Myös TH yhtiö kiinnostaa.
      terv Jouni
      puh 046656145

    • Anonyymi

      Mitä noilla osakkeilla tekee? Nykyään ajaa jo pelkillä käsipystyillä 500€ kassaan.

    • Anonyymi

      Moro, olisi myytävänä Taksi Helsingin B osakkeen omistava osakeyhtiö.
      Soita jos kiinnostaa: Juhani 0403724045

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe