Eläinten hoito/ulkoiluttaminen

Hei! olemme kaksi 13-vuotiasta tyttöä Turusta. Olisimme kiinnostuneita ulkoiluttamaan/hoitamaan lemmikeitä Turussa/turun lähistöllä. ottakaa yhteyttä sähköpostiin [email protected]. Vain käteismaksu!! Teemme myös yksin ulkoilutuksia/hoitoja. Molemmilla on lemmikit joten kokemusta on. Jos haluatte lisää informaatiota meistä niin laittakaa sähköpostiin viestiä. Kiitos

5

370

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitentämähoidettu

Tässä vain on sellainen pikku ongelma, että hoitaja on laillisessa vastuussa hoidokeistaan, joten hoitoa tarjoavilla firmoilla on vakuutukset, jotka korvaavat vahingot. Teillä ei sellaisia tietenkään ole, ettekä edes ikänne takia ole vastuussa, mutta vanhempanne ovat. Ongelmien välttämiseksi teidän olisikin sovittava mielellään kirjallisesti omistajien kanssa, että omistajat vastaavat itse lemmikeistään, vaikka mahdolliset vahingot olisivat täysin teidän aiheuttamia. Minä tosin en henkilökohtaisesti antaisi sellaisilla ehdoilla omia koiriani tuntemattomien käsiin...

• Edesvastuutonkysymys

Kasvakaa aikuisiksi ja palatkaa asiaan, mikäli lemmikit poikien lisäksi kiinnostaa silloin.

• Kasvaitse

Oli ikäsi mikä hyvänsä, niin ainakaan et henkisesti ole aikuiseksi kasvanut edes itse.

• Perusteluja

Perustele ihmeessä, en ymmärrä purkautumistasi. Onko sinulla paha olo itsesi kanssa?

• Vastauskiitos

Missä viipyy perustelusi? Odotan sitä. Klo 16.07 olit sanavalmis, mihin valmiutesi ja perustelusi katosi. Kerää itsesi ja perustele , odotan mielenkiinnolla. Muista myös todisteet perustelullesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe