Kysymys on otsikossa.
Saako alaikäinen ostaa viinihiivaa?
Alaikäinen
2
1490
Vastaukset
- apinannahka
Saa. Hiiva mikä hiiva, se ei sisällä mitään ikärajalla säädeltyjä aineita.
- litrapäiväeialkoholismia
Jos kaupan täti on oikein villinä voi hän evätä viinihiivan ostamisen, mutta pullahiivaa saat ostettua varmasti. Itse vielä näin 30v iässä pullahiivalla kiljuni teen ja maukkaampaa tulee kuin millään tanan turbolla. Pitää tosin odottaa 1-2 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja
Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit2063469Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"
Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli303121Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus
Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html1201704Pääsikö Martti
Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎2031546Voiko Martinaa muuta kuin nauraa
Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "3481435Etkö voisi
Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki871273- 571270
Petit miestäsi
Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.691132Mitäs ajattelisit
Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?891108- 64969