Tässä Leo Mannermaa tykittää aiheen tiimoilta:
https://www.youtube.com/watch?v=x9DDwb1ETEE
Unkari on ihannevaltioni!
10
188
Vastaukset
No muuta sitten sinne.
- TerrorismiKylässä
Miksi meidän kantasuomalaisten pitäisi muuttaa pois omasta kotimaastamamme.
Siksikö että te Islamilla aivopestyt viherkommarit, demarit ja muut suvakit haluatte Islamisoida suomen holtittomasti lisääntyvillä kehitysmaamuslimeilla ja luoda suomeen unelmanne kehitysmaamuslimeiden Islamilaisen kalifaatin..... TerrorismiKylässä kirjoitti:
Miksi meidän kantasuomalaisten pitäisi muuttaa pois omasta kotimaastamamme.
Siksikö että te Islamilla aivopestyt viherkommarit, demarit ja muut suvakit haluatte Islamisoida suomen holtittomasti lisääntyvillä kehitysmaamuslimeilla ja luoda suomeen unelmanne kehitysmaamuslimeiden Islamilaisen kalifaatin.....Jos Unkari kerran on ihannevaltio niin miksei?
- NakkiPystyssä
Unkari, Itävalta ja Puola tulevat olemaan valkoisen rodun viimeisiä turvasatamia.
Ne tullaan lyömään seuraavassa suursodassa johon yhtyvät myös Venäjä ja USA.
Toivon että elinpäiviä riittäisi sen näkemään.- TerrorismiKylässä
Voit laskea mukaan myös Viron, Liettuan, Latvian, Tsekin, Slovakian.....Länsi-Eurooppa on pikkuhiljaa menetetty Islamille, ellei nyt tapahdu jotain tosi radikaalia. Mutta näitä Kai Mykkäsiä ja Emma Kareja taitaa olla liikaa länsi-euroopassa, kuten Merkel.....
- qåaäzm
On järkyttävää että länsimaiset poliitikot eivät arvosta omaa kulttuuriamme. He antavat sen tietoisesti tuhoutua. Jos ette ala äänestämään persuja, turha on itkeä nyt ja tulevaisuudessa. Unohtakaa takinkäännöt. Niitä eivät Jussin porukat tietääkseni ole tehneet, vai soinilaiset suvakit. Nämä piilodemarit tekivät myyräntyötään persuissa ja sitten puolue jakautui. Nykyiset persut ovat viimeinen toivomme maallisessa mielessä.
- Eikönäinole
Aina.
Jussiin voi luottaa.
Muut takinkääntäjiä, oman edun tavoittelojoita.
Suomi on suomalaisten.
- MainioÄijä
Tässä Mannermaa raottaa Ruotsin tilannetta:
https://www.youtube.com/watch?v=dny9rLeq77M - LeoPutinovski
Vaihdat yhden muslimin kymmeneen mustalaiseen, ja luulet tekeväsi hyvän kaupan :-D
Unkarissa asuu 300 000 - 800 000 mustalaista. (Niitä on vaikea laskea, kun ne ei pysy paikoillaan.) - NäinMenee
Hienoa, että Unkarilaiset vihaavat myös sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644