Gloryhole hämeenlinna

Moikka. 19v kundi imee sut gloryholen kautta. Ei nähdä toisiamme. Voit myös imeä ehkä mut.

13

1899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepsa91

Missä tämä gloryhole sijaitsee?

• Hml

• Anonyymi
        boi3000 kirjoitti:

Hml

Hevon persreijässä

• Turhanuskaliasta

Eikö pelota, että siellä on joku hullu joka leikkaa sulta munan irti kun sen sinne reikään änkeät..Itse en uskaltaisi. Kaikenlaisia liikkeellä ja kaikki on mahdollista.

• Anonyymi

Hesassa kävin muutaman kerran imttämässä, kaverille soitin jätti ulko oven auki. Eteisessä riisuin vsatteet pois, olkkariin oveen laittanut paksun sametti verhon jossa 15 cm halkaisijan aukko. Juteltiin hetki verhon takaa sitten työnsin kalun ja pallit toiselle puolen. Kaveri istui tuolila kun hoiti homman loppuun saakka ilman kiirettä.

• Anonyymi

Pystyykö Holeen peruuttamaan niin, ettäsaisi anonyymisti siemenet peppuun?

• Anonyymi

Ainaskin jos kankaassa aukko panija pystyy pitää pepusta kiinni kun panee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainaskin jos kankaassa aukko panija pystyy pitää pepusta kiinni kun panee

Buaahaa spede Buaahaa

• Anonyymi

Laita viestii kik Btm8333, jos haluut paitsi imettää niin myös panna Holen läpi..

• Laitoin

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      232
      4043
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2154
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      213
      1788
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1764
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1597
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1496
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1344
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1271
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1248
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1151
    Aihe