Mansikat Suupantorilla 8 euroa litra - Nokialla marketin pihakojussa 6 euroa litra. Samoin Tammelantorilla.
Pirkkalassa rosvous vallalla
2
202
Vastaukset
- TummiaKuiviakäppyröita
Juu ja kotimaiset mansikat ihan paskoja ,ei säily seuraavaan päivään ostopaivastä. Ostin Marketin pihakauppiaalta Hollantilaisia mansikoita litran ja oli paljon laadukkaampia ja paremman makuisia 4€ litra maksoi..Että se siittä kotimaisesta laatumarjasta. Ei oikein paranis säälistä maksaa kotimaisesta ylihintaa jos tavara ei vastaa kunnoltaan sitä mitä odottaa.
- voikurjuutta
"Köyhällä ei ole koskaan ollut varaa mansikoihin. Mun puolesta ne saa maksaa vaikka 100 euroa litra. Jos mulla ei oo varaa mansikoihin, niin sitten ei tarvi olla kellään muullakaan. ( ja jupinaa, jupinaa, jupinaa... )"
Näin kerran eräs valitti lehden yleisönosastolla mansikoiden hinnoista. Tästä on nyt useampi vuosi, ehkä 4 vuotta, aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1432390
- 1751661
- 911556
- 681508
- 79904
- 68841
- 55786
- 58773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6765Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152725