Ja laskua myös!
Pitäisi saada loppumaan.
Mummu oli ystävällisesti vastaillut vitamiinimyyjän kyselyihin, mutta ei missään tapauksessa tilannut D-vitamiinia.
Ikää on lähemmäs 90 vuotta, mutta ymmärtää kyllä asiat. Oli kertonut puhelinmyyjälle, että hänellä menee reseptilääke, että ei mitään erikseen enää tarvitse.
Osoitetiedot löytyy Fonectasta! Pitäisiköhän ne pyytää poistamaan?
Nyt on tullut vitamiinit ja lasku. Ilmoitetaan, että tilaus täytyy perua kirjallisesti, että ei edes sähköpostilla onnistu.
Kysymyksessä siis ilmeisesti kestotilaus.
Olen viikon päästä menossa käymään. Laskun mummu oli hädissään maksanut.
Tämä on todella törkeää ja saa vihaamaan kaikkia puhelinmyyjä.
Mihin otan asiassa yhteyttä?
Valitettavasti en vielä tiedä firman nimeä.
D-vitamiinia pukkaa mummulle!
Nyttuliyliannos
0
163
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941226Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613