Mainostekstariterrorismi

Kyllästyttää

Onko muille käynyt samoin kuin mulle eli puhelimeen tulee ihan joka päivä vippimainoksia tyyliin hae 7 päiväksi 50 euroa jne....
Tavis kännynumeroista suurin osa vielä ja käskevät avata linkin tai lähettää tekstarin vastauksena johonkin 16530 tmv numeroon.
Alla oleva firman nimi vaihtelee mutta ainakin eurovippi, limiittiluotot, avippi ja mikrovippi siellä näyttää olevan mukana. Kaikkia taitaa yhdistää se että ne ovat samaa virolaistaustaista roskaa joista on täälläkin puhetta riittänyt. Lupaavat 2000 euron verran limiittiä ja sitä ei kukaan saa vaan 30-50e lainoja tyrkyttää jatkuvasti.

Miten tämän saisi loppumaan alkaa mennä hermot kun puhelin piippaa jatkuvasti! Pitäiskö tehdä rikosilmoitus kun eivät toimi lain vaatimalla tavalla?

5

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsjdngjksdng

Ei ole käynyt, koska ei ole tapana jättää yhteystietojani niiden kökköjen FB-huijaussivustojen kilpailuihin. Et voi voittaa hirsimökkiä, terassikalustoa, vuodeksi kahvia, karibian risteilyä tai euron iPhonea yrityksiltä, jotka eivät edes tee bisnestä ja FB-sivuilla on tasan kaksi kuvaa, ei mitään yhteystietoja jne.

• älä-puhu-näe-kuule

Ohjeeet vipin saamisen estämiseen ja puhelinmarkkinointiin kielletty täällä :D :D

• yhäKyllästynyt

AP täsmentää vielä että mihinkään fb-kilpailuun tmv en oo tietojani antanut, en edes ole missään somessa.
      Kerran aikoinaan tosin yritin hakea 2000e limiittiä Forbeslainalta joka on yksi näistä roskafirmoista joiden takana on paljon puhuttu Suomen Rahoitusyhtiö. Kaikkien näiden mainosten takaa tulee tuo sama viritys esille. Esimerkiksi tuo A-Vippi, se mainostaa 2000e limiittiä mutta jos käy sen sivuilla niin saa huomata että "1. laina on vain joko 20 tai 30 euroa" Lisäksi on joku kulu 6 euroa noinkin pienessä vipissä vaikka väittävät että todellinen vuosikorko on muka vajaat 50%. Ei nämä huijarit osaa matematiikkaa saati lukea lakikirjaa.

Taidan laittaa ilmoituksen viranomaisille ihan kiitokseksi tekstareista joita on tullut kymmeniä.

• t66tgttfftffggr

Voit pyytää Suomen Rahoitusyhtiötä asettamaan itsellesi markkinointikiellon.

[email protected]

• Ei_tajuu

Mitä jos vain ilmoittaisit ko. firmojen asiakaspalveluun, että poistavat numerosi tekstiviestimainontalistoilta, etkä valittaisi täällä? Tuolla tavalla itse sain mainostekstarit loppumaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40