Nuortenillassa

Helsinkissä

Helsinkissä nuortenillassa viime perjantaina, kehotettiin suhtautumaan varovaisesti näihin keskusteluihin mitä täällä on. Parasta ottaa nää jutut huumorilla ja suurella sydämellä...jos oikeesti joku tärkee juttu mietityyää ni paras kysyy seuroissa/kylässä.

9

1520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet oi-

keassa.

• ioni

Täällä sentään ihmiset yrittävät antaa jonkinlaisia vastauksia. Seuroissa jos kysyt, niin vastaukset vaikeisiin kysymyksiin ovat ympäripyöreitä latteuksia.

• Totta että huumorii pitää olla mukana mutta kannattaa vaikka viettää paljo aikaa iltakylissä, niissä saa hyvii kavereita joitten kans voi tehä sitte yhessä jutella ja polttaa vaikka kumia kaupungilla. Parempi se on ku tää palsta vaikka oonki koukussa tähän.

• Minusta ei kumin poltto ole ollenkaan hyvä. Siinä saattaa sekä itselle että muille aiheuttaa vaihingon. Joku jää esim. auton alle. Ja se ei sitten enää olekaan kivaa...

Mutta se, että kumpiko olis pahempi; täällä kinastella vaiko polttaa se pitkään kinasteltu tupakin pötkö? Se, mikä tulee ihmisestä ulos se pahentaa ja turmelee ihmisen, ei se mikä menee sisään, hengellisesti näin. Ruumiin harjoituksestakin tosin on hyötyä, vähän.

- elikkä kinastelijat lopettakaa täällä kirjoittelu!

• Leenu.n kirjoitti:

Minusta ei kumin poltto ole ollenkaan hyvä. Siinä saattaa sekä itselle että muille aiheuttaa vaihingon. Joku jää esim. auton alle. Ja se ei sitten enää olekaan kivaa...

Mutta se, että kumpiko olis pahempi; täällä kinastella vaiko polttaa se pitkään kinasteltu tupakin pötkö? Se, mikä tulee ihmisestä ulos se pahentaa ja turmelee ihmisen, ei se mikä menee sisään, hengellisesti näin. Ruumiin harjoituksestakin tosin on hyötyä, vähän.

- elikkä kinastelijat lopettakaa täällä kirjoittelu!

Miten niin minä olen kinastelija??? Itsehän rupeat minun kanssa kinastelemaan kumin poltosta mutta en lähden siihen mukaan! Kumin poltto ei aiheuta mitään vaaraa en jaksa alkaa selittää mitä se tarkoittaa. kun ei naiset auto asioista yleensä välitä tajuta =)

• höhlä
        Esa.Meikäläinen kirjoitti:

Miten niin minä olen kinastelija??? Itsehän rupeat minun kanssa kinastelemaan kumin poltosta mutta en lähden siihen mukaan! Kumin poltto ei aiheuta mitään vaaraa en jaksa alkaa selittää mitä se tarkoittaa. kun ei naiset auto asioista yleensä välitä tajuta =)

Esa-veli, olet varmasti monesti kuullut nuortenilloissa siitä, miten liikenneturvallisuus on tärkeä asia ja siinäkin halutaan osoittaa kuuliaisuutta esivallalle. Kumin polttaminen ei ole sitä.

• Esa.Meikäläinen kirjoitti:

ku nauraa!

Minäkö kinastelisin kumin poltosta?

Mä tajuan auto-asioista jotain sentäs. Höh, kun olen osannut vahingossa korjatakin autoa... Kerran kun jotain ihmeääntä alkoi kuulua auton alta. Kas, laitoin piuhan kiinni ja ääni loppui :)

• armahdus

Itsekin Raamattua lukian pääsee hyviin ratkaisuihin.
      Porukassa tulee aina esille "yhteinen omatunto" ,joka saattaakin olla se kaikkein tuomitsevin ja ankarin muoto "uskovaisuutta",koska kukaan ei uskalla heittäytyä Jumalan armoon sellaisenaan kuin olemme, vaan mielellämme menemme tekovanhusrkauteen ihmisen teoin pyhittääksemme itsemmee.

• ...

.............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4728
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4588
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      155
      3673
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3490
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3486
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      45
      2956
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1070
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      81
      938
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      829
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      772
    Aihe