Eurajoen rannat vois kaunistaa. Näky valtatielle ei ole edustava.
Jokirantakuntto
15
427
Vastaukset
- Jussi68
Sanopa muuta, siinä olisi vihdoin jotain tekemistä kunnan "traktorikuskeille", nyt taitaa suurin osa työajasta mennä omien bisnesten junailuun, näin olen kuullut kylillä puhuttavan.
- nuuka
Ei kunnnosteta. Rahat upotetaan läpilahoihin kyläkouluihin. Ei siinä keskusta kehity kun Kuivalahden koulurotiskoon menee satoja tuhansia, oppilaita alle 20. Frisbeegolfrata jäi tulematta niin jää myös joenpenkka.
- Hyväveliverkostoko
Näin se ikävä kyllä näyttää olevan.
- joenvarsi
Voi harmia. Olishan frisbeegolffiki ollu kiva. Ja kyllä noin muuten kaunis kunta vois panostaa keskeiseen alueeseen ja siistiä sitä.
- fgjkkf
Hyvä idea!
- Rivergirl
Jokirannasta saisi pienellä vaivalla tosi hienon!
- Dedriver
Eurajoki oli aikoinaan helmisimpukkajoki. Nyt en uimaan menis!
- raumalainen
Euralaisten paskat siellä lilluu
- eurajokinen
Veden laatu on saatava kuntoon!
- Jokelainen
Joki vois olla Eurajoen helmi!
- Valkkia
Eurajoen kunnan uusi käytäntö taitaa olla hommien kesken jättäminen. Korpitien katuvaloremontti menossa neljättä vuotta ja kahteen vuoteen ei ole mitään tapahtunut. On pelkkää valopylvästä, metrin korkuista torsoa ja maasta törröttäviä johtoja koirille kusettavaksi. Muuta virkaa niillä ei ole.
- Traktormiäs
Ihmekös se kun kunnan työntekijöillä tuntuu olevan kova kiire ajamaan yksityisiä ajoja oman firman nimiin. Kuka valvoo ettei mene kunnan työ- ja oman firman ajot sekaisin? Onko sivutoimiluvat myönnetty? Työsuhteen purku olisi ainoa oikea vaihtoehto!
- ahtisaarenmara
Oho, mulla tuli jo!
- Juhani55
Hyvin on äitee poikansa kasvattanut.
- tyhmyri
Mahdatko tietää edes kuka on Ahtisaaren äiti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807