Dna lankaliittymä ei toimi

D-n-a

Olen ehkä vanhanaikainen kun käytössäni on lankapuhelin. Ongelmana on että linjat eivät toimi. Torstain jälkeen ei ole enää toiminut puhelin. Onko muita lankapuhelimen käyttäjiä ja toimiiko teillä?

13

2382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suur

Sama juttu on ollut vanhempien Dna:n lankaliittymässä eli torstain jälkeen ei ole puhelin toiminut. Vikailmoitus tehty.

• DNA

Hei!
      Tarkoitus olisi että lopetatte lankaliittymänne, lankapuhelinverkon ylläpito maksaa enemmän kuin se tuottaa.

Terveisin:
      DNA asiakaspalvelu

• ToimiihanSe

Perinteinen Lankapuhelin, kantakaupungissa, DNA liittymä. Tänään justiinsa puhelin hälytti ja vastasin puhelimeen. Juttelukin onnistui. Samassa piuhassa kiinni laajakaista ja verisure. Toki soittamista ulospäin en ole kokeillut.

• Copypaste

Tässä hauska kappale puhelinlinja asentajan työstä.

Kirjoita Googleen puhelinlangat kaulaan.

• Hommasin_anopille

Kannattaa hankkia perinteisen lankapuhelimen tilalle pöytäpuhelin jossa sim kortti, siihen saa vanhan lankapuhelimen numeron ja maksaa muutaman euron kk.

• Oma-kokemus

Dna:n asiakas vuodesta 2012 ja aina heillä on ollut jotain ongelmaa joko tekniikassa tai laskutuksessa.

• Norton

Dna:n lankiliittymissä ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa vaan kyllä ne ongelmat ovat minulla ainakin olleet laajakaistan puolella. Joskus on saattunut puhelin bootata, mutta silloinkin on vika ollut suotimessa.

• Suotinpöpelikköön

Sisälinja,pistoke ja suotin kuuluvat operaattorin vastuulle.

• Kotiinoperaattori

Olen ollut tytyväinen Dna:han. Minulla kännykät,netti ja tv-palvelut Dna:lla.

• Päinvastoin

Asunnostani lähti kaikki Dna liittymät sen jälkeen kun viallisia linjoja pitkin tuli sähköpiikki joka särki modeemin. Onneksi tietokoneessa oli vikavirtasuoja niin säästyttiin pahimmalta.

• langapuhelin

Ei kai nyt kellää oo enää oikeest mitään lankapuhelinta käytössä. Dna on lopettanut aikoja sitten lankapuhelin tuen ja verkkojen päivittämisen.

• Vertical_limit

Lankapuhelimia on käytössä vielä usealla ja varsinkin vanhukset niitä käyttävät. Dna:lla ainakin lankapuhelin verkot ovat käytössä vuoden 2020 loppuun asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe