Olen ehkä vanhanaikainen kun käytössäni on lankapuhelin. Ongelmana on että linjat eivät toimi. Torstain jälkeen ei ole enää toiminut puhelin. Onko muita lankapuhelimen käyttäjiä ja toimiiko teillä?
Dna lankaliittymä ei toimi
13
2382
Vastaukset
- Suur
Sama juttu on ollut vanhempien Dna:n lankaliittymässä eli torstain jälkeen ei ole puhelin toiminut. Vikailmoitus tehty.
- DNA
Hei!
Tarkoitus olisi että lopetatte lankaliittymänne, lankapuhelinverkon ylläpito maksaa enemmän kuin se tuottaa.
Terveisin:
DNA asiakaspalvelu - ToimiihanSe
Perinteinen Lankapuhelin, kantakaupungissa, DNA liittymä. Tänään justiinsa puhelin hälytti ja vastasin puhelimeen. Juttelukin onnistui. Samassa piuhassa kiinni laajakaista ja verisure. Toki soittamista ulospäin en ole kokeillut.
- Copypaste
Tässä hauska kappale puhelinlinja asentajan työstä.
Kirjoita Googleen puhelinlangat kaulaan.- Isoisällä
Isoisä on hyvin tyytyväinen tähän, mihin on kytketty Doron lankapuhelin: http://www.coline.fi/gsmsovitin/Think-GSM-TIT-670/index.html
- Hommasin_anopille
Kannattaa hankkia perinteisen lankapuhelimen tilalle pöytäpuhelin jossa sim kortti, siihen saa vanhan lankapuhelimen numeron ja maksaa muutaman euron kk.
- Oma-kokemus
Dna:n asiakas vuodesta 2012 ja aina heillä on ollut jotain ongelmaa joko tekniikassa tai laskutuksessa.
- Norton
Dna:n lankiliittymissä ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa vaan kyllä ne ongelmat ovat minulla ainakin olleet laajakaistan puolella. Joskus on saattunut puhelin bootata, mutta silloinkin on vika ollut suotimessa.
- Suotinpöpelikköön
Sisälinja,pistoke ja suotin kuuluvat operaattorin vastuulle.
- Kotiinoperaattori
Olen ollut tytyväinen Dna:han. Minulla kännykät,netti ja tv-palvelut Dna:lla.
- Päinvastoin
Asunnostani lähti kaikki Dna liittymät sen jälkeen kun viallisia linjoja pitkin tuli sähköpiikki joka särki modeemin. Onneksi tietokoneessa oli vikavirtasuoja niin säästyttiin pahimmalta.
- langapuhelin
Ei kai nyt kellää oo enää oikeest mitään lankapuhelinta käytössä. Dna on lopettanut aikoja sitten lankapuhelin tuen ja verkkojen päivittämisen.
- Vertical_limit
Lankapuhelimia on käytössä vielä usealla ja varsinkin vanhukset niitä käyttävät. Dna:lla ainakin lankapuhelin verkot ovat käytössä vuoden 2020 loppuun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058