Pistohiekka.

Nikopilli

Käykö Pistohiekkalla naturisteja vai voiko siellä yleensä ottaa rajatonta , näyttää loppuviikko kunnon keliä. Jos niin keskiviikkona sinne karavaanailemaaan.

30

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villeman

      Pistohiekka kiinnostaa, Kävin siellä viimekesänä ja löyty nakuseuraa. Ensi kesänä lisää porukkaa kokeilemaan.

    • kallioille

      tullu käytyä muutamana kesänä,,on ollu nakuja miehiä ja muutaki,,kesää odottelen m42

    • Auringonpalvojia

      On siellä nytki parikyt kuumaa leidiä pillu paljaana

    • munasillaa2019

      kesää myös odottelen,,pistohiekalle

    • tyhmäkysyjä

      Missäs tämmöne pistohiekka on?

    • ojooöok

      puumala

      • Melkoisen-paljon

        no mä luulin ens katsomalta, et siellä hiekalla on puumailoja pystyssä, mut nehä onki löylykauhoha yhteiskäyttöön.


    • ksyjätyhmä

      Ahaa siellä on paljon kuumia puumia...

    • 6969696969

      myös kesää odotellen,,,hyviä muistoja viimekesältä,,,,,kaikkee tuli nähtyä,,aah

      • Siinä-puuhailus

        Koklasit jokaisen pystyyn upotetun puumailan ja l-kauhan?


    • nakumies

      on kyl hyvä et savossakin paikka mis nakuilla..muutama kerta tullu nakkena oltua kallioil,,silmän ruokaaki ollu,

    • Anonyymi

      lämmintä on jo kallioilla,,,,ekat tuuletukset munasillaa,,muita tulos

    • Anonyymi

      onko puumassa parhaat puumat kohta hietikolla jo?

      • Anonyymi

        Peräkamarilaisen puhetta. Pitääkö ne tuoda vielä sinne kamariin. Osaisitko tehä mitään?


    • Anonyymi

      HYVÄ PAIKKA NAKUILLA,,,ETELÄ SAVO

      • Anonyymi

        Kesäkuun alussa aloitellaan nakuilu Pistohiekalla.


    • Anonyymi

      kelit lämpenee,,pistohiekalle nakuilee

    • Anonyymi

      huomenna pe ,iltapäiväl kallioille

      • Anonyymi

        PERUUTUS,,,,sää niin viileetä,,et jätän nakuilun väliin,,myöhemmi sitte


      • Anonyymi

        mut lauantaina ajan siitä n klo 14,,poikkean kallioilla,,,PISTOHIEKKA


    • Anonyymi

      Nyt helleviikonloppuna sinne vähän syrjempään lähelle rantaa, vaatteet pois ja siiderit auki,

      T, 60v asuntoautonakupari

      • Harmi etten pääse, asuntoautoilijat kiinnostavia, etenkin seniorit. Toivottavasti joskus arkisin?
        T. ville


      • Anonyymi

        oikee meininki


    • Anonyymi

      Onko hyviä uimapaikkoja,

    • Anonyymi

      Juhannusviikolla pitää lähteä tänne ottamaan rajatonta. Onko ne kalliot vanhan leirintäalueen tuntumassa?

    • Anonyymi

      Ei siellä ketään käy.

    • Anonyymi

      Taitaa olla satumaa!

    • Anonyymi

      30 pv sunnuntai,,,,kaikki miehet aurinkoo ottaa kallioille,,,,,mieste hommia

    • Anonyymi

      Huomenna nakuillaa

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2416
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      894
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      855
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      539
    Aihe