Käykö Pistohiekkalla naturisteja vai voiko siellä yleensä ottaa rajatonta , näyttää loppuviikko kunnon keliä. Jos niin keskiviikkona sinne karavaanailemaaan.
Pistohiekka.
30
1413
Vastaukset
- villeman
Pistohiekka kiinnostaa, Kävin siellä viimekesänä ja löyty nakuseuraa. Ensi kesänä lisää porukkaa kokeilemaan.
- kallioille
tullu käytyä muutamana kesänä,,on ollu nakuja miehiä ja muutaki,,kesää odottelen m42
- Auringonpalvojia
On siellä nytki parikyt kuumaa leidiä pillu paljaana
- munasillaa2019
kesää myös odottelen,,pistohiekalle
- tyhmäkysyjä
Missäs tämmöne pistohiekka on?
- ojooöok
puumala
- Melkoisen-paljon
no mä luulin ens katsomalta, et siellä hiekalla on puumailoja pystyssä, mut nehä onki löylykauhoha yhteiskäyttöön.
- ksyjätyhmä
Ahaa siellä on paljon kuumia puumia...
- 6969696969
myös kesää odotellen,,,hyviä muistoja viimekesältä,,,,,kaikkee tuli nähtyä,,aah
- Siinä-puuhailus
Koklasit jokaisen pystyyn upotetun puumailan ja l-kauhan?
- nakumies
on kyl hyvä et savossakin paikka mis nakuilla..muutama kerta tullu nakkena oltua kallioil,,silmän ruokaaki ollu,
- Anonyymi
lämmintä on jo kallioilla,,,,ekat tuuletukset munasillaa,,muita tulos
- Anonyymi
onko puumassa parhaat puumat kohta hietikolla jo?
- Anonyymi
Peräkamarilaisen puhetta. Pitääkö ne tuoda vielä sinne kamariin. Osaisitko tehä mitään?
- Anonyymi
HYVÄ PAIKKA NAKUILLA,,,ETELÄ SAVO
- Anonyymi
Kesäkuun alussa aloitellaan nakuilu Pistohiekalla.
- Anonyymi
kelit lämpenee,,pistohiekalle nakuilee
- Anonyymi
huomenna pe ,iltapäiväl kallioille
- Anonyymi
PERUUTUS,,,,sää niin viileetä,,et jätän nakuilun väliin,,myöhemmi sitte
- Anonyymi
mut lauantaina ajan siitä n klo 14,,poikkean kallioilla,,,PISTOHIEKKA
- Anonyymi
Nyt helleviikonloppuna sinne vähän syrjempään lähelle rantaa, vaatteet pois ja siiderit auki,
T, 60v asuntoautonakupariHarmi etten pääse, asuntoautoilijat kiinnostavia, etenkin seniorit. Toivottavasti joskus arkisin?
T. ville- Anonyymi
oikee meininki
- Anonyymi
Onko hyviä uimapaikkoja,
- Anonyymi
Juhannusviikolla pitää lähteä tänne ottamaan rajatonta. Onko ne kalliot vanhan leirintäalueen tuntumassa?
- Anonyymi
Ei siellä ketään käy.
- Anonyymi
Taitaa olla satumaa!
- Anonyymi
30 pv sunnuntai,,,,kaikki miehet aurinkoo ottaa kallioille,,,,,mieste hommia
- Anonyymi
Huomenna nakuillaa
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497