https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/rattijuopumukset_paraisilla_ja_kemionsaarella_juhannuksena_71658
Rattijuopumukset Paraisilla ja Kemiönsaarella juhannuksena
25.06.2018 klo 09.39
Lounais-Suomi
Parainen:
Perjantaina 22.6 kello 22.15 aikaan poliisi tavoitti Nauvossa Saaristotiellä vuonna 1968 syntyneen mieshenkilön joka kuljetti henkilöautoa alkoholin vaikutuksen alaisena . Hän puhalsi alkometriin lukemat 1.26 promillea. Lukema ylittä törkeän rattijuopumuksen rajan. Mieskuljettaja määrättiin väliaikaiseen ajokieltoon. Asia tutkitaan törkeänä rattijuopumuksena.
Lauantaina 23.6 kello 01.10 aikaan poliisi tavoitti Nauvossa Saaristotiellä vuonna 1995 syntyneen naiskuljettajan joka kuljetti henkilöautoa alkoholin vaikutuksen alaisena. Hän puhalsi alkometriin lukemat 0.25 mg/l. Lukema ylittää rattijuopumuksen rajan. Naiskuljettaja määrärttiin väliaikaiseen ajokieltoon. Asia tutkitaan rattijuopumuksena.
Kemiönsaari
Lauantaina 23.6 kello 21.50 aikaan poliisi tavoitti Kemiönsaarella Högsåralla mieshenkilön joka oli suistunut tieltä ja törmännyt puuhun kuljettamallaan henkilöautollaan. Mukana autossa oli yksi matkustaja. Mieskuljettaja puhalsi alkometriin lukemat 0.50 mg/l. Lukema ylittää rattijuopumuksen rajan. Mieskuljettaja ja matkustaja toimitettiin sairaalaan saamaan hoitoa. Asia tutkitaan rattijuopumuksena ja liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Rattijuoppoja riittää
TäälläpäinOsataan
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984