Olen nokeutuvan spriikeittimen sijaan ostamassa kaasukeitintä, eli keitinosaa joka ruuvataan kaasupulloon kiinni.
Olen lukenut testejä ja arvosteluja, mutta yhdessäkään ei mainita sitä, voiko keittimen irrottaa pullosta ilman, että pullo tyhjenee kaasusta?
Eli toimiiko kaasupullot niin, että kun keitinosan ruuvaa irti, niin pullossa jokin patruuna lukitsee sen niin, että käyttämätön kaasu ei pääse ulos? Vai pitääkö kerran kiinni ruuvattu keitinosa pitää pullossa "korkkina" niin pitkään kunnes kaikki kaasu on käytetty?
Retkikeitin/kaasukeitin ja kaasupullon toiminta
2
3155
Vastaukset 2
- Vanha_Jeti
Kaasurasioita on (oli) kahta mallia, sellaisia jotka puhkaistaan ja irroitettavia. Puhkaistavia ei enää ole käytännössä markkinoilla, vaan kaikki ovat irroitettavaa mallia, jossa on pieni kumitiivisteellä varustettu reikä keskellä. Polttimissa on vastaavasti ohut piikkimäinen putki joka työntyy tiivisteen läpi kaasurasiaan. Paine siellä rasiassa on varsin pieni joten mitään hirveän ihmeellistä systeemiä ei tarvita. Poltinta kiinnitettäessä ja irroitettaessa saattaa pieni määrä kaasua pihahtaa pihalle, jonka huomaa merkkihajun tuoksusta. Ei siis kannata roikottaa sätkää hampaissa kun vekotinta käsittelee.
- fewFWE
Hommaa risukeitin niin polttoaine ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2211042Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "218801- 69696
- 52624
- 46603
- 64566
- 84551
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513