Ministeri Aatos Erkko oli taannoin Jörn Donnerin haastattelemana TV4:ssä.
Ministeri Erkko luonnehti erittäin osuvasti pääministeri Matti Vanhasta.
Erkko oli aivan aiheellisesti huomannut, että Matti Vanhanen on kalvisti. Kaikissa kommenteissaan ja toimissaan hän vähättelee kaikkea hyvää. Aivan kummallista oli mm. Vanhasen EU-kommentit hänen tullessaan pääministeriksi.
Suomi on tällä hetkellä täysin sekaisin, sillä heikko pääministeri ei ota mihinkään kantaa. Suomen ulkopolitiikka on tuuliajolla. Halosen, Tuomiojan ja Vanhasen toiminta herättää kummastusta myös Suomen rajojen ulkopuolella.
Kansa on huolestunut tilanteesta ja mieltä osoitettiin jo kuntavaaleissa, joissa Keskusta koki raskaan tappion. Sini-puna puolueet sen sijaan saavuttivat menestystä.
Suomi tarvitsee isännän taloon. Matti Vanhasesta ei sellaiseksi ole.
Matti Vanhanen on kalvinisti
CITY-Kustaa
3
104
Vastaukset
- taas meni hölöhölö-linjalle
Sekaisin ei ole muuta kuin sinä ja pari muuta sinipunan kannattajaa.
Keskustan 'raskas' tappio kuntavaaleissa tuli kuitenkin suuremmalla äänimäärällä kuin Jäätteenmäen 'huikea' voitto 4 vuotta aiemmin.Vaalitappio oli kova kalvinisti Maito-Matti Vanhasenkin mukaan. Muistan hyvin kun Maito-Matti kertoi asiasta värisevällä äänellä ja kostein silmin tv:n vaalivalvojaisissa.
- vaan
Hyvä asia että joku suhtautuu tähän EU:n asiallisesti.Näitä joojoo miehiä piisaa joka lähtöön.Mies paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785