Seksistä nuoren luonnonkauniin blonditytön kanssa. Olisi ihanaa jos hänellä olisi jalassaan adidaksen mustat kiiltävät satiinishortsit ja uimaasun toppi. Olisi ihana hyväillä hänen haaraväliään kunnes pillu kastuisi shortsien läpi ja alkaisi tuoksua.
Ihanaa haaveilla... ;)
Mikä on kesäfantasianne?
15
772
Vastaukset
- Piiskanorja
Yllättää luontoretkellä nuori kaunis tyttö (18-20v) yksin naku-uinnilta. Herrasmiehenä tietysti sanoisin tytölle että jatka vaan ja poistuisin syrjemmälle. Tyttö sitten tulisi punastellen luokseni pyytämään etten kertoisi kenellekkään. Minä siihen että en tietysti kerro. Enhän edes tunne häntä. Tyttö seisoisi edessäni hetken jännittyneenä kunnes sanoisi olleensa ajattelematon ja tuhma ja ansaitsevansa kunnolla piiskaa.
Huomaisin että tyttö olisi tosissaan ja määrärisin häntä hakemaan risun läheisestä pusikosta. Tyttö toisikin kunnon vitsan ja ilman erillistä pyyntöä laskisi housunsa alas ja kävisi läheisen puunrungon päälle poikittain, takapuoli pystyssä ja jalat levällään. Tytöllä olisi ollut jalassaan nuo mustat ja kiiltävät satiinishortsit mutta ei pikkuhousuja. Tytön häpy olisi paljaaksi ajeltu ja pimppi jo valmiiksi märkänä.
Siinä maatessaan tyttö vielä sanoisi että anna sitten sitä piiskaa niin että tuntuu monta päivää. Samalla hän kallistaisi lanteitaan la levittäisi jalkojaan hieman lisää. Näkisin kuinka tytön kovettunut klitoris sykkii ja mahla alkaa valua sitkeänä ja kiiltävänä.
Sivaltelisin vitsalla tytön pakaroille ja katselisin kuinka punaiset juovat tummuvat ja tytön lantion lihakset kouristelevat vitsan tahdissa. Tyttö voihkisi ja valittaisi mutta ei tekisi elettäkään suojata itseään vitsan iskuilta.
Piiskatessa tytön mahla valuisi vuolaana muodostaen maahan pienen lammikon. Kun tytön pakarat olisivat kauttaaltaan punaiset, siirtäisin vitsan hieman alemmas ja taputtelisin kevyesti tytön avointa pimppiä ja klitorista. Sitten sanoisin.
"Jotkut ovat sitä mieltä että piiskaamisesta kiihottuminen on tytöille ongelma ja että piiskausta pitää jatkaa sinne missä ongelma on!"
Tyttö alkaisi vapista silmin nähden, näyttää samaan aikaan pelokkaalta ja punastua kasvoiltaan. Hän ei kuitenkaan vieläkään sanoisi mitään, eikä edes sulkisi jalkojaan. Minä kuitenkin siihen jatkaisin.
"Olet kuitenkin onnekas koska minä en ajattele niin. Uskon että ongelmaan on kivuttomampi ja luonnollisempikin ratkaisu."
Siinä vaiheessa lasken housuni alas ja kivikova kaluni ponnahtaa vapaaksi. Menen kontilleni tytön päälle ja työnnyn takaapäin hitaasti sisään. Tyttö ei vastustele vaan työntää itseään minua vasten. Kun olen kokonaan sisällä, aloitan hitaat mutta syvät työnnöt. Tyttö voihkii ja valittaa, mutta saa ensimmäisen orgasmin lähes välittömästi. Kihdytän tahtia, ja niin kiihtyy myös tytön orgasmien tahti. Vedän ulos juuri ennen kun tulen, sillä en halua että tämä hauska loppuu vielä pitkään aikaan.
Annan tytön hieman levätä, ja sitten rakastelemme kiihkeästi rantakalliolla. Tytön orgasmeille ei näy loppua ja minultakin tulee väistämättä. Tyttö haukkoo henkeään ja voihkii, mutta saa siinä vielä sanotuksi.
"Laske vaan sisään! minä syön pillereitä."
Käymme vilvoittumassa vedessä ja olen taas valmis uuteen kierrokseen. Tyttö saa useita orgasmeja jokaista omaani kohtaan. Taitaa olla minulle viides tai kuudes kun miehisyydestäni alkaa puhti loppua. Makailemme vielä hetken alasti kalliolla kunnes tyttö alkaa pukea vaatteita pääleen. Pelkään jo etten näkisi häntä enää, mutta lähtiessään hän poimii puhelimeni housun taskusta ja kirjoittaa siihen numeronsa.
"Soita tai pistä viestiä jos joskus haluat nähdä! Olen luonteeltani villi ja tuhma ja uskon että hyötyisin säännöllisestä kurituksesta!" - shadowman60
Nainen pakottaisi,nuolemaan pissaista pimpulaa väkisin kesäisessä luonnon helmassa,se tekisi kyllä gutaa,jos löytyy halukkaita satakunnan alueelta..
Piiskaa piiskaa ja piiskaa joka päivä!
- Kulttuurin.kääntöpuoli
Haaveilen pääseväni panokoneen tai ison karvaisen miehen vietäväksi.
- Nudex
Olen mökillä vaimoni kanssa, ja koska paikka on rauhallinen voin kuljeskella siellä alastomana. Vaimoni tietää, että tykkään, kun minua katsellaan, niinpä hän toisinaan pyytää minua tyydyttämään itseäni hänen nähtensä. Eräänä päivänä pari hänen työkaveriaan tulee piipahtamaan yllättäen mökillämme. Olen juuri uimassa, kun vaimoni tulee laiturille kavereittensa kanssa ja pyytää minua tulemaan tervehtimään heitä. Sanon, ettei minulla ole mitään päälläni, mutta hän vain nauraa, että tuskin se tyttöjä haittaa. Niinpä nouse järvestä munasillani tervehtimään vaimoni kavereita, jotka vitsailevat alastomuudestani. Homma tuntuu sen verran mukavlta, että kaluni hieman virkoaa, mikä saa vaimoni kertomaan kavereilleen, että tykkään kun minua katsellaan, niin kuin huomaatte. Oijoi, sehän piristyy ihan selvästi, naiset nauravat, ja vaimoni yllyttää heitä ihastelemaan ihan vapasti ja sanoo minulle, että mennä vaan, kun kuitenkin tykkäät esitellä itseäsi. Ja niin vaimoni ja hänen kaksi työkaveriaan katselee ja kannustaa minua, kaluni noustessa komeasti pystyyn heidän edessään. Lopullisesti vaimoni yllättää minut kysyessään kavereiltaan haluavatko he antaa minulle mukavan kesäyllätyksen, koska minä varamasti olisin tosi iloinen jos saisin tyydyttää itseni kolmen naisen katsellessa. Vakuututtuaan, että vaimoni on tosissaan, he suostuvat, ja toinen heistä jopa tunnustaa, ettei ole koskaan nähnyt miehe tyydyttävän itseään, joten hän ainakin lupaa katsoa erittäin tarkasti. Pyydän naisia istuutumaan saunamme edustan penkille ja asetun heidän eteensä ilkosen alastomana, kalu juhlavasti pystyssä ja ryhdyn tyydyttämään itseäni heidän katsellessaan. En pidä mitään kiirettä vaan nautin, joka vedosta ja aivan erityisesti heidän äänistäön, kun he kommentoivat runkkaamistani ja naureskelevat keskenään. Lopulta minun on pakko laueta, mutta varoitan ensin sitä vaimoni kaveria, joka lupasi katsella todella tarkasti, että nyt kannattaa keskittyä sillä kohta minulta tulee. Katselen vuorotellen kaikkien kolmen naisen kasvoja heidän seuratessa siemensyöksyäni. Vaimoni hymyilee minulle ja iskee silmää. Myöhemmin kahvipöydässä keskustelemme taipumuksestani lisää, ja riemukseni heitä ei edelleenkään haittaa, kun saan uuden erektion, vaan päin vastoin, he kehoittavat minua toimimaan heille alastomana miestarjoilijana, minkä teen suurella nautinnolla.
- Kalu46
Sun fantasia on hieno. Tuon toteuttaminen pitää lisätä lomasuunnitelmiin. Pitää vaan etsiä nuori nainen ja pukea hänet mustiin adidaksen ventex shortseihin. Leikkisän naisen löytäminen voi olla haastavaa.
- HyvääKesää
Kiitos, niin on. Satiinishortseja näkyy nykyään harvemmin, eivät taida olla enää muotia. Fetissini nylonlankaisisiin tuulipuvunhousuihin ym. on lähtöisin jo kaukaa nuoruudesta. Olen minä näitä fantasioita päässyt toteuttamaankil erään naisystäväni kanssa. Aika harva ymmärtää tällaisten fantasioiden perään.
En varmaan haluaisi yhtyä blonditytön kanssa, ellei hänellä olisi mukana myös poikaystävä, joka vastaavasti yhtyisi vaimoni kanssa, ja tilanne olisi näin symmetrinen.
Sen sijaan toivoisin, että tyttö pitäisi koko yhdessäolon ajan bikinin yläosaa ja vittu olisi sheivattuna ja paljaana. Saunassa hän riisuisi yläosankin ja hyväilisi vittunsa orgasmin asti. Myös muissa tilanteissa hän vapaasti onanoisi aina, kun tekee mieli.
Jos tytöllä olisi vielä suuret sisemmät häpyhuulet ja hän avaisi vittunsa tarkoituksellisesti katseltavaksi, näky olisi tydellinen.- Saunaaaaan
Olen suvun mökillä ja lämmittelen yöllä saunaa kun uni ei tule. Saunan lämmettyä kiipeän lauteille kylmän oluen kanssa ja nautin ihanasta kesästä ja rauhasta. Kunnes hetken päästä kakskymppinen blondi serkkuni avaa saunan oven ilmoittaen että eihän haittaa et mäkin tuun. Sanon ettei tietenkään ja hän kiipeää lauteille. En voi olla vilkuilematta miten täydellinen hän onkaan. Melkein viiskymppinen mies kyllä katsoo jos näkee nuoren naisen alasti olkoon serkku tai ei. Juttelemme jotain ja siinä samalla en mahda olla vilkuilematta lisää. Serkku tyttö valittaa aitan patjaa huonoksi ja venyttelee niskaa, hartioita ym. Kun hän nostaa kätensä takaviistoon ylös ja työntää rintakehäänsä ylös ja taakse päin, näen kuinka täydelliset hänen tissinsä ovat. Kokoa b, ehkä c, nännit nöpöttävät ei liian tummilla nännipihoilla ja sitten on pakko suunnata katse ja ajatukset pois. Itselläni alkoi jo tuntua vaarallisen vahvoja heräämisen merkkejä haarovälissä. Istumme ja heitän löylyä. Ja vähän liikaakin. Serkku vetää päätään ja hartioita kohti polviaan. Itse olen pää pystyssä, kun itse heitinkin. Vaikka korvia ja olkapäitä polttelee. Hetkeen ei tarvitse löylyä heitellä. Serkku nousee takas istumaan ja pyytää heittämään vettä seinään jotta voi nojata. Kun olen veden heittänyt hän nojaa seinään oikaisee jalkansa kaiteen päälle. Nuo ihanat jalat lakattuine kynsineen saavat sisälläni lämmöt nousemaan. En voi olla katsomatta ja miettimättä kuinka ihana olisi koskea suukotella ja nuolla niitä. Siitä mieleen tulee että onkohan hänellä posliini ja käännän katsettani ja katson suoraan hänen haaroihinsa. Hän huomaa. Minua hävettää ja vituttaa. Mutta hän hymyilee ja raottaa aavistuksen reisiään ja näen karvattoman ja ehkä ihanimman pillun. Ja sitten tajuan että kyrpäni sojottaa täydessä mitassa. Hän katsoo ja hymyilee hyväksyvästi. Istumme hiljaa kumpikin katsellen toista. Sitten hän rikkoo hiljaisuuden kysyen ” huomasin että katselit jalkojani pitkään. Onko niissä jotain outoa?” Mietin hetken mitä sanoa? Mutta sitten rohkaisen mieleni. Turha kai enää jännitellä mitä sanoa jos kullakin sojottaa kovana. Sanon että kiihotun kauniista jaloista ja sinun jaloissani ei todellakaan ole mitään vikaa. Hän kääntyy hieman ja asettaa jalkansa syliini ja sanoo että voin kyllä koskea niihin ja kertoa minulle mitä on jalka fetissi....
- Piiskanorja
Aika hyvä. Itse tietysti muuttaisin lopun hieman toisenlaiseksi. Vosi mennä vaikka näin:
Hän katsoo ja hymyilee hyväksyvästi. Istumme hiljaa kumpikin katsellen toista. Sitten hän rikkoo hiljaisuuden kysyen ” huomasin että katselit minua pitkään. Onko sinusta tuhmaa jos tyttö ajelee posliiniksi?"
"Kyllähän se tavallaan tuhmaa on", vastaan ja katson serkkutyttöä miettivästi. Äänen sävyssä oli jotain joka saa kaluni vieläkin kovemmaksi.
"Niin tuhmaa että siitä pitäisi antaa piiskaa?", Serkku pamauttaa ilmoille kysymyksen joka saa miltei oluen väärään kurkkuun.
Saan vaivoin pidettyä ääneni peruslukemissa kun vastaan, "Kyllähän tuhmat tytöt piiskaa ansaitsevat. Etenkin sellaiset jotka ymmärtävät että kunnon selkäsauna on paras tapa käytöstapojen parantamiseksi."
"Minä voisin tarvita sitä piiskaa. On päässyt käytös viimeaikona lipsumaan turhan huonoon suuntaan", serkkutyttö tunnustaa.
Tässä vaiheessa minun on jo lähes mahdoton hillitä itseäni mutta maltan kuitenkin vetää roolini kylmän viileästi. Osoitan rannassa laiturin vieressä kasvavaa pajupuskaa ja sanon tytölle ankaran asiallisella äänellä, "Eiköhän sitten haeta tuolta rannasta muutama kunnon vitsa ja keskustella sen jälkeen niistä huonoista tavoista lisää."
Serkku vastaa, että "Eiköhän haeta", mutta ääni vapisee hieman ja on selvää että tyttöä jännittää kovasti.
Kun käymme hakemassa vitsoja, serkku valitsee puskasta suorimmat ja pisimmät vitsat ja toteaa punastuen että "Ei tässä taideta aivan pikkurisuilla pärjätä."
Palaamme takasin saunan kuistille. Hetken olen hieman epävärma miten pitäisi jatkaa, mutta sitten käsken tytön kumartumaan hirsisen kaiteen yli takapuoli pystyssä. "Aloitetaan vaikka siitä että annan ensin tusinan sivallusta yleisestä kurittomuudesta ja huonosta käytöksestä. Meillä on kuitenkin aamuun asti aikaa mennä yksityiskohtiin."
Serkku katsoo minua vielä kerran ujosti silmiin ja sitten käy poikittain hirsipuun päälle. Se pistää jalat levälleen ja näen että sillä on pimppi märkänä. Klitoris pilkottaa kovana raollaan olevien häpyhuulten välistä.
Taputtelen vitsalla pakaroiden poikki ja katselen kun serkkutyttö vapisee jännityksestä. Ennen kun ehdin ensimmäistä kertaa sivaltaa, se sitten sanoo minulle, "Älä sitten lyö sillai että bikinien ulkopuolelle jää pahoja jälkiä. Mun täytyy mennä huomenna rannalle."
"Mitenkähän tuokin pitäisi sitten tulkita", mietin itsekseni, mutta kaluni tuntuu jo tietävän. Kohotan vitsan ja lyön sillä toisen pakaran poikki niin että vitsan kärki kietyy kivuliaasti suoraan serkun persvakoon. Tyttö ynähtää kivusta mutta ottaa kaitesta tukevamman otteen ja kallistaa lanteitaan lisää.
- Liiveissä
Mun kesäfantasia olisi, että olisin urolugin käynnillä. Olisin luullut, että lääkäri olisi nainen... hän tutkisi mua ja tekisi tutkimuksiaan.... Sitten hän sanoisi, että tämä on uusin tutkimusmuoto ja pyytäisi käydä selälleen ja levittämään jalkani auki. Sitten lääkäri tulisi eteeni ja aukaisisi lääkärin valkoista takkiaan ja sieltä paljastusi kuuma shemaile-lääkäri... kosteana kuumottavana kulli olisi isona edessäni! Hän sanoisi, että nyt hänen täytyy kokeilla meneekö hänen tutkimuskullinsa sun sisääsi... Kullini kovana hän hitaasti työntyisi reikääni, naisi mua ja laskisi spermat peppuuni... ja sanoisi, että täällä on kaikki kunnossa! Pyytäisi tulemaan uusintakäynnille 6 kk kuluttua!
- Kesäfantastico
Ollaan vaimon kanssa mökillä ja mukava tuttavapariskunta tulee kylään. On lämmintä ja järvivesi suorastaan kutsuu uimaan. Lounaan jälkeen jutellaan mukavia ja odotellaan saunan lämpenemistä. Kun keskustellaan saunomisjärjestyksestä, niin todetaan yksissätuumin, että mennään kaikki samaan aikaan, mahdutaanhan me kaikki sinne samaan aikaan. Saunotaan pitkään ja käydään uimassa lämpimässä vedessä. Vieraan pariskunnan nainen näyttääkin varsin viehättävältä alasti, hyvässä tikissä näyttää olevan. Eikä mieskään pahan näköinen ole, vaikka en itse niin miehistä perusta. Vaimo vaivihkaan kyllä näyttää vilkuilevan siihen malliin, että hänkin pitää näkemästään. Jutut alkavat kaarrella kohti alastomuutta ja alastoman ihmiskehon kauneutta. Pienen kikattelun ja naureskelun saattamina miehet esittävät naisille saunan terassilla pienen nakushown, miehisten kehojen erityispiirreet esittelyssä. Sitten sama naisten osalta. Kylläpä naiset esittelivätkin kivasti saunapuhtaat ja märät tissinsä ja kummallakin oli kauniisti trimmatut häpykarvat. Ihanhan tässä meinasi innostua!
Saunan jälkeen kylpytakit päälle ja sisälle mökkiin iltapalalle. Jutut kaartavat edelleen eroottisempaan suuntaan. Kumpikin pariskunta joutuu toteamaan, että ei ole nähnyt lähietäisyydeltä muiden ihmisten rakastelua. Jutut kaartavat lempisekstailutapoihin, ilmassa on jo melkoinen seksuaalinen jännite. Sitten vaimoni kysyy toisilta, että haluaisitteko katsella, kun naimme. Ehdottomasti, oli vastaus! Sitten tuumasta toimeen, siirrymme sohvalle, kylpytakit putoavat lattialle ja alamme suudella kiihkeästi. Himokasta suutelua ja hyväilyä, suuni vaeltaa kohti vaimoni rintoja ja jalkoväliä. Pillun saavuttaessaan kieleni avaa häpyhuulet ja totean, että täälläpä onkin todellä märkää. Vaimoni toteaa olevansa aivan kiimassa. Ystäväpariskunta hyväilee toisiaan kiihkeästi, mutta katse on nauliintunut meihin. Pyörittelen kieltäni hellästi ympäri vaimoni pillua, hän huokailee voimakkaasti. Painan kieleni alapinnan klitoriksen päälle ja teen aivan pikkuruista pyörittävää liikettä. Vaimoni laukeaa samantien ensimmäiseen orgasmiinsa. Sìtä toivuttuaan hän haluaa minut suuhunsa. Hetki kiihkeää suihinottoa jo totean että nyt riittää. Vaimo siirtyy istumaan sohvan reunalle jalat levälleen. Ihastelemme hetken kaikki hänen ihanan märkää pilluansa ja sitten asettaudun lattialle polvilleni ja kaluni kärki lähenee pillua. Kysyn vieraalta naiselta, että haluaisiko hän ohjata minut sisään. Hetkeäkään epäröimättä hän tarttuu kaluuni, tekee tottuneesti pari runkkuliikettä, sivelee kaluni kärjellä vaimoni pilluhuulia ja klitorista hetken ja sitten ohjaa kalun aukolle, jonka jälkeen painaa toisella kädellään minua takapuolesta ja kaluni uppoaa sisään. Aloitan hitaan naimisen, kylläpä tuntuukin hyvältä ja katselijat kiihottavat lisää. Hetken kuluttua totean, että en halua vielä laueta, olisiko nyt toisen parin vuoro esittää oma versionsa. Toki!
Siirrymme katselemaan, kun toiset hyväilevät ja suutelevat kiihkeästi. Heillä onkin kiihoittavan näköistä sormileikkiä, tuollaista en ollutkaan ennen nähnyt. Aina oppii uutta! Leikit jatkuvat naintiin, onpa kiihottavaa katseltavaa. Sitten tulee kysymys, että vaihdettaisiinko pareja, haluaisitteko kokeilla. Yksimielisesti kyllä, kaikki olivat samaa mieltä.. Siitä jatketaan uusia kiihottavia elämyksiä kokien.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566