Uruguay kylvettää Venäjää.

KuplaPuhkesi

Heti kun vastassa on ihan oikea jalkapallojoukkue, joutuu Venäjä kaivamaan palloa omasta maalistaan yhtenään. Nyt jo tilanne 2-0 eteläamerikkalaisille. Nää Saudi-Arabia on vitsi, ja Egyptilläkin vain yksi supertähti ja sekin rampana.

Ei naapureidensa kimppuun hyökkäilevälle häirikkövaltiolle mitään hyvää toivokaan.

21

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grhhhh

      Aina on hienoa kun ryssä saa selkäänsä

      • SamaaMieltä

        On. On kyllä.


      • ryssänvihaaja

        "Kansallismieliset" pönäkän johtajansa Bäckmanin johdolla saattavat olla asiasta eri mieltä.


    • Molemmat_jatkoon

      Venäjä ja Uruguay menevät jatkoon riippumatta keskinäisestä ottelusta.
      Tosin molemmat häviävät seuraavat ottelunsa ja putoavat jatkosta.
      Venäjä on tavoitteensa jo saavuttanut, eli päässyt toiselle kierrokselle.
      Miksikäs Suomi ei pelaa turnauksessa?

      • 10-0_voi_tulla

        Joko tiltulla paskat housussa? "Tavoite" onkin yhtäkkiä saavutettu? Missä se perivenäläinen uho ja pullistelu nyt on?

        Tulee rumaa jälkeä Venäjän pudotuspeliottelussa. Venäjä on joukkue, joka ei edes kuuluisi jatkopeleihin, mutta kun tuo alkulohko on kisojen heppoisin, on Venäjä saanut vapaalipun jatkopeleihin.

        Mitä tulee Suomen olemattomuuteen kisoissa, niin ei Venäjäkään näissä kekkereissä olisi, jos ei olisi kisaisäntä. Ja Venäjän asukasluku sentään "hieman" isompi kuin Suomen. Suomi on muuten FIFA-rankingissa tällä hetkellä Venäjän edellä.


      • umpityhmiä

        miksihän ei anneta mahdollisuutta edes "koskemattomuuteen" näille jääkiekko ja jalkapallo peleissä, kenen väliset ottelut on täysin merkityksettömiä?

        aina lukee vuodesta toiseen että kumpikin varmistanut jo.. menevät jatkoon. ei mitää väliä juttuja..

        no ainakin jos tämmöisessäkin ottelussa saa kuten venäjä punaista korttia, niin aikamoista tyhmyyttä se jo osoittaa.

        Mutta ei näitä pelejä pitäisi pelata, jos ei mitään merkitystä? siis koskemattomuus palkkioksi, ketkä saa tämmöisen tilanteen aikaan itselleen, yhden pelin ajaksi.


      • Suomi_edellä
        10-0_voi_tulla kirjoitti:

        Joko tiltulla paskat housussa? "Tavoite" onkin yhtäkkiä saavutettu? Missä se perivenäläinen uho ja pullistelu nyt on?

        Tulee rumaa jälkeä Venäjän pudotuspeliottelussa. Venäjä on joukkue, joka ei edes kuuluisi jatkopeleihin, mutta kun tuo alkulohko on kisojen heppoisin, on Venäjä saanut vapaalipun jatkopeleihin.

        Mitä tulee Suomen olemattomuuteen kisoissa, niin ei Venäjäkään näissä kekkereissä olisi, jos ei olisi kisaisäntä. Ja Venäjän asukasluku sentään "hieman" isompi kuin Suomen. Suomi on muuten FIFA-rankingissa tällä hetkellä Venäjän edellä.

        Eikös Suomen sitten pitäisi ole mukana? Saudien ja Egyptin kanssa?


      • AasiastaKisoihin
        Suomi_edellä kirjoitti:

        Eikös Suomen sitten pitäisi ole mukana? Saudien ja Egyptin kanssa?

        Jos Suomi pyrkisi Aasian karsintojen kautta kisoihin, niin voisin melkein luvata, että Suomi olisikin kisoissa.

        Afrikan karsinnoista mukaan pääseminen olisikin hankalampaa, mutta Egyptillä oli karsintojen ajan vielä Salah käytössä, joka siis näissä kisoissa veteli rampana. Ilman Salahia Egypti on surkea.


      • EiSuomiEi
        AasiastaKisoihin kirjoitti:

        Jos Suomi pyrkisi Aasian karsintojen kautta kisoihin, niin voisin melkein luvata, että Suomi olisikin kisoissa.

        Afrikan karsinnoista mukaan pääseminen olisikin hankalampaa, mutta Egyptillä oli karsintojen ajan vielä Salah käytössä, joka siis näissä kisoissa veteli rampana. Ilman Salahia Egypti on surkea.

        Suomi? miten Suomi olisi mukana jalkapallon mm kisoissa, eihän täällä edes pelata jalkapalloa. Suomessa pelataan kyllä samalla välineellä, potkupalloa.Potkupallo on laji jossa palloa potkitaan päämäärättömästi jonnekin ja siitä lajista ei ole vielä ollut mitään arvokisoja.


      • eeeeIIIeee
        EiSuomiEi kirjoitti:

        Suomi? miten Suomi olisi mukana jalkapallon mm kisoissa, eihän täällä edes pelata jalkapalloa. Suomessa pelataan kyllä samalla välineellä, potkupalloa.Potkupallo on laji jossa palloa potkitaan päämäärättömästi jonnekin ja siitä lajista ei ole vielä ollut mitään arvokisoja.

        Hihihi hahaha hohoho. Ootpa hauska.

        Wink wink: toi potkupallo"läppä" alkaa olla jo vähän kulahtanut.


      • aika.vitsi
        Suomi_edellä kirjoitti:

        Eikös Suomen sitten pitäisi ole mukana? Saudien ja Egyptin kanssa?

        Ei siellä ole hollantikaan eikä italia. silti siellä pelaa Panama ja saudiarabia.


      • EiSuomiEi
        eeeeIIIeee kirjoitti:

        Hihihi hahaha hohoho. Ootpa hauska.

        Wink wink: toi potkupallo"läppä" alkaa olla jo vähän kulahtanut.

        Läppä? Ei totuuden kertominen ole mitään läpän heittoa.


    • hollantikäteenvetäjät

      hyvinhän suomi näissä pärjäisi, se puhti vaan yleensä loppuu viimeistään viimeiset 20 min jolloin parempia maa aina rangaissut

    • Mitenkäs se Kosovo?

    • MV.Mjoskovan.Vjiesti

      Kylläpä on vetänyt "isäm maallisten" kuoron hiljaiseksi tänään tuo Venäjän ihmisoikeusrikkomuksiin verrattava polpomainen nöyryytys ;D

      Hyvä Uruguay ja kuka sitten seuraavassa matsissa laittaakin Venäjän verkot tötterölle ja punaiset pois turnauksesta!

      Onneksi kyse on vain leikkisästä urheilusta, niin ei tarvitse pelätä rehtien ja urheilullisten venäläisten kompensoivaa hyökkäystä taas johonkin maahan. Uruguaykin on suhteellisen kaukana.

      Nyt jo 3-0!

    • Ihan_hyvä_

      Onnea Uruguay lohkovoitosta!
      Onnea molemmille jatkopaikasta!

    • Askelmerkit-sovittu

      Venäjän joukkuejohto kertoi Dzjuballe ja muille idän maalihirmuille, että nyt ei pojaat kannnata rehkiä liikaa. Saadaan sopivampi vastustaja jatkopeleihin, kun mennään jatkoon lohkokakkosina.

      Venäjän vastustajaksi tulee 1.7. otteluun B-lohkon voittaja, eli todennäköisimmin Espanja. Historian valossa Espanja on ollut helpompi vastustaja Venäjälle kuin Ronaldon juonikas ja kivikova Portugal.

      • VenäjänTurnausPäättyy

        Totta. Espanjaa vastaan Venäjä voi selvitä siedettävällä 3-0 -tappiolla. Portugalia vastaan tulisi kuokkaan tyyliin 5-0 tai 6-0.


      • Ensin-pelataan

        Hienoja arvioita molemmat. Sitä peliä vaan ei ole pelattu vielä.

        Jo menneissä peleissä on tullut todella isoja yllätyksiä, Saksan, Brasilian ja Argentiinan kompurointi jne.

        Pitää tosiaan pelata se karsintapelien seuraava peli ensin. Vasta sen jälkeen voidaan laskea oikeat maalit, että montako kukin joukkue pelissä teki.


    • ilmainen.nöyryytys

      Kyllä se venäjän potkupallon harjoittaminen loppuu espanjan jalkapallojoukkueen tarjoamaan ryöpytykseen.

    • TriplaXX

      No minähän jo sanoin sen, Venäjän vastus on ollut toistaiseksi heikko. Nyt oli ensimmäinen maailmanluokan joukkue vastassa ja heti ryssät sai köniinsä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe