että voin alkaa palstairrottelemaan, heittämään rentoa läppää ilman sättimistä...
Monelta meet nainen nukkumaan?
11
335
Vastaukset
- aitoriitta
Olen lomalla. Voin valvoa. Juteltaisko vähän?
- KirjoitanNyt
Noooo..sanottasko, että tuossa kahe kulumilla, jos soppii? Mutta palstalla oo kauemmi...että siihe mallii voit orrotella.
- enolesättinyt
ketään ja mun seurassa voi ihan rauhassa puhua mitä haluaa. Paitsi tietysti, jos oltais yhdessä, niin ei ehkä mitään pillujuttuja, tai jotakin ihme väkivaltapuheita.
- Sulthanniittuleesolkenaa
Haista pitkä iso pahanhajuinen pökäle.
Nyt. - Sättitätti
Pitäiskö sättiä vähän etukäteen, vähän niinkuin sulle varalle että pärjäisit aamuun saakka?
- One-n-only
Tsättiä? Tsettiä? Voi sua, pullukkanaisesi menee nukkumaan, niin voit irrotella oikein jäsen jäseneltä, repiä rikki kaiken, että huomenna voit kuin ihmeen kaupalla palaset taas jeesusteipata kasaan ja sokeroida koko hoidon imelissä rakkauden liemissäsi. Never fades, never asks for anything, always turns the other Cheek. T.rueful love!
- juttuu
Taidan mennä ite nyt nukkumaan. On niin huono olo.
- Plaaaplaaaaaaaa
Sitä kun juhannuksen ryyppää niin darra tulee. Ja huono olo se tulee toisten ihmisten haukkumisestakin.
- aitoriitta
Olet vihainen mutta miksi. Minun on tehtävä valinta. En voi elää kaksoiselämää. En halua. Minusta tuntuu, että tarvitset minua. Tarvitsetko. Kerro minulle. Meidän täytyy saada tähän ratkaisu. Annatko minun mennä ja valitset sen jälkeen. Sätin sinua ehkä koska tämä tilanne ottaa päähän.
En tiedä pyrin koko ajan aikaisemmin😁😉
- Ihankohta
siirryn kohta vuoteeseen lukemaan, uni tulee varmaan aika pian. 😴😴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745