koska tämä oli minun ainoa paikka ja hän vei senkin.
Olen vain surullinen
4
436
Vastaukset
- Palsta-arkulle
Nyt heitän päälle hiekkaa pari kauhallista, loput hoitaa kauhakuormaaja.
- Kyssäri
Kuka vei?
- Ihmettelenvaan
Mikä sua estää kirjoittamasta tänne?
- Masentaakiukuttaa
Mua tympäisee, kun omaisen vuorohoitojaksoja siirrellään eteenpäin ilman mitään kyselyitä ett sopiiko. Muutenkin omaishoitajan homma on rankkaa ja nyt vedetään piuhaa lisää tiukemmalle noilla ylimääräisillä kotihoitopäivillä. Viimeksikin siirrettiin yhdellä päivällä eteenpäin ja nyt taas yks päivä eteenpäin ja seuraavalla kaks päivää eteenpäin. Kun kysyin syytä, mutistiin ympäripyöreitä syitä hommaan, mun villi veikkaus on ettei se listan laatija sijainen itse halua hoitaa mun läheistä ja kun vakituinen listantekijä palaa hommiin vuorohoitojakso siirtyy entiselle paikalle eli taas parilla päivällä eteenpäin. Ei mene homma sovitusti mun osalta, kun pitäis olla viikko kotona, viikko hoidossa. Noilla siirroilla tulee ylimääräinen viikko kotona eli kiitti vitusti sille vuorohoitolistan laatijalle, toivottavasti saa joskus kokea omalle osalle pompotusta ja kettuilua. Ei ennen ole näin jatkuvaa pompotusta ollut kuin nyt, on siirretty päivällä eteenpäin ja se on ollut se vakituinen vientipäivä, nyt tuntuu vaan kettuilulta mua ja hoidettavaa kohtaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382437Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek132252Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501445Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821119Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel611038Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131012Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 153895
- 56849
- 79835