koska tämä oli minun ainoa paikka ja hän vei senkin.
Olen vain surullinen
4
490
Vastaukset
- Palsta-arkulle
Nyt heitän päälle hiekkaa pari kauhallista, loput hoitaa kauhakuormaaja.
- Kyssäri
Kuka vei?
- Ihmettelenvaan
Mikä sua estää kirjoittamasta tänne?
- Masentaakiukuttaa
Mua tympäisee, kun omaisen vuorohoitojaksoja siirrellään eteenpäin ilman mitään kyselyitä ett sopiiko. Muutenkin omaishoitajan homma on rankkaa ja nyt vedetään piuhaa lisää tiukemmalle noilla ylimääräisillä kotihoitopäivillä. Viimeksikin siirrettiin yhdellä päivällä eteenpäin ja nyt taas yks päivä eteenpäin ja seuraavalla kaks päivää eteenpäin. Kun kysyin syytä, mutistiin ympäripyöreitä syitä hommaan, mun villi veikkaus on ettei se listan laatija sijainen itse halua hoitaa mun läheistä ja kun vakituinen listantekijä palaa hommiin vuorohoitojakso siirtyy entiselle paikalle eli taas parilla päivällä eteenpäin. Ei mene homma sovitusti mun osalta, kun pitäis olla viikko kotona, viikko hoidossa. Noilla siirroilla tulee ylimääräinen viikko kotona eli kiitti vitusti sille vuorohoitolistan laatijalle, toivottavasti saa joskus kokea omalle osalle pompotusta ja kettuilua. Ei ennen ole näin jatkuvaa pompotusta ollut kuin nyt, on siirretty päivällä eteenpäin ja se on ollut se vakituinen vientipäivä, nyt tuntuu vaan kettuilulta mua ja hoidettavaa kohtaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä13811235Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710361- 278053
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976598Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.545749- 865214
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584483Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314276Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814132Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1383682