Hei,
oletteko vaeltaneet nakuina? Itse olen menossa Lappiin elokuussa ja ainakin jonkin verran haluttaisi ihan nakuna vaeltaa - ja tästä sysytä reitittömille alueille suuntaan. Tietysti kelistä riippuen ettei vain pakkanen puraise :D
Nudistivaellus
16
1373
Vastaukset
- iii-iii-itikka
Se voi olla että ennen pakkasta purasee etelänmiestä mäkärä jos tänne lappiin aiokoo vaeltemaan nakuna.
- bi_kokenut
mene Espanjaan vaeltamaan nakurantojen takaana, metsissä. Varsinkin jos olet bi-mies, on siinä paljon mielenkiintoista.
- Velokosi
Nakumelonta kajakilla onnistuu hyvin. Sisävesillä on vähän liikkujia, joten voi meloa rauhassa, eikä kukaan pahoita mieltään.
Kiinnostava ajatus.
- Hitaasti-iskee-kipinää
Sytytys aika hitaalla
jormalaiset kirjoitti:
Siis lapissa olit. Oliko muita?
Välillä kuin mannerheimintiellä, kunnes omille poluille lähdin ;)
Kuumieli kirjoitti:
Välillä kuin mannerheimintiellä, kunnes omille poluille lähdin ;)
Olen miettinyt tuota Nudistivaellusta, pitäisikö olla täysin alasti vai hyväksytäänkö kengät?
Onko sinulla laajempaa kokemusta muualta?jormalaiset kirjoitti:
Olen miettinyt tuota Nudistivaellusta, pitäisikö olla täysin alasti vai hyväksytäänkö kengät?
Onko sinulla laajempaa kokemusta muualta?Pakko kengät olla, ei muutoin meidän kaupunkiasukkien jalat kestäisi ensiäämisiä kilometrejäkään - etenkin rinkan kanssa :). Jos lisää keskustella haluat niin voit lähettää s24 s-postiakin nimimerkilläni.
Kuumieli kirjoitti:
Pakko kengät olla, ei muutoin meidän kaupunkiasukkien jalat kestäisi ensiäämisiä kilometrejäkään - etenkin rinkan kanssa :). Jos lisää keskustella haluat niin voit lähettää s24 s-postiakin nimimerkilläni.
Koitin kyllä. Tuliko perille?
Sinäkin voit, jos lisää keskustella haluat niin lähetä s24 s-postiakin nimimerkilläni.
- VaeltavaNaku
Juttu on kuin suoraan elokuvasta Napapiirin sankarit!
- naturisto
Mene Alpeille nakuvaellukselle siellä niitä järjestetään. Mutta käyttäydy asiallisesti.
Muistelen lukeneeni että Saksalaiset ainakin harrastaa vaellusta alasti. Sellaisia ryhmiä missä kenelläkään ei ole vaatteita.
Onkohan kenelläkään kokemusta tai tarkempaa tietoa?- Hiihtäen
Voisihan vaelluksen tehdä hiihtäen.
- Anonyymi
Kai se etelän metsissäki käy, ku ei vaan mee reiteille mis on jengii.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702