Nudistivaellus

Hei,
oletteko vaeltaneet nakuina? Itse olen menossa Lappiin elokuussa ja ainakin jonkin verran haluttaisi ihan nakuna vaeltaa - ja tästä sysytä reitittömille alueille suuntaan. Tietysti kelistä riippuen ettei vain pakkanen puraise :D

16

1536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iii-iii-itikka

      Se voi olla että ennen pakkasta purasee etelänmiestä mäkärä jos tänne lappiin aiokoo vaeltemaan nakuna.

    • bi_kokenut

      mene Espanjaan vaeltamaan nakurantojen takaana, metsissä. Varsinkin jos olet bi-mies, on siinä paljon mielenkiintoista.

    • Velokosi

      Nakumelonta kajakilla onnistuu hyvin. Sisävesillä on vähän liikkujia, joten voi meloa rauhassa, eikä kukaan pahoita mieltään.

    • Kiinnostava ajatus.

      • Hitaasti-iskee-kipinää

        Sytytys aika hitaalla


      • Mukavaa oli :)


      • Kuumieli kirjoitti:

        Mukavaa oli :)

        Siis lapissa olit. Oliko muita?


      • jormalaiset kirjoitti:

        Siis lapissa olit. Oliko muita?

        Välillä kuin mannerheimintiellä, kunnes omille poluille lähdin ;)


      • Kuumieli kirjoitti:

        Välillä kuin mannerheimintiellä, kunnes omille poluille lähdin ;)

        Olen miettinyt tuota Nudistivaellusta, pitäisikö olla täysin alasti vai hyväksytäänkö kengät?
        Onko sinulla laajempaa kokemusta muualta?


      • jormalaiset kirjoitti:

        Olen miettinyt tuota Nudistivaellusta, pitäisikö olla täysin alasti vai hyväksytäänkö kengät?
        Onko sinulla laajempaa kokemusta muualta?

        Pakko kengät olla, ei muutoin meidän kaupunkiasukkien jalat kestäisi ensiäämisiä kilometrejäkään - etenkin rinkan kanssa :). Jos lisää keskustella haluat niin voit lähettää s24 s-postiakin nimimerkilläni.


      • Kuumieli kirjoitti:

        Pakko kengät olla, ei muutoin meidän kaupunkiasukkien jalat kestäisi ensiäämisiä kilometrejäkään - etenkin rinkan kanssa :). Jos lisää keskustella haluat niin voit lähettää s24 s-postiakin nimimerkilläni.

        Koitin kyllä. Tuliko perille?
        Sinäkin voit, jos lisää keskustella haluat niin lähetä s24 s-postiakin nimimerkilläni.


    • VaeltavaNaku

      Juttu on kuin suoraan elokuvasta Napapiirin sankarit!

    • naturisto

      Mene Alpeille nakuvaellukselle siellä niitä järjestetään. Mutta käyttäydy asiallisesti.

    • Muistelen lukeneeni että Saksalaiset ainakin harrastaa vaellusta alasti. Sellaisia ryhmiä missä kenelläkään ei ole vaatteita.
      Onkohan kenelläkään kokemusta tai tarkempaa tietoa?

    • Hiihtäen

      Voisihan vaelluksen tehdä hiihtäen.

    • Anonyymi

      Kai se etelän metsissäki käy, ku ei vaan mee reiteille mis on jengii.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe