Hei,
oletteko vaeltaneet nakuina? Itse olen menossa Lappiin elokuussa ja ainakin jonkin verran haluttaisi ihan nakuna vaeltaa - ja tästä sysytä reitittömille alueille suuntaan. Tietysti kelistä riippuen ettei vain pakkanen puraise :D
Nudistivaellus
16
1536
Vastaukset
- iii-iii-itikka
Se voi olla että ennen pakkasta purasee etelänmiestä mäkärä jos tänne lappiin aiokoo vaeltemaan nakuna.
- bi_kokenut
mene Espanjaan vaeltamaan nakurantojen takaana, metsissä. Varsinkin jos olet bi-mies, on siinä paljon mielenkiintoista.
- Velokosi
Nakumelonta kajakilla onnistuu hyvin. Sisävesillä on vähän liikkujia, joten voi meloa rauhassa, eikä kukaan pahoita mieltään.
Kiinnostava ajatus.
- Hitaasti-iskee-kipinää
Sytytys aika hitaalla
jormalaiset kirjoitti:
Siis lapissa olit. Oliko muita?
Välillä kuin mannerheimintiellä, kunnes omille poluille lähdin ;)
Kuumieli kirjoitti:
Välillä kuin mannerheimintiellä, kunnes omille poluille lähdin ;)
Olen miettinyt tuota Nudistivaellusta, pitäisikö olla täysin alasti vai hyväksytäänkö kengät?
Onko sinulla laajempaa kokemusta muualta?jormalaiset kirjoitti:
Olen miettinyt tuota Nudistivaellusta, pitäisikö olla täysin alasti vai hyväksytäänkö kengät?
Onko sinulla laajempaa kokemusta muualta?Pakko kengät olla, ei muutoin meidän kaupunkiasukkien jalat kestäisi ensiäämisiä kilometrejäkään - etenkin rinkan kanssa :). Jos lisää keskustella haluat niin voit lähettää s24 s-postiakin nimimerkilläni.
Kuumieli kirjoitti:
Pakko kengät olla, ei muutoin meidän kaupunkiasukkien jalat kestäisi ensiäämisiä kilometrejäkään - etenkin rinkan kanssa :). Jos lisää keskustella haluat niin voit lähettää s24 s-postiakin nimimerkilläni.
Koitin kyllä. Tuliko perille?
Sinäkin voit, jos lisää keskustella haluat niin lähetä s24 s-postiakin nimimerkilläni.
- VaeltavaNaku
Juttu on kuin suoraan elokuvasta Napapiirin sankarit!
- naturisto
Mene Alpeille nakuvaellukselle siellä niitä järjestetään. Mutta käyttäydy asiallisesti.
Muistelen lukeneeni että Saksalaiset ainakin harrastaa vaellusta alasti. Sellaisia ryhmiä missä kenelläkään ei ole vaatteita.
Onkohan kenelläkään kokemusta tai tarkempaa tietoa?- Hiihtäen
Voisihan vaelluksen tehdä hiihtäen.
- Anonyymi
Kai se etelän metsissäki käy, ku ei vaan mee reiteille mis on jengii.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625