Häpeätkö sinä Jeesusta?

ArmahdettuSyntinen

"Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän pelastaa sen. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon? Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun Hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa." Luuk.9:23-26

Häpeätkö sinä Jeesusta?

Minä häpeän - lihani puolesta. Mutta Herran suuresta armosta toisinaan olen saanut Hänestä myös kertoa lähimmäisilleni.

Herra armahda meitä ja tee meissä se, mikä ihmiselle on mahdotonta!

15

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan se häpeällistä seurata olematonta zombiejeesuskummitusta, mutta taikauskoinen ei edes ymmärrä hävetä virhettään.

• "he-ma"
        -
        eikö se ole niin, että he-ma on se taikauskoinen ,
        joka ei ymmärrä hävetä virhettään.

• padasjoenukko kirjoitti:

"he-ma"
        -
        eikö se ole niin, että he-ma on se taikauskoinen ,
        joka ei ymmärrä hävetä virhettään.

En usko taikuuteen kuten uskonharhoissaan rypevät tekevät.

Pitäisikö minun kirjoittaa selkosuomea ja hitaammin, niin ymmärtäisit lukemaasi?

• yksplusyksonkaks

Kyllä sinä he-ma kirjoitat riittävän selkosuomeksi ja riittävän hitaasti. Ongelma onkin siinä, että sinä itse et ymmärrä mitä kirjoitat vaikka vieläkin hidastaisit kirjoitusnopeuttasi. Rukoilemme, että vielä ymmärtäisit ennen kuin on myöhäistä.

• EntinenHelluntailainen

Mitä ovat kadotus ja turmio? Kadonnut suhteessa mihin, olemattomaanko ja turmio suhteessa mihin, muihin ihmisiinkö? Ihminen saattaa todellakin kadota, jos on painostava koti-ilmapiiri. Ja joutua turmioon, eli rikostenpoluille ja sitä kautta vaikka asunnottomaksi. Ei olematon tule, vaikka kuinka manaisitte. Jeesus oli Raamatun Uudessa Testamentissa aikansa oppimattomien ja oppineitten, kuten Luukas lääkärin tarinoissa ilmenevä henkilö, joka seikkaili menemään. Jeesuksen historiallisuus on uskon asia ei tieteellisesti todistettu, koska todistusaineisto on riittämätön! Joka uskoo, hän ei häpeä, mutta joka ei usko , hän ei edes välitä, koska Jeesusta ei ole voitu todistaa varmuudella eläneeksi! Ja miksi seurata 2000 vuotta vanhaa maallikkorabbia, kun uusiakin on pilvin pimein. Tosin en kiellä entisenä helluntailaisena, etteikö kirja 100 kuvaa Kristuksesta olisi hyvä, jossa kerrotaan kaikki häneen raamatullisesti liittyvät viitteet. Miksi taakoittaa itseänsä, kun voi elää armossakin. Ja olla armollinen itselleen ja muille! Minulle Raamattu on hulluutta, kuten kaikki sen edustamat henkilötkin. Jos Jumala olisi olemassa , hän ei voisi olla persoonallinen, koska Hengellä ei ole persoonallista olemusta, sillä se on sidottuna vain ihmisiin.

• TurhaaOn

Kristityt, ei tällaisiin viesteihin kannata edes vastata!

• 454545

Miksei kannata?

• Sameon

Todistusaineisto on takuuvarmasti aina riittämätön vastaenmielisissä ja ärtymystä herättävissä aiheissa.

• paamat

joo. täälä rääväsuut loksuttaa leukojaan, nää onnettomat joilla ole mitään tajua raamatun totuuksista, mitä sinä Kristitty edes vaivaudut tähän turhaan väittelyyn?. kyllä täälä ateisti ns.hetulaa heiluttaa, läppä lentää ja pilkkaajat pilkkaavat.
      vaan mitä sanoo Jeesus sanassaan: ei Ihmistä saastuta se, mikä menee suusta sisään, vaan se mikä tulee suusta ulos, SANAT.
      Häpeätkö sinä Jeesusta?. hyvä kysymys?. kaikki tänne kirjoittelee nimimerkillä. tuli vain mieleen, taivaaseen tuskin kukaan menee nimimerkillä...en minäkään.

• paamat

Häpeätkö sinä Jeesusta?. Hyvä kysymys. kaikki tänne kirjoittaa nimimerkin turvin. mennäänkö Taivaaseen nimimerkin turvin?.
      nimimerkillä: anonyymi.
      Jeesus varmaa ottaa riemulla kiljuen Vastaan tämän Uljaan anonyymien kristittyjen joukon........

• IhminenOnPaha

Tämä palsta kertoo hyvin rehellisesti siitä mitä ihmisten mielissä liikkuu. Myös sen, miksi niin harvat ottavat vastaan evankeliumin.

Fyysinen hyvinvointi tekee ihmisestä itsessään ylpeän ja itseriittoisen. Hän uskottelee itselleen ja muille, ettei Jumalaa ole. Kaikkea Jumalan luomaa ja ylläpitämää pidetään itsestäänselvyytenä.

Aktiivisia kirjoittajia ei ole kovin montaa, mutta tästäkin saa jo hyvän kuvan siitä mitä ihmisyys on. Näkee miten hirvittävää hedelmää lankeemus Jumalan tahdosta saa aikaan.

Uutistulvasta näkee vielä karmeammalla tavalla ihmiskunnan lankeemuksen. Puistattaa tämä.

Pöyristyttävää on sekin, miten paha toimii hyväksi naamioituna. Uskonnollisuuden varjon alla elää viha, kauna katkeruus ja tuomiohenki.

• mietiskelee

ihan yleisesti. kirjoitat nimimerkin turvin...siis Häpeätkö sinä Jeesusta? siis täh?.
      kaikkihan tääl kitaleensa aukoo kuka minkäkin uskon takia ja välillä p..ke..llinen montun aukominen toista mollaten niin että suusta Löyhkä lähtee. onhan se kuitenki turvallista aukoo Päätä täälä nimimerkin turvin. :)

• Eikiitosjeesus

Ei tartte hävetä kun en hänen kanssaan kaveraakkaan. Häpeän niiden puolesta jotka siitä vielä jaksaa höpöttää.
      PS. Raamatusta kyllä löytyy paljon tarinaa mutta hyvin vähän totuuksia.

• älä_petä_itseäsi

Mutta ethän sinä raukka tunne lainkaan Raamattua, etkä tiedä totuudesta mitään. Miksi siis kirjoittelet täällä?

Luuletko oikeasti omia valheitasi totuudeksi? Kova on ikuinen kohtalosi, ellei Jeesus saa sinua hereille ennen kun aikasi täällä päättyy.

• Miksi_petät_itseäsi

Miksi mäntti aukoo täällä päätään nimimerkin turvin? Sitten haukkuu muita samasta asiasta.

Ei Kristuksen todistaminen netissä nimistä parane. Jeesuksen teoista voi todistaa ihan ilman ihmisten nimiäkin.

Evankeliumi Kristuksesta pysyy muuttumattomana ja pelastaa ne jotka sen uskovat.

Ristin häpeästä te öykkäävät sontiaiset ette käsitä mitään.
      Ongelmanne on siinä että ette voi tunnustaa olevanne kadotuksen omia ja siksi ette huuda Herraa avuksenne, vaan luulette itse tietävänne parhaiten. Ja tämä "minä itse" tie päättyy kadotukseen.

Jeesus ei käy kauppaa kenenkään kanssa pelastuksesta. Jos hänen armonsa ei lahjaksi kelpaa, niin helvetti on edessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3872
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2773
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      96
      2190
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1697
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1658
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      28
      1488
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1453
    Aihe