Kesäloma alkamassa, rahat loppu!

NoMoneyNoFunny

Ensi viikolla alkaa kesäloma, mutta pankkitili huutelee tyhjyyttään. Onko monella porilaisella samaa vikaa? Pitkän aherruksen jälkeen olisi aika hengähtää, mutta sen saa tehdä ilman huolia lomasuunnitelmista, koska yksinkertaisesti ei ole varaa tehdä mitään vähänkään kalliimpaa.

40

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlaNistiksi

      Yhteiskunta maksaa reseptipäihteet ja olet ympäri vuoden kesälomlla, olet vaan päällikköä ja kuseksit muiden nurkkiin :D

      • Höpöheinää

        Nyt olet ison äärellä vaikka työtömyys on Suomesta poistettu persujen aktiivimallilla


      • Toivakka

        Suomelle tulee pirun kalliiksi.


    • PiänestäKiinni

      Kelasta saa hyvät kesälomarahat . Jos olet Abdullah tai Rangnar.

      • kateutesiturhaa

        Sielt mitää lomarahoja saa, vaikka nimi olis mikä vaa.


    • neverloan

      Onko aloittaja tehnyt itselleen paljonkin velkaa jos palkasta ei jää käteen paljoa?
      Jos olet valmis tinkimään elintasostasi niin ratkaisu on lähellä.Oletan sinun olevan se sama autoja kuolaava, ylinopeudesta pitävä ja jostain joenrannasta velkakämpän ostanut tohelo.
      Laita se asunto vuokralle.Osta joku halpa matkailuauto jossa asut.Käännä postisi äitisi luo tai jotain.Suihkut jne uimahallissa tai äitisi luona.Auton saa parkkiin vaikka ilmaisen nettiyhteyden omaavan firman lähelle.Torillakin on muuten ilmainen wifi.Kytkypuhelimesta eroon.Tilalle prepaid liittymä.Myyt kaiken turhan sälän pois ja jos meinaa tulla romuja ikävä, mieti miten paljon paremmat romut voit ostaa vaikka jo ensi vuonna kaikella fyrkalla jonka olet säästänyt.

      Ei koskaan velkaa.Ei koskaan omaa asuntoa tai jos sen ostaa niin vuokralle sitten tuottamaan edes jotain.

      • NoMoneyNoFunny

        "Onko aloittaja tehnyt itselleen paljonkin velkaa jos palkasta ei jää käteen paljoa?"

        Oma asunto on ainut velka. Vielä on pankkilainaa lyhennettäväksi moneksi vuodeksi...

        "Oletan sinun olevan se sama autoja kuolaava, ylinopeudesta pitävä ja jostain joenrannasta velkakämpän ostanut tohelo."

        Oletus pitää paikkansa, mutta mitä se auttaa/liittyy tähän tilanteeseen? Kuten aloituksessa totean: kesäloma on alkamassa ja pankkitili tyhjä. Ei ollenkaan hauskaa.


      • HännystelijäApinatMC
        NoMoneyNoFunny kirjoitti:

        "Onko aloittaja tehnyt itselleen paljonkin velkaa jos palkasta ei jää käteen paljoa?"

        Oma asunto on ainut velka. Vielä on pankkilainaa lyhennettäväksi moneksi vuodeksi...

        "Oletan sinun olevan se sama autoja kuolaava, ylinopeudesta pitävä ja jostain joenrannasta velkakämpän ostanut tohelo."

        Oletus pitää paikkansa, mutta mitä se auttaa/liittyy tähän tilanteeseen? Kuten aloituksessa totean: kesäloma on alkamassa ja pankkitili tyhjä. Ei ollenkaan hauskaa.

        Jos on apukoulu käyty ja tatulointi, sit saa rahaa ja piluu.


      • NoMoneyNoFunny
        HännystelijäApinatMC kirjoitti:

        Jos on apukoulu käyty ja tatulointi, sit saa rahaa ja piluu.

        Noin se menee. Ainut Ferrari Porin katukuvasta hävisi, kun Cannonball MC -käräjät pyörähtivät käyntiin. Onhan se surullista, jos ainut tapaa saada alleen Ferrari on myydä kovia huumeita TOR-verkossa ja kuulua moottoripyöräkerhoon.

        Monella porilaisella yrittäjällä tuntuu autokanta olevan kutakuinkin kunnossa, mutta provosoimatta kysyn, missä ovat työntekijöiden urheiluautot? Vai ovatko työntekijöiden palkat Porissa sillä tasolla, että niillä ei ostella uusia urheiluautoja?


      • LisäksiKoviaJuoruamaan
        NoMoneyNoFunny kirjoitti:

        Noin se menee. Ainut Ferrari Porin katukuvasta hävisi, kun Cannonball MC -käräjät pyörähtivät käyntiin. Onhan se surullista, jos ainut tapaa saada alleen Ferrari on myydä kovia huumeita TOR-verkossa ja kuulua moottoripyöräkerhoon.

        Monella porilaisella yrittäjällä tuntuu autokanta olevan kutakuinkin kunnossa, mutta provosoimatta kysyn, missä ovat työntekijöiden urheiluautot? Vai ovatko työntekijöiden palkat Porissa sillä tasolla, että niillä ei ostella uusia urheiluautoja?

        Suomalainen ostaa ennemmin asunnon ja kuvittelee saavansa sen mukaansa kun kuolee.

        Mieluummin kannattaisi silti eläärellestää ja ottaa ilo irti kun on vielä nuori, vainajat ei tee omaisuudella hevonpersettä.


      • hyvä.elämä
        LisäksiKoviaJuoruamaan kirjoitti:

        Suomalainen ostaa ennemmin asunnon ja kuvittelee saavansa sen mukaansa kun kuolee.

        Mieluummin kannattaisi silti eläärellestää ja ottaa ilo irti kun on vielä nuori, vainajat ei tee omaisuudella hevonpersettä.

        Saahan toki jättää jotain perillisilleen, jos näin itse päättää. Aika ***seestä on sekin, jos henkilö eläärellestää ja ottaa ilo irti kun on vielä nuori, eikä jätä mitään perillisilleen muuta kuin vähän kulutusluottoja maksettavaksi.


      • toisinkin.päin
        hyvä.elämä kirjoitti:

        Saahan toki jättää jotain perillisilleen, jos näin itse päättää. Aika ***seestä on sekin, jos henkilö eläärellestää ja ottaa ilo irti kun on vielä nuori, eikä jätä mitään perillisilleen muuta kuin vähän kulutusluottoja maksettavaksi.

        Totta se tuokin.


    • Pankinorjaeivoita

      "Neverloanin" kirjoitus yksi fiksuimmista mitä täällä on aikoihin näkynyt. Rispektit, täysin samaa mieltä.

    • Vaihäh

      Ei lopu hynät. Etera maksaa säännöllisesti joka kuukauden 1. päivä. Sillä pärjää jos elää ihmisiksi.

      • NoMoneyNoFunny

        Onnittelut. Minulla pankkitili kolkuttelee nollaa, mutta palkkapäivä on onneksi jo 13.7.

        Haaveilen siitä, että palkkani olisi kyllin suuri junalipun ostamiseen: ihan tuollainen PORI-TAMPERE-PORI -matka on edelleen haaveena, mutta jää toteuttamatta tänä kesänä, kun ei ole rahaa.


      • Kootterikirsti
        NoMoneyNoFunny kirjoitti:

        Onnittelut. Minulla pankkitili kolkuttelee nollaa, mutta palkkapäivä on onneksi jo 13.7.

        Haaveilen siitä, että palkkani olisi kyllin suuri junalipun ostamiseen: ihan tuollainen PORI-TAMPERE-PORI -matka on edelleen haaveena, mutta jää toteuttamatta tänä kesänä, kun ei ole rahaa.

        Tuollaisen junalipunhinnan kerään viikon aikana tyhjistä purkeista ja pulloista. Helppoo kun seuraa vaan mopoautoja. Sieltä lentää rahaa ihan jatkuvasti.


      • NoMoneyNoFunny
        Kootterikirsti kirjoitti:

        Tuollaisen junalipunhinnan kerään viikon aikana tyhjistä purkeista ja pulloista. Helppoo kun seuraa vaan mopoautoja. Sieltä lentää rahaa ihan jatkuvasti.

        Kiitos vinkistä. Lähden tonkimaan roskiksia ja juoksemaan mopoautojen perässä..


      • NoMoneyNoFunny
        NoMoneyNoFunny kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Lähden tonkimaan roskiksia ja juoksemaan mopoautojen perässä..

        Roskisten dyykkaus helteillä on ollut rankkaa puuhaa. Kaikki mitä on tullut on mennyt kurkusta alas.

        "PORI-TAMPERE-PORI -matka on edelleen haaveena, mutta jää toteuttamatta tänä kesänä, kun ei ole rahaa."

        Näyttää siltä, että haave jäi saavuttamatta. Pankkitili on tyhjä, luottoa ei heru lisää ja seuraava palkkapäivä on 15.8. Mikäs tässä kesäloman viimeisiä päiviä viettäessä: Yritän liikkua mahdollisimman vähän, ettei kulu energiaa ja etten hikoile. Näin minimoin juomisen ja syömisen tarpeen. Säästän rahaa. Pankkitili tyhjänä ei voi oikein muutakaan!


    • tippavaaran-isäntä

      laita kilju käymään jo viikonpäästä helpottaa

      • toinenHyvä

        viina tuhosi minunkin kodin, meni seinäpaperit ja kaikki, kun pannu räjähti


    • Krista.Kiuru

      Nosta kaupungilta kokouspalkkoita.

      • trampoliinimaha

        Tai vois alkaa pääosanäyttelijäks johonki valasleffaan, siis niinku valaaks :xD


      • NoMoneyNoFunny

        Siinäpä se, kun en ole kaupungin palkkalistoilla, niin tili on niin pirun pieni!!!


    • kyllikkivaan

      Kyl se on umpirehellinen demarit ajaa tarmokkaasti porilaisten etuja on aina ajanut

      • päävikasia.useita

        Demuakoista osa kuvittelee olevan tasa-arvoa kun vihaa miehiä ja aina tilaisuuden tullen iskee kapulaa rattaisiin, saunan takana taikka pakkohoidossa olisi hyvä osoite.


    • Kaskasmikäkiilto

      JariKyllikkivaan jatkaa katkeroituneena kirjoitella. On se nahkee.

    • Suosittelen

      Minä menen katkolle syömään, kun rahat loppuu viinaksiin. Saan diapamia mielin määrin ja viikon levon.

      • säästökohde

        Tollaset katkot pitäisi lopettaa.


      • 6356
        säästökohde kirjoitti:

        Tollaset katkot pitäisi lopettaa.

        Miksi!


    • LarsGambina

      Ennen katkolle pääsi niin helposti. Joskus muistan, että kävin vain ovella kyselemässä paikkaa ja puhdas peti odotti. Samoin sain paljon diapamia ja hyvät ateriat, että jaksoi taas juoda.
      No laskuhan sieltä tuli myöhemmin, mutta koskaan en ole niitä maksanut. Sossuun olen vienyt ne.
      Nyt katkolle pitää hakee joku lekurisuositus terkkarista, että pääsee sinne.
      Toista oli entisen lääkeystävällisen lekurin aika.
      Mut jos sen lekurisuosituksen hakkee, niin diapam-taivas puhtaissa lakanoissa aterioineen odottaa.

      • 6356

        Niin, mitä siitä sitten.


      • Kuukkarilainen

        Jep. Kolme lämmintä ateriaa ja hyvät lääkkeet kaupan päällisiksi ja ei maksa mitään.
        En ole koskaan maksanut katkon laskuja ja mitään ei ole seurannut. Viikon saa huilata ja jos oikein valittelee, saa huilata pidempääkin.
        Hyvä puoli on myös siinä, ettei rahaa kulu vaan jää säästöön, että saa taas hörppäillä vapaasti.


    • LarsGambina

      Sitä vaan, et on se tyhmää maksaa liikaa.. Ilmaiset sapuskat ja mömmöt.
      Toiset maksaa, minä en

    • NoMoneyNoFunny

      Kesäloma on takana ja ensi viikolla jatkuvat työt, mutta pankkitili huutelee tyhjyyttään. Onko monella porilaisella samaa vikaa? Pitkän aherruksen jälkeen piti hengähtää ja vähän nautiskella. Kävi kuitenkin niin, että ei päässyt tekemään mitään isompaa, koska yksinkertaisesti ei ollut varaa tehdä mitään vähänkään kalliimpaa.

      Olen minimoinut liikkumisen, etten kuluta turhaan energiaa. Olen syönyt säästeliäästi. Tampereen matka jäi haaveeksi. Pankkitilin saldo tänään on 3,34 euroa. Viikonlopun ruokaostokset tein tänään luottokortilla.

      Ehkä ensi kesänä sitten uudestaan? Tehdään töitä rankasta 11 kuukautta ja katsotaan mihin rahat riittävät!

      • rahatriittää

        Tee kuten minä olen tehnyt jo yli kymmen vuotta.
        Olen pistänyt palkasta muutamia tonneja kuukausittain sijoituksiin.
        Nyt minulla on jo yli miljoona tilillä ja pääoma karttuu nousevan tahtiin.


      • pehmoisiapuhelet
        rahatriittää kirjoitti:

        Tee kuten minä olen tehnyt jo yli kymmen vuotta.
        Olen pistänyt palkasta muutamia tonneja kuukausittain sijoituksiin.
        Nyt minulla on jo yli miljoona tilillä ja pääoma karttuu nousevan tahtiin.

        Että ihan muutamia tonneja olet pistänyt sijoituksiin ja kuukausittain? Olisiko kuitenkin kyse muutamista euroista kun sinun kuukausitulosi eivät aivan ole tuhansissa laskettava tulo?


      • Anonyymi
        pehmoisiapuhelet kirjoitti:

        Että ihan muutamia tonneja olet pistänyt sijoituksiin ja kuukausittain? Olisiko kuitenkin kyse muutamista euroista kun sinun kuukausitulosi eivät aivan ole tuhansissa laskettava tulo?

        Kyllä hyvän koulutuksen saanella on sen verran liksaa, että muutama tonni riittää sijoittamiseen.
        Persut vaatii, että ryyppämisestä työkuntonsa ja halunsa menettäneiden pitäisi myös tienattav saman verran makaamisestaan.


    • Nyt mulla sama homma. Laita mun tilille rahaa jos sydämessä siltä tuntuu toivottavasti sulla oli ja on nyt ihana kesä :) <3

      • FI20 5483 0120 0662 74


      • Anonyymi

        Nyt mulla tuntuu sydämessä etten laita.

        Muuten laittaisin jonkun satatonnia, mutta sydämen ääntä pitää kuunnella, vaikken olekaan mikään sydänlääkäri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe