Lukekaa edes tämä.

Tänään taas ajattelin, että kyllä sekin vaan niin on, että jos joku
tälläkin palstalla haukkuu jotakin ihmistä, niin yleensä hän vain
osoittaa oman tyhmyytensä ja yksinkertaisuutensa ja tämäkin
on sellainen vanhan kansan sanonta.

Viisas ja tyhmä eivät voi koskaan olla saman vertaisia oli se
poliittinen järjestelmä mikä tahansa. Monesti tulee mieleen,
kun lukee tämän palstan kirjoituksia ja tasoa, niin ei voi muuta
kuin ajatella, että onko tämä joku seiska lehti ?
Nyt kun Sipilä kävi siellä ja siellä ja ei niin kuin perehdytä siihen
itse asiaan ja mietitä mikä on se itse ongelma ja miksi ei ja miksi
niin. Toki niin kuin muuan media on kirjoittanut, että populisti-
puolue ei halua ratkaista ongelmaa ja ilman köyhiä ei ole
vasemmistopuoluetta jne. . .

Tällä Eurooppa palstalla on niin kuin ihminen ja yksilö olisi
joku valtio ja jää niin kuin epäselväksi mitä ihmiset haluaa syödä
juoda ja asua ja millaista elämää he niin kuin haluaa elää.
Sä tai joku pitää minua niin kuin yksinkertaisena jos se ryhtyy
puhumaan minulle, kuin minä olisin joku valtio ja sen puolustaja.

Minulle elämä on asioita ja mahdollisuuksia ja rakkautta ja elämää.
Minä tiedän, että minun älykkyysosamäärä on korkeampi jo
testeissä ja minä en elä sellaisessa maailmassa missä Te elätte.
Minä Tiedän jo kokemuksesta, että se on otettava itse pässin
sarvista kiinni ja otettava vastaan ne tehtävät mitä vaaditaan.
On myös mentävä rohkeasti ja opiskeltava kieli jos sitä tarve
vaatii on ainakin yritettävä. Tätä esimerkkiä olen lapsille jatkuvasti
yrittänyt teroittaa.

Minä olen matkustanut todella paljon. Olen myös tehnyt rahaa
todella paljon ja haaskannut sitä myös todella paljon. Minua ei ole
oikeastaan koskaan elämässä kiinnostanut mistä joku on, vaan
millainen joku on. Te harhaudutte jopa Kristinuskossa valheeseen,
sillä se ei ole niin mitä joku Teille siitä sanoo, vaan se on niin kuin se
siellä lukee ja tarkoittaa. Eihän maailmassa ja Euroopassa olisi edes
kirkkoja ja uskovaisia ihmisiä jos raamattu olisi kirjoitettu
virheellisesti ja ihmisen oleminen selitetty todellisesti.

Niin kuin tälläkin palstalla on näitä poliittisia valehtelijoita ja ne on
kuin pikku piruja ja ne yrittävät valehdella Teille asioita ja valtakuntia
ja ne ei kerro mitä Te todellisuudessa saatte pitää asioista ja elämästä.
Ja ne eksyttävät juuri ne tyhmimmät ja yksinkertaisimmat.

Valtio on yksi iso pask* aina jo raamatun kirjoituksissa. He tai heidän
johtajuutensa perustuu pelkoon ja valehteluun. Toki heillä on
yhteiskunnan järjestyksen säilyttäminen. Kautta historian siellä on
kaikissa valtioissa ollut petoksia, tappamista, irstailua, panetteluja
ym. ym. Ei kristillisiä asioita.

Tässä maailmassa Euroopan unioni on loistava mahdollisuus ihmisille
ja antaa valtavan hyvät puitteet ihmisille elää ja olla. Saamme
taloudellisen hyödyn ja turvallisuuden sodilta ja tasa-arvoisempaa
oikeutta ihmisille.

2

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annamunkaikkikestää

      Ei saatana! Eikö sulla ole muuta elämää kuin notkua netissä? Tuolla nettikokemuksella luulisi, että sun tietotaso olis paljon parempi. Taitaa olla syntymälahja tuo sekavuus :)

    • Jos minä oikein muistelen, niin " annamulle " kirjoitti vähänaikaa sitten
      pari kirjoitusta johon joukolla oikein puututtiin . . . Olihan niin ?

      Huomasin, tänä aamuna, että ei suinkaan se ole huonoasia noin valtion
      ihmisten kannalta jos tähänkin maahan tulee sotaa pakenevia geenejä.
      Voimme tietenkin olla iloisia, siitä jos olisimme valtio, että ihmiselämä
      ei ole kovin pitkä.

      Käsittääkseni naisiin kohdistuva väkivalta on pudonnut viimeisen
      kahdenkymmenen vuoden aikana ja siihen on kait suuri syy ollut juuri
      pakolaisten ja internetin saapuminen eri treffi-palstoineen ?
      Nahkapäät on kait muuten aikaisemmin olleet väkivalta ja rikostilaston
      kärjessä ennen pakolaisten saapumista, korjatkaa olenko väärässä ?

      Eli uudessa sukupolvessa on paljon vähemmän nahkapäisyyttä ja
      sellainen brutaali maailmankatsomus jää myös vähemmälle. Tällöin
      myös sodan pelot ja väkivalta ja valtion terrori myös luonnollisesti
      tulee vähenemään, koska esim. Putin ei saa enään miehiä rajoilleen
      hyökkäämään eikä tappamaan toisia ihmisiä, vaan pikemmin hänellä
      tulee ongelmia pitää asekuntoisia miehiä maassa. . . Kiitos Arabi geenin.

      Onhan Teillä ollut monesti puhetta tällaisesta suomalaisesta geenistä ja
      nyt voisimme toden totta saada enemmän ulkonäköä ja parempaa
      luonnetta tähän uuteen sukupolveen jos niin kuin valtion ihmisten
      kannalta tätä asiaa tarkistellaan. Hyvännäköin ja ei sotaa rakastava
      kansa olisi siis tämä uusi sukupolvi ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe