Miten olette tehneet/teetääneet liesi/liesituuletin systeemin kun sinne kulmaan en halua sitä koloa. Eli pitäisi tehdä se seinä suoraksi.
Muuten on jo kipsilevyt laitettu, niin laitetaanko se kulman *suorennus* myös kipsilevyllä? Kestääkö pelkästään liesituulettimen painon jos laittaa kipsilevyn tuettuna??vai pitääkö tehdä tukevammat kyhäelmät?
Lisäksi olisi tarkoitus laatoittaa ylös.
Miten liesi+liesituuletin kulmaan?
3
5734
Vastaukset
- kanssa kolo
Mä ajattelin laitaa kakkoskakkosesta koolaukset sinne kolon luokse ja pistää siihen sopivan muotoisen kipsilevyn palasen ruuveilla kiinni,levyn ajattelin maalata antiikin valkoiseksi,en oo keksinyt parempaa ideaa kolon peittämiseksi...
- asentanut sellaisia
älä kyhää sitä etukäteen, tulee kuitenkin väärälle etäisyydelle!
mallaa kalusteiden kanssa etäisyys ja syvyys, sitten rakenna.
ei pelkkää levyä, koska kupristelee...koolaa laudalla.
jos tuuletinkaappisi tulee kalusteiden väliin viistoavohyllyillä, niin se kestää siinä ilman seinäkiinnitystäkin, muutoin tarvit tukevat koolaukset kiinnityskorkeudelle.
vai laitatko liesikuvun siihen seinään? levyn alle lauta kuvun kiinnitys korkeuteen...
variaatioita on paljon....
viistoseinän sijoitus ja mitta on tärkein..
ss- miitsgu
liesikupu tai huuva on meillä kulmassa. jatettiin seinään se " kolo". siihen tehtiin kulmapöytä. se on lieden pinnasta n.25 cm .lopputulos on helekutin hieno... vaikka itse sanonkin. mielestäni ei kannata seinää laittaa. liesikupuja on saatavana myös kulmaan.ei tarvii olla suoraa seinää takana. näin saat näyttävyyttä keittiöösi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859