Huhtasaari ei kohta uskalla liikkua kadulla?

odotettavissaoli

Mies jonka kieltä en ymmärtänyt tuli naaman eteen ja näytti keskaria ja sylkäisi päälle.
Huhtasaari itse epäili yhdeksi syyksi daavidin tähteä jota hän pitää kaulallaan. Toki tunnetut kasvotkin voivat vaikuttaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005734203.html

34

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plagiaatti-Laura

      Oikein Putinin sionistista renkiä tuleekin halveksia.
      Tosin luulen Lauran keksineen koko tarinan omassa lahossa päässään.

      • iui9huh

        Sinä sentään olet oppinut suomea, jopa kirjoittamaan.


      • kipa_naulattu_päähän
        iui9huh kirjoitti:

        Sinä sentään olet oppinut suomea, jopa kirjoittamaan.

        "luihuhuh kommentoi:
        Sinä sentään olet oppinut suomea, jopa kirjoittamaan."

        Sinä sen sijaan kirjoitat näköjään sujuvaa HEPREAA.


    • serfrgtsfg

      Jos olisi ollut joku suvakki kyseessä niin siitä jauhettaisiin 100 vuotta joka lehdessä.

    • Suomalaisten_vainoa

      Käyvät väkivaltaisiksi.

    • perässätullaan

      Briteissähän tuo on jo ihan tavallista, kun brittinaisen paljas käsivarsi tai sääri näkyy, sylkyä tulee ja kiroilua.

      • EpäMiellyttävääKäytöstä

        Kävimme muutama vuosi sitten Turkissa. Käväisimme syömässä pienessä kaupungissa, ja ruuan kanssa tilasimme yhdet oluet, kuuma päivä kun oli.

        Baarissa istuimme katuterassille, ja ohi käveli vanha ukkeli, pysähtyi siihen pöytämme viereen, tuijotti hetken ja sylkäisi, ja lähti sitten köpöttelemään eteenpäin mutisten jotakin mennessään.

        Seurueessa oli mukana naisia, ja oletus oli, että ukkeli ei pitänyt siitä, että naiset joivat olutta.


      • EpämiellyttävääTämäkin
        EpäMiellyttävääKäytöstä kirjoitti:

        Kävimme muutama vuosi sitten Turkissa. Käväisimme syömässä pienessä kaupungissa, ja ruuan kanssa tilasimme yhdet oluet, kuuma päivä kun oli.

        Baarissa istuimme katuterassille, ja ohi käveli vanha ukkeli, pysähtyi siihen pöytämme viereen, tuijotti hetken ja sylkäisi, ja lähti sitten köpöttelemään eteenpäin mutisten jotakin mennessään.

        Seurueessa oli mukana naisia, ja oletus oli, että ukkeli ei pitänyt siitä, että naiset joivat olutta.

        Juu ja Turkissa suomalaiset turistit menevät myös uimapuvussa ravintolaan syömään, kaupungille kävelemään ja tekemään ostoksia kaupassa. Miksi? Eihän niin tehdä edes täällä Suomessa....


    • kovat-otteet-

      Näin siinä käy, että turvamiehet on oltava naisilla mukana tulevaisuudessa. Yksittäistapaukset lisääntyvät koko ajan, jos niihin ei puututa. Pitää olla väripatruunat merkitsemistä varten valmiina, ja heti soitto poliisille.

      • eiväkivaltaa

        Väripatruunoista saat itse hätävarjelun liioittelu syytteen kaasusumuttimesta ei myöskään ole avuksi jos vastassa on mylvivä härkä ainoa neuvo on ainoastaan välttää tilaisuuksia tai alueita missä yhteentörmäyksiä jehujen kanssa voi syntyä.


    • hiljastaon

      Ketkähän ne tuota daavidin tähti-korua oikein vihaavatkaan?
      Ja Lauran naamataulua?
      Missä somekohu???

      • Plagiaatti-Laura

        Miksi Huhtasaaren itse keksimästä jutusta pitäisi nousta kohu? Vai onko kopioinut sylkemisenkin?


      • SokeaViha

        On aika ilmeistä, että pseudovapaamielinen suvakkipuoli raivoaa ja on väkivaltainen paljon yleisemmin.


      • dwdwdw-

        Natseille se ainakin on kuin punainen vaate.


      • Fjlhhl
        dwdwdw- kirjoitti:

        Natseille se ainakin on kuin punainen vaate.

        Ja moni kansallismielinenkin ihan julkisesti näyttää inhonsa juutalaisuutta kohtaan. Tampereen SKEidapomo, paskapussieero jne.


    • Juutalainenko

      MIKSI Huhtasaari kantaa daavidintähteä kaulassaan?

      • Oi_Isänmaa

        Aina noissa isänmaallisissa vaihtoehdoissa vaikuttaa olevan jotakin luotaantyöntävää. Soini on kiihkokatolilainen ja Huhtasaari juutalaismielinen.

        Kyllä tähän tarvitaan lisää vaihtoehtoja.


    • TaputuksiaVäkivallalle

      Mikähän pointti Iltasanomilla oli tuo uutisoida? Pilkka ja ilakointiko?

      Tuskin ainakaan uhrin puolella ovat. En ainakaan usko!

    • FyysinenHyökkäys

      On tuo ainakin perustellumpi syy pelkoon kuin jokin 12cm kipsinen patsasjäljennös.

    • unelma.vävykö
      • Ryssätuotantoa

        Putinvideotuotanto taas asialla.


      • oikaisu

        Kela toimii vain Suomessa.


    • kismäkkiu

      onko sipilä pahoiellut hänen puolestaan .
      muuten hän on puolueelline.

      • SaakoPyörän

        Onko Sauli lähtenyt pyöräostoksille...?


    • Persutpettääaina

      Ei Lauran satuilua usko Erkkikään.

      • MiksiEiUskoisi

        Pikemminkin mädätys on edennyt jo niin pitkälle, että kukaan ei jaksa enää hätkähtää!


    • turvatonta

      Varoittava esimerkki Halla-aholle.

    • Varmaan puhui englantia.

      Heh Heh Heh Heh.

      • eiollut

        Laura osaa englantia.


      • Kielenkääntäjä
        eiollut kirjoitti:

        Laura osaa englantia.

        Se puhui joko hebreaa tai jiddiš'iä.


    • perSun_normipäivä

      Taisi olla joku känninen - Niikkolainen perSu, joka antoi Lauralle palautetta presidentinvaaleista ja rukousaamiaisesta niin että räkä roiskui.

      Toinen vaihtoehto on se, että Huhtasaaren hovitoimittaja, tämä Koskenkorva teki haastattelua. Siinä nimittäin puheesta ei ota pirukaan selvää ja räkä roiskuu tuhansin pisaroin.

    • dffdfdfd

      Ai miksikö pitää Daavidin tähteä?Vaimollakin on Daavidin tähti kaulassaan ja pitää sitä töissäkin, kaikki eivät kuulema edes tiedä mikä se on.
      Pitäväthän ihmiset mitä ihmeellisimpiä koruja Kalevalakoruista, pentagrammi- tähtiin, joka edustaa pahaa tietämäni mukaan.

      • Fkkoggoo

        Aika outoa silti käyttää eri uskontokunnan tunnusta vai onkohan Laura kääntynyt juutalaiseksi.


    • HävetkääVähän

      Väkivallan puolustaminen ja tuollaisen teon ihannointi on osoitus syvästä vähä-älyisyydestä. Tuota tekoa ihannoivia vähä-älyisiä ihmisapinoita tämä palsta on tulvillaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe