Todella suuri paskanmaku jäi meille tästä putiikista.
Faktat ovat hukassa ja hommassa jota palveluksi kutsutaan ei oman kokemukseni mukaan loppupelissä hyödy kukaan muu kuin puulaaki itse. Säästä rahat.
Varo Plussa Suomi Oy:tä
9
5770
Vastaukset 9
- Tyytyväinen
Olen tyytyväinen kyseisen yrityksen toimintaan. Huomasivat että sähköveroluokkamme on ollut vuosia väärä, mistä verkkoyhtiö tai sähkönmyyjät eivät ole ilmoittanut ja tätä myötä saimme alemman verotusluokan sekä palautukset useammalta vuodelta. Iso plussa!
- Jari_56
Mistähän moinen keskustelunaihe on noussut? Mitä faktoja kun eikös kaikki sähkö ole ihan sitä samaa ostat sen fortumilta tai mistä lie? Eiköhän noita sähkölafkoja ole ihan joka suuntaan ja eipä siinä sähkössä mitään sen ihmeellisempää ole kun hinta. Itse otan sieltä mistä saan halvimmalla
- Anonyymi
Hehehe! ja mitä siitä seurasikaan, kun halvalla ei todistetusti saa hyvää…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehe! ja mitä siitä seurasikaan, kun halvalla ei todistetusti saa hyvää…
Hyvää palvelua yritykseltä ja edulliset sopimukset kotona ja mökillä.
Vuosia jo käytetty tämän yrityksen palvelua😊👍
- Anonyymi
Lupasi myyntimies kuun taivaalta ja keskittyi vain haukkumaan kilpailijoita. En ostanut
- Anonyymi
Täällä alettu jo poistamaan faktoja kyseisestä yrityksestä! Täysin välistäveto pulju on kyseessä ja hyvät asiakkaat varokaa tälläisiä toimijoita! Tämä tieto tulee jo ihan ilmi heidän tiedotteessaan!
- Anonyymi
Täys huijaus pulju. Läpilaskutus tuonut liikevaihdon, todellisuudessa liikevaihto ei ole tota luokkaa hohhhho
- Anonyymi00014
Samat häslääjät kuin aikoinaan Lumossa, FinEnergyssä ja mitä näitä vastaavia huijarilafkoja oli..
- Anonyymi00015
Sanovat olevansa konsultteja, sitten tekevät asiakkaan "nimel" sopimuksen sähköyhtiön kanssa ja ne laskut heille, oma sopimus asiakkaan kanssa ja sitten oma lasku asiakkaalle korkeimpaan hintaan. Läpilaskuttavat myös sähkönsiirron, mutta vain ohjailemallsa siirtolaksun joka tulee asiakkaan nimellä itelleen. Jos Plussa ei maksa näitä laskuja, vaikka asiakas olisi maksanut heille, jää asiakkaan maksettavaksi myös oikealle sähköyhtiölle ja sähkönsiirtäjälle.
Konusltit ottaisivat toimeksiannosta palkkion ja löytäisi parhaan sopimuksen. "ilmainen" konsultaatio muodostaa kallein vaihtiehdon.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67768
- 113732
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 26465
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398- 65392
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 34364
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359