Huhtasaari Tiesi, että Kelan asumistuet menee VVO:lle ja vuokranantajille ja
he sitä mukaa vain nostaa vuokria, kuten SATO ?
Huhtasaari tiesi tai syytti Heidän omaa valtioa siitä, että se sijoittaa pakolaisia
kuumille asuntomarkkinoille, joiden tarkoitus on juuri nostaa vuokria.
Hän paljasti itse sen asian, että Pakolainen ei päätä sitä minne hän menee, vaan
pakolaiselle annetaan asunto ja ne varataan juuri niille kuumilta markkinoilta.
Ne kaikki on jo siellä päättämässä tästä samasta asiasta ja ne kaikki tietää jo
tämän saman asian. Silloin TE ette todellakaan ole valtio, vaan hyväksikäytetty !
Eikö Tämä silloin kaikki ole huijausta ja valehtelua ja vielä siihen vedetään Euroopan
unionia syylliseksi, vaikka ITSE myöntää, että jakaa asiat näin ? ?
Video löytyy youtubesta: Mihin suomalaisten rahat menevät?. .. .
Mutta kaikkein suurin kysymys on mitä on tämän PK-seudun asunto-busineksen
taustalla, äläkä Perke*** ala tuoda tänne mitään EU:ta tai Pakolaista.
Pankit rahoittaa asuntolainoja ja monen eläkeyhtiön varat on myös kiinni asunnoissa.
Mikäli asuntojen vuokrat laskee, niin silloin laskee myös asuntojen arvo ! !*
Olen kirjoittanut myös geopoliittisesta veropolitiikasta ja se olisi ratkaisu myös
moniin näihinkin kysymyksiin. Mitä Sanoo EU ja EU vihaaja poijat tähän ja nyt
niin kuin julkisesti Tekstiä ja osaamista kehään.
Huhtasaari Tiesi, että Kelan tuet menee . . .
3
109
Vastaukset
taaspropagandaa
27.6.2018 11:16
Uutisissa tänään:
”Suomen terveydenhuolto maailman parasta”
Minua ei naurata, vaan itkettää. Miksi teitä kiusataan??
Oikein hyvä, kun joku toinenkin alkaa tajuamaan ja ajankohta ja kuka tutki ?
Missä julkaistiin ja ottaako vastaan lahjoituksia ?
Ei sillä sotella ole mitään väliä, kunhan virat ja valta ja samalla raha säilyy.
Kyllä kyllä hammaslääkäri kulut myös pienenevät jos Kela alkaa korvat
euroopan laajuisesti hammaslääkärikäyntejä, vaikka vakuutusyhtiö pohjaisesti.
Luin juuri, että Belgradissa saa hammas-implantin 380 eurolla ja jos siitä Kela
korvaus, niin alkaisi tulemaan hampaat kuntoon ja varmasti hinnat laskee
myös suomessa.
Mutta, voi sitä valitusta mitä tulisi Hammaslääkäreiltä ja heidän vaikerrusta,
kun eivät saakaan enään rahastaa. Te kuulkaa kuulisitte, kuinka huonoja on
muut lääkärit ja kuulisitte, kuinka pahoja tapauksia maailmalla on sattunut,
samoissa hoidoissa käyneissä oi oi oi.... Mutta unohtuu aina mistä luvusta luku
on.
Kaikki on... Pask*** ihan oikeasti ja Te olette todella hyväksikäytettyjä ja sen näki
jo tästä aloituksesta, kun naamat meni kiinni, vaikka Heidän johtaja mainittiin.
Minä pystyn osoittamaan Teille kaiken pask** kaiken saastan.
Kun minä ymmärrän kaiken tämän ja näen tämän omin silmin, niin ei voi kun
ihmetellä, miten Te niin kuin voitte hyväksyä kaiken saastan ja pask** mitä
teille joku poliittinen mulkk* puhuu..... Ilman köyhiä ei ole vasemmistoa ja
ilman populisimin ongelmia ei ole populisimia.- Liittopaska
En tiedä onko kaikki paskaa, mutta sen tiedän, että Euvostoliitto on sitä varmasti!
Liittopaska kirjoitti:
En tiedä onko kaikki paskaa, mutta sen tiedän, että Euvostoliitto on sitä varmasti!
Siihen sinun järki ei kyllä riitä. . .
Euroopan unioni ei huijaa ketään ihmistä ja yksilöä. Teidän mulkvistit
käyvät yksilön kimppuun ja puhuvat pask*** ja valehtelevat ym ym.
Ihmisille Euroopan unioni on hyvä. Sinua ja sinun henkeytymää valtiona
en tiedä eikä kiinnosta. Puolustan ihmisten vapautta olla ja elää ja valinnat
täytyy olla ihmisillä ja yksilöillä. . . Sun valtios ja aattees saa painua hevon vitt****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522