Huhtasaari Tiesi, että Kelan tuet menee . . .

Huhtasaari Tiesi, että Kelan asumistuet menee VVO:lle ja vuokranantajille ja
he sitä mukaa vain nostaa vuokria, kuten SATO ?
Huhtasaari tiesi tai syytti Heidän omaa valtioa siitä, että se sijoittaa pakolaisia
kuumille asuntomarkkinoille, joiden tarkoitus on juuri nostaa vuokria.

Hän paljasti itse sen asian, että Pakolainen ei päätä sitä minne hän menee, vaan
pakolaiselle annetaan asunto ja ne varataan juuri niille kuumilta markkinoilta.
Ne kaikki on jo siellä päättämässä tästä samasta asiasta ja ne kaikki tietää jo
tämän saman asian. Silloin TE ette todellakaan ole valtio, vaan hyväksikäytetty !

Eikö Tämä silloin kaikki ole huijausta ja valehtelua ja vielä siihen vedetään Euroopan
unionia syylliseksi, vaikka ITSE myöntää, että jakaa asiat näin ? ?
Video löytyy youtubesta: Mihin suomalaisten rahat menevät?. .. .

Mutta kaikkein suurin kysymys on mitä on tämän PK-seudun asunto-busineksen
taustalla, äläkä Perke*** ala tuoda tänne mitään EU:ta tai Pakolaista.
Pankit rahoittaa asuntolainoja ja monen eläkeyhtiön varat on myös kiinni asunnoissa.
Mikäli asuntojen vuokrat laskee, niin silloin laskee myös asuntojen arvo ! !*

Olen kirjoittanut myös geopoliittisesta veropolitiikasta ja se olisi ratkaisu myös
moniin näihinkin kysymyksiin. Mitä Sanoo EU ja EU vihaaja poijat tähän ja nyt
niin kuin julkisesti Tekstiä ja osaamista kehään.

3

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taaspropagandaa
      27.6.2018 11:16

      Uutisissa tänään:

      ”Suomen terveydenhuolto maailman parasta”

      Minua ei naurata, vaan itkettää. Miksi teitä kiusataan??

      Oikein hyvä, kun joku toinenkin alkaa tajuamaan ja ajankohta ja kuka tutki ?
      Missä julkaistiin ja ottaako vastaan lahjoituksia ?
      Ei sillä sotella ole mitään väliä, kunhan virat ja valta ja samalla raha säilyy.

      Kyllä kyllä hammaslääkäri kulut myös pienenevät jos Kela alkaa korvat
      euroopan laajuisesti hammaslääkärikäyntejä, vaikka vakuutusyhtiö pohjaisesti.
      Luin juuri, että Belgradissa saa hammas-implantin 380 eurolla ja jos siitä Kela
      korvaus, niin alkaisi tulemaan hampaat kuntoon ja varmasti hinnat laskee
      myös suomessa.

      Mutta, voi sitä valitusta mitä tulisi Hammaslääkäreiltä ja heidän vaikerrusta,
      kun eivät saakaan enään rahastaa. Te kuulkaa kuulisitte, kuinka huonoja on
      muut lääkärit ja kuulisitte, kuinka pahoja tapauksia maailmalla on sattunut,
      samoissa hoidoissa käyneissä oi oi oi.... Mutta unohtuu aina mistä luvusta luku
      on.

      Kaikki on... Pask*** ihan oikeasti ja Te olette todella hyväksikäytettyjä ja sen näki
      jo tästä aloituksesta, kun naamat meni kiinni, vaikka Heidän johtaja mainittiin.
      Minä pystyn osoittamaan Teille kaiken pask** kaiken saastan.

      Kun minä ymmärrän kaiken tämän ja näen tämän omin silmin, niin ei voi kun
      ihmetellä, miten Te niin kuin voitte hyväksyä kaiken saastan ja pask** mitä
      teille joku poliittinen mulkk* puhuu..... Ilman köyhiä ei ole vasemmistoa ja
      ilman populisimin ongelmia ei ole populisimia.

      • Liittopaska

        En tiedä onko kaikki paskaa, mutta sen tiedän, että Euvostoliitto on sitä varmasti!


      • Liittopaska kirjoitti:

        En tiedä onko kaikki paskaa, mutta sen tiedän, että Euvostoliitto on sitä varmasti!

        Siihen sinun järki ei kyllä riitä. . .
        Euroopan unioni ei huijaa ketään ihmistä ja yksilöä. Teidän mulkvistit
        käyvät yksilön kimppuun ja puhuvat pask*** ja valehtelevat ym ym.

        Ihmisille Euroopan unioni on hyvä. Sinua ja sinun henkeytymää valtiona
        en tiedä eikä kiinnosta. Puolustan ihmisten vapautta olla ja elää ja valinnat
        täytyy olla ihmisillä ja yksilöillä. . . Sun valtios ja aattees saa painua hevon vitt****


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe