Mitä armo on ? Se on Jumalan rakkausta.
Voisimme keskustella tästä ?
-
MITÄ ARMO ON
26
512
Vastaukset
- SeArmosta
Juu Jumala armossaan kurittaan ja joskus rankaiseekin Epäuskoisen tai eriseuralaisen se syöksee helvetin tuleenn
- häpeä_saastainen
Kuka täällä taas esiintyy "seurana" (taivaan valtakunnan isäntänä). Jätä tuollaiset höpinät eriseuroista ja rukoile, että Jumala armossaan kuljettaisi sinut sellaisella paikalle, että voisit syntisenä ottaa Kristukselta armosta vastaan pelastuksen.
- ArmonKerjäläinen
Lue raamattuasi poeka Armon penikka
- IsännilleEiKelpaa
A nsioton
R akkaus
M inun
O sakseniMe vetoamme teihin:
Ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi!
Hänhän sanoo: "Oikealla hetkellä olen kuullut sinua,
pelastuksen päivänä olen tuonut sinulle avun. " Juuri nyt on
oikea hetki, juuri nyt on pelastuksen päivä.
2. Kor. 6:1-2.
-- VapahtajaOletSinä
padasjoenukko kirjoitti:
Me vetoamme teihin:
Ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi!
Hänhän sanoo: "Oikealla hetkellä olen kuullut sinua,
pelastuksen päivänä olen tuonut sinulle avun. " Juuri nyt on
oikea hetki, juuri nyt on pelastuksen päivä.
2. Kor. 6:1-2.
-Armo on uskovaisen perusteeton tunnetila. Riippumaton ulkopuolisista tosiasioista.
- Kirjakääröt
Jaak.2:13 Biblia (1776) Sillä armoton tuomio pitää hänen päällensä tuleman, joka ei laupiutta tehnyt....
- Jesuinho
Jumalan armo vaatisi subjektin olemassaoloa. Sellaisesta ei ole todisteita.
- VahvempaaEiOle
Ja vahvat todisteet onkin. Sinuakaan ei olisi eikä koko maailmankaikkeutta planeettoinen, jos Luojaa ei olisi. Joka ei Jumalaan usko hän ei ole koskaan syntynyt elämään.
- Similä
Ja tietty sanasi on yhtä kuin todiste?
- Eikiitosjeesus
Olemattoman jumalan, olemattomin valtuuksin myöntämä olematon armo? Aika vähään olette tyytyväisiä.
Katso ympärillesi. Luonto on armollinen, kaikki kuolevat lopulta. Jos kaikkivaltias olisi niin se olisi aika vittumainen sadisti.- yksplusyksonkaks
Ensinnäkin Jumala ei tarvitse oman olemassaolon suhteen yhtään todistelua. Hän itse sanoo olevansa 'MINÄ OLEN'. Hän on kaiken yläpuolella - kaiken arvostelun ja epäilyksen ja vähättelyn yläpuolella. HÄN ON.
Hän on armollinen, koska Hän on antanut ainosyntyisen poikansa meidän vuoksemme kärsimään ja kuolemaan. Tämä Poika on noussut ylös kuoleman voittajana. Se on suurta suurempaa armoa, että Hän on kutsunut meitä uskolla vastaanottamaan Hänen armonsa. Se tarkoittaa, että meillä on täysi perintöosa iankaikkisuudessa. Me omistamme Hänen valtakuntansa yhdessä Kristuksen kanssa.
Pietari kirjoittaa: Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon, turmeltumattomaan, saastumattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivaissa on säilytettynä teitä varten. Te varjellutte Jumalan voimasta uskon kautta pelastukseen, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana. Sen tähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa ja koettelemuksissa. Näin siksi, että teidän uskonne aitous ja kestävyys havaittaisiin paljoa kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka kuitenkin tulessa koetellaan, ja koituisi kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä. Häntä te rakastatte, vaikka ette ole häntä nähneet, häneen te uskotte, vaikka ette nyt näe häntä, riemuiten sanomattomalla ja kirkastuneella ilolla, sillä te saavutatte uskon päämäärän, sielujen pelastuksen.
- Benhardilainen
Aamen.
- ArmonMeri
Amo se on sellainen asia joka hämärryttää uudestisyntymättömät ja kuolleenuskon palvelija Uudestisyntymättömät luulee pelkällä armolla pelaastuvansa. Mutta armossaan jumala tarjoaa uskoa heillekin. Etsi ensin jumala ja sen vanhudkautta niim kaikki muu teille armosta annetaan
" Armon meri "
-
Ei se ollut niin, vaan etsi ensin Jumalan valtakunta
niin kaikki muukin teille annetaan.
- ÄläUskoVääriäOpettajia
Älä sinä omavanhurskaus perkele kukkoile täällä!
Joka ukko ja akka jolle ei Jumalan armo kelpaa sellaisenaan pelastukseksi, vaan täytyy sotkea lisäksi omaakin lihaansa mukaan, menee kadostukseen.
Uudestisyntymätön, omaa vanhurskautta palveleva henkilö koittaa joka väliin tunkea omia ansioitaan pelastukseksi. Jopa ihan kirkkokuntia on, joissa uskonvanhurskaus on edelleen hakusessa. Mm. katolinen kirkko opettaa, ettei yksin armo pelasta, vaan hyvät työt tarvitaan lisäksi. Tämä on Jeesuksen pilkkaamista. - ÄläUskoHarhaoppeja
***) Gal. 5:4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
Mitä ARMO opettaa?
2. Kor. 8:1 Mutta me saatamme teidän tietoonne, veljet, mitä Jumalan armo on vaikuttanut Makedonian seurakunnissa:
2. Kor. 13:14 Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
Gal. 1:3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
Gal. 6:18 Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.
Ef. 1:2 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
***) Gal. 5:4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
***) Ef. 2:8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-
Fil. 1:7 Ja oikein onkin, että minä näin ajattelen teitä kaikkia, koska te olette minun sydämessäni, te, jotka sekä ollessani kahleissa että evankeliumia puolustaessani ja vahvistaessani olette kaikki minun kanssani armosta osalliset. - Miettiihän
Hyvä se ihmisen on johonkin uskoa. Muuten on turhan yksinäistä. Armo-ajattelukin antaa toivoa pahemman varalle.
Uskon että entisajan ihmiset saattoivat olla näistä asioista paljonkin tietäviä, nykyihminen on paljon unohtanut.
Minua häiritsee puolessa jos toisessakin kova ehdottomuus. Ehdottomuuden sääntöjen varjossa saatetaan sitten tehdä syntiäkin.
Armoa toivon aina heikoimmille, myös eläimille ja muille elollisille. Kait kasveillekin.Jumalan ARMO:
Jeesus etsi yhteyteensä erityisesti sellaisia,
joita pidettiin arvottomina ja syntisinä. Tämä
lohdutti heitä, mutta loukkasi muita. Näin Jeesus
osoitti Jumalan käsittämättömän rakkauden, joka
etsii syntisiä ja tahtoo pelastaa heidät. Tätä rakkautta,
joka tulee osaksemme ilman omaa ansiotamme,
sanotaan ARMOKSI .
-
En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä
Matt. 9:13.
-
Publikaanien ja muiden syntisten ystävä. Matt.11:19.
-
Vertaus suurista pidoista: Luuk. 14:15-24.
-
Vertaus tuhlaajapojasta Luuk. 15:11-32.
-
- LihaEiVeivaaAutuutta
Miettiihän kirjoitti 28.6.2018 11:47
"Hyvä se ihmisen on johonkin uskoa. Muuten on turhan yksinäistä. Armo-ajattelukin antaa toivoa pahemman varalle.
Uskon että entisajan ihmiset saattoivat olla näistä asioista paljonkin tietäviä, nykyihminen on paljon unohtanut.
Minua häiritsee puolessa jos toisessakin kova ehdottomuus. Ehdottomuuden sääntöjen varjossa saatetaan sitten tehdä syntiäkin.
Armoa toivon aina heikoimmille, myös eläimille ja muille elollisille. Kait kasveillekin."
xxxxxxxxx
- Sinulla ei ole näistä iankaikkiseen elämään pelastumisen kysymyksistä minkäänlaista käsitystä.
- Ei siinä ole mitään hyvää, että johonkin uskoo, se on vain itsepetosta ja varma tie helvettiin, vain usko Kristukseen pelastaa ikuisesta helvetistä.
- Ensisyys ja nykyisyys ei eroa siinä mielessä, että maailma on ollut ennenkin kahtia jakautunut, on niitä jotka uskovat Jumalaan, ja niitä jotkas luulevat olevansa Jumalaa viisaampia.
- Ihminen tekee syntiä jokaisen elämänsä sekunnin aikana. Mahdollisuutta elää tekemättä syntiä, ei ihmisellä ole. Jumala on teoissaan ehdoton ja tarkka. Hän ei salli mitään mikä on hänen tahtoansa vastaan. Jokainen ihminen joka ei ole pukeutuneena Kristuksen vanhurkauteen, joutuu tekojensa vuoksi kadotukseen.
Armo ... Armoa eläimille, armoa kasveille.
Rukoile kirjoittaja itsellesi synnintuntoa ja parannuksen armoa, - että pelastuisit. - a-r-m-o
ARMO=Ansioton Rakkaus Minun Osakseni.
- Benhardilainen
Aamen...
- teuta011
Benhardilainen kirjoitti:
Aamen...
Armonvälineet ,
Pyhä Henki suorittaa työnsä seurakunnassa Jumalan sanan ja sakramenttien
välityksellä. Sen vuoksi Jumalan sanaa ja sakramentteja sanotaan armovälineiksi
Sakramentteja ovat pyhä kaste ja Herran pyhä ehtoollinen.
-
Kukaan ei voi ottaa mitään, ellei sitä anneta hänelle taivaasta. Joh. 3:27.
Ne sanat jotka olen teille puhunut, ovat henki ja elämä. Joh. 6:63,
Sillä joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä. Joh.6:54
-
- Pysytäänpä_asiassa
Kysyttiin mitä armo ON! Miten armo välitetään syntisten sydämille, on sitten jo toinen kysymys.
- teuta011
Siitä huolimatta kysymys on ARMOSTA.
Eli ei kannata pillastua .
-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463