Tuksu-Trisha Paytas

PinkkiFlamingi

Ihme,että tuksu ei oo ikinä maininnut tätä Amerikan youtube-julkkista.Luulisi tietävän.
Tämähän on ihan ömerikan vastine tuksulle,paitsi....
Tämä Trisha on saanut sievoisen omaisuuden rapakon takana.

73

1986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YoutubeBinger

      Tuksu on syntynyt 1978 ja Trisha 1988. 10v sitten Tuksu oli paljon kauniimpi, mitä Trisha on nyt kolmekymppisenä. Järkyttävät huulet ja ylipainoa. Molemmat ovat bimboja , seuralaisia (you know) ..paljon yhteistä löytyy siis. Trisha on mm. pannut Baseball pelaajien kanssa (gang bang), kertonut tämänkin avoimesti videoilla ja muustakin hutsuilustaan. Tunkki ei myönnä olevansa / olleensa sellainen tyttö. Trisha on tavallaan ylpeä bimboilustaan, kun taas Tunkki yrittää esittää viatonta (edesauttoi siskonsa kuolemaa ym.) ja viisasta. Tuksu esittää olevansa "Luxus". Sitä hän ei ole. Trisha sen sijaan näyttää tekevän businesta hyvin..

      • aggressiivinen

        Trishan usko askarruttaa Tuksua:

        "Jos tuo Trisha on oikeasti tullut uskoon; niin nyt ihan oikeasti harmittaa; ettemme jääneet Julian kanssa asumaan Jenkkeihin!!!!!

        Suomalaisten agressiivisuus, julmuus ja kateushan tappoivat hänet!

        Olisimme voineet Julian kanssa tehdä musaa Jenkeissä lisää, eikä mitään pilkkabiisejä ”Lööppijulkkis” tms." (JTu 2.12.)


      • Moraaliton.nainen

        Siellä jenkeissä olisi sitten tehty töitä maailman vanhimmassa ammatissa. Oikein hartaat"uskovaiset".


      • Kuolema-Jollaksessa
        aggressiivinen kirjoitti:

        Trishan usko askarruttaa Tuksua:

        "Jos tuo Trisha on oikeasti tullut uskoon; niin nyt ihan oikeasti harmittaa; ettemme jääneet Julian kanssa asumaan Jenkkeihin!!!!!

        Suomalaisten agressiivisuus, julmuus ja kateushan tappoivat hänet!

        Olisimme voineet Julian kanssa tehdä musaa Jenkeissä lisää, eikä mitään pilkkabiisejä ”Lööppijulkkis” tms." (JTu 2.12.)

        Ei Julia tapatti itse itsensä Johannan avustamana, Johannalle Julian orastava raitistuminen ei sopinut. Johanna jätti Julian yksin kuolemaan eräänä iltana joulukuussa 2013. Johannan takia hän sai lojua kuolleena useita päiviä kolmen koiran ja yhden minipossun seurassa.


      • KoiratOli
        Kuolema-Jollaksessa kirjoitti:

        Ei Julia tapatti itse itsensä Johannan avustamana, Johannalle Julian orastava raitistuminen ei sopinut. Johanna jätti Julian yksin kuolemaan eräänä iltana joulukuussa 2013. Johannan takia hän sai lojua kuolleena useita päiviä kolmen koiran ja yhden minipossun seurassa.

        Minipossu ei jäänyt jollakseen sen tunkki ja juha otti mukaansa ja siitä riideltiin juhan asunnolla possoparkaa heitellen.


      • Rappukäytävärähinä
        KoiratOli kirjoitti:

        Minipossu ei jäänyt jollakseen sen tunkki ja juha otti mukaansa ja siitä riideltiin juhan asunnolla possoparkaa heitellen.

        Tottahan tuo. Ja Tunkki hylkäsi minipossun sitten muuten.


    • nmbgvfrt
      • Laama85

        Tosiaan XD


    • hjkijk

      No tuksu selittäisi sen amerikanhutsun rikkaudet sillä että se on myynyt sielunsa pirulle, kun hän taas on harras rutakossa kännipäissä uitettu uskovainen.
      Tunkkiparka kun ei pysty rahastamaan enää muitä kuin veijoa ja suomen veronmaksajia kelan kautta.

      • vääräväite

        Ei Kelasta rahaa jaeta kenellekään ilman oikeita perusteita.


      • yritystä.on
        vääräväite kirjoitti:

        Ei Kelasta rahaa jaeta kenellekään ilman oikeita perusteita.

        Yritystä kuitenkin on koska nähty viimeviikolla Loviisan kelassa asioimassa.


      • kelapäättää
        yritystä.on kirjoitti:

        Yritystä kuitenkin on koska nähty viimeviikolla Loviisan kelassa asioimassa.

        Jos hänellä on oikeutta joihinkin Kelalta saataviin korvauksiin, niin silloinhan niitä voi hakea.


    • velli000

      Eikö sinne osastolle nyt läskiBarbin olisi hyvä mennä.

      • Auroranäätä

        Lataamoon.


    • hönötär

      Kyllä Tunkero löysi Trishan, jota piti Johanna Tukiais-kopiona. Vuorokauden se höpötti siitä yhdennäköisyydestä (silikonibimbojahan on länsimaissa miljoonia). Nyt paksukainen sanoi keskustelleensa tunnin jumalan kanssa ja hävitti kaikki Trisha-kommenttinsa.

      Se oli pikafanitus.

      • Jäläkheinen

        Tunkki ei kestänyt sitä, että joku muu menestyi pinkkiblondihömpötyksellä...


      • fanitusta

        Tästä alkoi pikafanitus: "Joku suomalaisnainen otti muhun yhteyttä; että hän löysi hyvin paljon minua muistuttavan naisen Los Angelesista…….

        Täytyy myöntää; kun katson näitä Trisha Paytas naisen kuvia; että hänessä tosiaan on paljon minua!

        Pin Up kuvat kuuluvat hamaan historiaani; mutta tämä tyyli tosiaan, ja nuo paksut huulet, hiukset jne……. on mun näköinen! Katsos vaan: Johanna Tukiainen kopio löytyi Losista! Hän ei myöskään ole ihan tikkulaiha kuten minä!" (JTu 2.12.)


      • Losin.Trisha

        "Enpäs ole aiemmin löytänyt noin lähelle Look alike tyyppiä kanssani kuin tuo Losissa asuva Trisha!" (JTu 2.12.)


      • Losin.Trisha

        Johanna löysi paljon yhteneväisyyksiä: "Hahahaaaaa: mulla näyttää olevan nuo kaikki samat asut kuin tuolla näyttävällä Trishalla! Löytyy nuo samat vaaleanpunaiset housut ja huppari (äitini osti mulle joululahjaksi Israelissa!) ja kaikki muukin koirista lähtien…

        ... eikä tarkoituksella; joten tosiaankin tyylini on oikeasti jenkkimäinen.
        Suomessa tehdään heti pilaa ja pilkkaa esim. pinkistä väristä, tyllistä jne; kun esim. Miamissa ja Losissa se on suloista ja Barbie tyylistä blingiä." (JTu 2.12.)


      • Tuksu-kopio

        Jatkoa: "Joo todellakin: mua on joskus verrattu Pamela Andersoniin ja Ruotsin Maria Monzagamiin; mutta tämä nainen on ihan selkeästi eniten lähellä mua! Oikein yllätyin; Losista löytyi ”Johanna Tukiainen -kopio." (JTu 2.12.)


      • miljuunat-sivu-suun
        Tuksu-kopio kirjoitti:

        Jatkoa: "Joo todellakin: mua on joskus verrattu Pamela Andersoniin ja Ruotsin Maria Monzagamiin; mutta tämä nainen on ihan selkeästi eniten lähellä mua! Oikein yllätyin; Losista löytyi ”Johanna Tukiainen -kopio." (JTu 2.12.)

        "Tämä ON ihan naurettavaa: Suomen media on tahkonnut ”Tuksulla” miljoonia rahaa viimeisen 12 vuoden ajan; ja mulle ei ole jäänyt käteen mitään!!!!! Tämä Suomi mättää ja pahasti!!!!!" (JTu 2.12.)


      • Täyskäännös

        Sitten Tunkki havahtui ja alkoi ottaa etäisyyttä Trishaan:

        "Hetkinen………. paholainenhan TARJOSI mulle tuollaista positiivista julkisuutta ja älyttömästi rahaa juuri Jenkeissä vuonna 2015; mutta kieltäydyin siitä Jeesuksen Kristuksen nimessä! No mielummin olen vaikka pilkattu ja rahaton; ja PELASTUN taivaaseen; kuin äärettömän ihailtu ja suosittu miljonääri jota odottaa kadotus. En nyt puhu juuri tuosta naisesta; mutta katsoin hänen kuviaan lisää; ja hän pilkkaa Jumalaa useassa eri asiayhteydessä." (JTu 2.12.)


      • Losin.Trisha

        "Tietysti nuo Pin Up mallit voivat ihan hyvin pelastua taivaaseen; pelastuihan Juliakin; eikä hänen ulkonäöstään olisi heti uskonut että hän on uskossa." (JTu 2.12.)


      • lehtileikeläjä
        Täyskäännös kirjoitti:

        Sitten Tunkki havahtui ja alkoi ottaa etäisyyttä Trishaan:

        "Hetkinen………. paholainenhan TARJOSI mulle tuollaista positiivista julkisuutta ja älyttömästi rahaa juuri Jenkeissä vuonna 2015; mutta kieltäydyin siitä Jeesuksen Kristuksen nimessä! No mielummin olen vaikka pilkattu ja rahaton; ja PELASTUN taivaaseen; kuin äärettömän ihailtu ja suosittu miljonääri jota odottaa kadotus. En nyt puhu juuri tuosta naisesta; mutta katsoin hänen kuviaan lisää; ja hän pilkkaa Jumalaa useassa eri asiayhteydessä." (JTu 2.12.)

        Suomi saa osansa Tunkin raivosta:

        "Nyt kun olen tutustunut tähän Losin ”Tuksuun” Trishaan paremmin; niin Suomihan on rikollinen maa! Mun kustannuksella media tienannut miljoonia; ja itse menetin jopa kotini helmikuussa 2018 jolla Seiska mässäili ja kirjoitti hyvin rumia valeita; (tosin nyt mua on siunattu upealla kodilla jne.)

        niin; media siis on tahkonnut mulla järjettömät summat rahaa vuosia;
        olen saanut valeita ja lokaa niskaan ja käteen jäi vaan suuri pahvilaatikollinen lehtileikkeitä vuosien varrelta!" (JTu 2.12.)


      • juutuubi-juu
        miljuunat-sivu-suun kirjoitti:

        "Tämä ON ihan naurettavaa: Suomen media on tahkonnut ”Tuksulla” miljoonia rahaa viimeisen 12 vuoden ajan; ja mulle ei ole jäänyt käteen mitään!!!!! Tämä Suomi mättää ja pahasti!!!!!" (JTu 2.12.)

        "Tämä EI SAA mennä näin!!!!! Mun pitää saada se OMA KIRJA ja myös OMA YOUTUBE KANAVA! Tämä Suomen touhu on ollut vuosikausia pelkkää hyväksikäyttöä!" (JTu 2.12.)


      • pelottavat-yhtäläisyydet

        Yhteneväisyyksistä jatkoa Tunkilta:

        "Siis Trishan poikaystävä osti lahjaksi hänelle (katsos vaan…….) POMERANIAN koiranpennun, hänen exänsä on juutalainen, hän on itse ex-strippari (ei siis todellak. enää) hetkinen……….. näitä yhtäläisyyksiä on suorastaan ”pelottavan” paljon……

        … ja kauniisti tuo Trisha esitetään Losissa; toisin kuin mut on esitetty mediassa Suomessa…….???!!! Mua mietityttää vaan tuo todella seksikkäisiin asuihin pukeutuminen, että onko hän tullut oikeasti uskoon? Kyllähän ei-uskovakin voi laulaa Jeesuksusta. Mutta tämä on mielenkiintoinen tapaus!" (JTu 2.12.)


      • minulta.puuttuu.rakkaus
        lehtileikeläjä kirjoitti:

        Suomi saa osansa Tunkin raivosta:

        "Nyt kun olen tutustunut tähän Losin ”Tuksuun” Trishaan paremmin; niin Suomihan on rikollinen maa! Mun kustannuksella media tienannut miljoonia; ja itse menetin jopa kotini helmikuussa 2018 jolla Seiska mässäili ja kirjoitti hyvin rumia valeita; (tosin nyt mua on siunattu upealla kodilla jne.)

        niin; media siis on tahkonnut mulla järjettömät summat rahaa vuosia;
        olen saanut valeita ja lokaa niskaan ja käteen jäi vaan suuri pahvilaatikollinen lehtileikkeitä vuosien varrelta!" (JTu 2.12.)

        Tätä jatkuu vielä: "BTW; minusta eräs mediayritys lähettää vedoksen TAAS ILMAN LUPAA ja ilman mitään kysymyksiä, myös ilman palkkioita; se on VANHA video kuvattu; jossa toimittaja Sarita Blomqvist on uskovien pilkkaaja (hän teki aiemmin lyhytdokumentin jostain ex-uskovasta naisesta; jossa he yhdessä pilkkasivat kielillä puhumista.

        Onhan se mahdollista hyvinkin, että maamme Suomi on vaan niin paha, ja toimittajat julmia ja ilkeitä; että ei tarvitse myydä sieluaan Jenkeissä; ja silti voi tulla kuuluisaksi ja suosituksi, jos on näyttävän näköinen ja persoonallinen………?)" (JTu 2.12.)


      • jenkkimaailma

        "Jos tuo Trisha on oikeasti tullut uskoon; niin nyt ihan oikeasti harmittaa; ettemme jääneet Julian kanssa asumaan Jenkkeihin!!!!!

        Suomalaisten agressiivisuus, julmuus ja kateushan tappoivat hänet! Olisimme voineet Julian kanssa tehdä musaa Jenkeissä lisää, eikä mitään pilkkabiisejä ”Lööppijulkkis” tms." (JTu 2.12.)


      • miamista.losiin

        Pennitön marttyyrimme jatkaa:

        "Rahat, hyvä maine, matkat ympäri maailmaa, luksus EI MIKÄÄN KORVAA IHMISEN SIELUA JOKA ON ARVOKKAAMPI KUIN TRILJOONAT TÄSSÄ MAAILMASSA!!!!!

        Erikoinen ”sattuma” tämä nainen kuitenkin on, ja meidän yhtäläisyydet.

        Taisi se vanha vihtahousu siirtyä mun hotellihuoneesta Miamissa kiusaamasta minua Trishan luokse; joka suostui sopimukseen (siinä piti myydä sielunsa);

        näin nopean näyn uskovasta isästäni Markku Tukiaisesta, joka huusi minulle: ”JOHANNA KIELTÄYDY SIITÄ JEESUKSEN NIMESSÄ!!!!!”
        Ja minä kieltäydyin, KIITOS IKUISESTI JUMALA!" (JTu 3.12.)


      • Hollywoodin.Tuksukka

        "Kirjoitan tästä Hollywoodin ”Tuksusta” nyt vielä sen verran; kun minuun on otettu tästä paljon yhteyttä; ja netissä on ilkeät suomalaisnaiset kaivaneet jotain kauheita kuvia minusta (joita löytyy jokaisesta ihmisestä tietysti!) niin Los Angelesiin, Trisha Paytas Ja Johanna Tukiainen yllättävät samankaltaisuudet ja vielä yllättävämpi eroavaisuus!" (JTu 3.12.)


      • Samankaltaisuudet-1
        Hollywoodin.Tuksukka kirjoitti:

        "Kirjoitan tästä Hollywoodin ”Tuksusta” nyt vielä sen verran; kun minuun on otettu tästä paljon yhteyttä; ja netissä on ilkeät suomalaisnaiset kaivaneet jotain kauheita kuvia minusta (joita löytyy jokaisesta ihmisestä tietysti!) niin Los Angelesiin, Trisha Paytas Ja Johanna Tukiainen yllättävät samankaltaisuudet ja vielä yllättävämpi eroavaisuus!" (JTu 3.12.)

        Jatkoa: "Tsekatkaa tämä; ÄLKÄÄKÄ levittäkö taas valeita minusta!

        TRISHA PAYTAS JA JOHANNA TUKIAINEN SAMANKALTAISUUDET:

        -Molemmat ovat silikoniblondeja, joilla on paksut huulten täytteet
        -Molemmat rakastavat pinkkiä, Hello Kittyä ja koiria
        -Molemmat ovat tehneet laulubiisejä ja näytelleet (Johanna opiskeli myös näyttelemistä Losin lähellä Pasanassa sekä näytteli Losin teatterikerhoissa)" (JTu 3.12.)


      • Samankaltaisuudet-2

        -Molemmilla on juutalainen exä
        -Molemmat ovat ex-strippareita
        -Molemmat ovat puheliaita ja ulospäinsuuntautuneita

        -Molemmat ovat tehneet kauan aikaa videoblogia
        -Molemmilla on muodot kohdillaan (kummatkaan eivät ole tikkulaihoja)
        -Molemmat saivat poikaystäviltään lahjaksi pomeranian koiranpennut
        -Molemmat pitävät luksuksesta……" (JTu 3.12.)


      • tunk.tunk

        Jatkis:

        "No nyt tullaan merkittävään eroavaisuuteen näiden kahden välillä:

        -JOHANNA TUKIAINEN on uudestisyntynyt kristitty, joka tuo ympäri Suomea selkeästi Jeesuksen evankeliumia läpi. Hän KIELTÄYTYI paholaisen miljonääritarjouksesta ja USA:n laajuisesta kuuluisuudesta vuonna 2015 Jeesuksen Kristuksen nimessä." (Jtu 3.12.)

        "-TRISHA PAYTAS ei kieltäytynyt paholaisen tarjouksesta; vaan hän myi sielunsa pirulle vastineeksi maineesta, kunniasta, suosiosta ja rahasta. Pyhä Henki paljasti tämän asian minulle eilen rukoiltuani kielillä; joten se sitten siitä." (JTu 3.12.)

        Lopputörinä: "Paitsi että; rukoilkaa tämän Trisha Paytaksen puolesta (jos ihminen on myynyt sielunsa Saatanalle tämän elämän aikana; niin käsittääkseni se on mahdollista vieläkin saada takaisin Jeesuksen nimessä, vai miten on……..?) Jos joku epäilee minua; niin olisin itse nyt miljonääri, eikä minua haukuttaisi; jos olisin tehnyt diilin sielunvihollisin kanssa, jota EN tehnyt!" (JTu 3.12.)

        Kohta ei tiedetä kumpi on kumpi ja se on Saatanan uusi juoni

        Nyt kateus ja katkeruus ravistaa syvään…


      • maniavaihe
        jenkkimaailma kirjoitti:

        "Jos tuo Trisha on oikeasti tullut uskoon; niin nyt ihan oikeasti harmittaa; ettemme jääneet Julian kanssa asumaan Jenkkeihin!!!!!

        Suomalaisten agressiivisuus, julmuus ja kateushan tappoivat hänet! Olisimme voineet Julian kanssa tehdä musaa Jenkeissä lisää, eikä mitään pilkkabiisejä ”Lööppijulkkis” tms." (JTu 2.12.)

        Johanna Tukiaisella on suuria suunnitelmia, hienoja puheita ja maailmavalloitusta, mikä sitten jää pelkäksi puheeksi.


      • ei.mitään.merkkejä
        juutuubi-juu kirjoitti:

        "Tämä EI SAA mennä näin!!!!! Mun pitää saada se OMA KIRJA ja myös OMA YOUTUBE KANAVA! Tämä Suomen touhu on ollut vuosikausia pelkkää hyväksikäyttöä!" (JTu 2.12.)

        Se Tunkin glamourinen elämä on nyt ja on ollut ennenkin vain sen omassa päässä. Ulkopuolinen ei sitä näe. Näin totesi isäkin jo vuonna 2013.


      • sjuk
        lehtileikeläjä kirjoitti:

        Suomi saa osansa Tunkin raivosta:

        "Nyt kun olen tutustunut tähän Losin ”Tuksuun” Trishaan paremmin; niin Suomihan on rikollinen maa! Mun kustannuksella media tienannut miljoonia; ja itse menetin jopa kotini helmikuussa 2018 jolla Seiska mässäili ja kirjoitti hyvin rumia valeita; (tosin nyt mua on siunattu upealla kodilla jne.)

        niin; media siis on tahkonnut mulla järjettömät summat rahaa vuosia;
        olen saanut valeita ja lokaa niskaan ja käteen jäi vaan suuri pahvilaatikollinen lehtileikkeitä vuosien varrelta!" (JTu 2.12.)

        Katkera kuolemanpelko näkyy henkilössä olevan.


      • Romhas
        maniavaihe kirjoitti:

        Johanna Tukiaisella on suuria suunnitelmia, hienoja puheita ja maailmavalloitusta, mikä sitten jää pelkäksi puheeksi.

        Olen ymmärtänyt, että näätimisen perusolemus ja pääprinsiippi on ampua kauniin ja mediaseksikkään Johannan valheet alas.


    • taskubiljardööri

      Kateus vie kapakalatkin vedestä. Tunkki ei kestänyt vertailua Trishan kanssa ja poisti hänet nettisivuiltaan.

      Pääsiköhän Veijonen panemaan possua poskeen, kun Tunkin sikakattaus oli eilen kahdelle (Hymy).

      • Rahapulaa

        Rahapula on niin kova, että Veijokin kelpaa. Kuka tahansa mies, joka maksaa.


      • maksumiehet
        Rahapulaa kirjoitti:

        Rahapula on niin kova, että Veijokin kelpaa. Kuka tahansa mies, joka maksaa.

        Johanna hankki lisää tuohta tinderhemmoilta Töölönkadulla.


      • nygårdilainen
        Rahapulaa kirjoitti:

        Rahapula on niin kova, että Veijokin kelpaa. Kuka tahansa mies, joka maksaa.

        "Ilman hauskaakin voi olla viinaa."


    • Apinamiäs

      Olisiko kuitenkin käynyt niin, että Tuksu on apinoinut Trishaa aivan koirista lähtien. Huom. bulldog. Mitään 35-vuotiasta vinkkinaista ei ole olemassakaan, vaan Tuksu on aivan itse kaivanut esikuvansa netistä ja kykyjensä mukaan ruvennut matkimaan. Kehno taloudellinen tilanne hieman hillinnyt hankintoja, mutta onneksi jumalan lompakolla jotain saanut aikaiseksi.

      • kopsuttaen

        Tämä näkemyksesi on todennäköisesti oikea.
        Tuksua ei voi sanoa innovaattoriksi, ja hän on lapsuudesta asti ollut lumoutunut amerikkalaislähtöiseen hömppään ja törmännyt internetissä näihin pinkkihörhelötapauksiin. Niiltä on matkittu asiat.


      • Ken-Manuel

        Olisko käynyt niin, että Tunkki oli löytänyt tämän ketjun Internetin sfääreistä ja sitten googlannut Trishan nimen ja alkanut samaistua tähän tehdä vertailua?


      • aktiiviturva
        Ken-Manuel kirjoitti:

        Olisko käynyt niin, että Tunkki oli löytänyt tämän ketjun Internetin sfääreistä ja sitten googlannut Trishan nimen ja alkanut samaistua tähän tehdä vertailua?

        Tunkki seuraa aivan varmasti hymy-näätien keskustelupalstaa ja varmaan kuukkeloi myös tätä suomi24-näätien palstaa, tämän keskusteluja.
        Joutilaalla työttömällä on aikaa kyllä.


    • trishaa

      Seiska reagoi, Tunkki pohti: "Ahaaa……..:) Seiska vetäisi sitten tällaisen jutun; että ”löysin Hollywoodista kaksoisolentoni” vaikka joku suomalaisnainen otti muhun yhteyttä; ja hän oli huomannut Trisha Paytas nimisen blondin ja mun yhdennäköisyyden ja useat eri samankaltaisuudet netissä." (5.12.)

      • trishaa

        Jatko-osa "Mutta jostain tekijänoikeus lakien takia Paytaksen kuvia ei voinut julkaista ilman hänen lupaansa (ihmettelen että Seiska tosiaan julkaisee muiden jenkkijulkkisten kuvia kokoajan, ja tuskin he kysyvät lupaa……..?)

        ja artikkelissa ei sinällään enempää asiasta puhuttakaan, paitsi erona ”en ole miljonääri” vaikka SUURIN EROHAN ON SE, ETTÄ OLEN UUDESTISYNTYNYT KRISTITTY!" (5.12.)


      • trishaa

        Jatkuu;

        "En minä niistä miljoonista välitä; vaan sieluni pelastumisesta taivaaseen. Ihan hyvä tämä juttu on; pieni asia virhe, että tulin uskoon vuonna 2016.

        Tulin siis uskoon alunperin jo 14-vuotiaana, elin luopio elämää 21-22 vuotiaasta lähtien siihen asti; kun Jumala rymäytti minulle etsikkoajat rankan käden kautta päälle; joista yksi oli kun olin 30 vuotias ja sain malarian Afrikassa ja mulla oli 20% mahdollisuus selvitä hengissä. Selvisin 3kk jälkeen sairaalahoidossa; olin uskossa jonkun aikaa; kunnes liuin samoille linjoille asuessani Miamissa kun olin 31-32v." (Fb 5.12.)


      • Mt.Sinai-Mental-Hospital

        "Lapin keikallani tapasin Arton…….. se oli taas menoa; ja Jumala laittoi VIIMEISEN KOLMANNEN ARMON JA etsikkoajan mulle päälle; joka oli se; että vuonna 2015; Saatana tarjosi mulle Miamissa kaiken mahdollisen kuuluisuuden ja rikkaudet vastineeksi sielustani; ja kieltäydyin Jeesuksen nimessä." (Fb 5.12.)


      • jyrkänteen-reunalla

        Nyt jo hieman huimaa: "Sen jälkeen mut heitettiin ulkoavaruuteen (no ei siis Jumala heittänyt; vaan demonit, tai reptilianit, mitä olivatkaan….) ja

        sieltä tunneleita pitkin helvettiin; jossa huusin korkealla mustalla jyrkänteellä Jeesusta pelastamaan mut; ja Jeesus pelasti minut; tässä olen elävänä (mikä on suuri ihme; harva palaa helvetistä takaisin) ja toimin evankelistana." (Fb 5.12.)


      • Losin.Trisha

        Lopuksi: "Ihan oikein Seiska kirjoitti; että ”nykyisin Johanna Tukiainen on harras kristitty.” Trisha Paytas ei ole vaan hän kannattaa toista puolta.
        Siinä on suurin ero." (Fb 5.12.)


      • menee.överiksi
        jyrkänteen-reunalla kirjoitti:

        Nyt jo hieman huimaa: "Sen jälkeen mut heitettiin ulkoavaruuteen (no ei siis Jumala heittänyt; vaan demonit, tai reptilianit, mitä olivatkaan….) ja

        sieltä tunneleita pitkin helvettiin; jossa huusin korkealla mustalla jyrkänteellä Jeesusta pelastamaan mut; ja Jeesus pelasti minut; tässä olen elävänä (mikä on suuri ihme; harva palaa helvetistä takaisin) ja toimin evankelistana." (Fb 5.12.)

        Tuksu, nyt korkki kii ja piristeiden käyttö pois!


    • Trisha-Kokkolassa

      Trsha kummitteli Tuksun mielessä Kokkolan keikalla, josta Tuksu raportoi: "Suomen oma “Trisha Paytas”, ja “Katie Price” on nyt esiintynyt illan keikan Kokkolassa; Mary’s La Favorita ravintolassa!" (Fb 6.12.)

      • Price-Paytas-Tucs

        Kohta emme enää erota, kuka kolmikosta on kukakin.


      • cococo

        Nelikon täydentäisi jenkkibimbo Coco Austin. uksahdus 9.6.14:
        "Hei joku vielä väitti, että amerikkalaisessa tähdessä Cocossa ja mussa ei ole muka mitään samaa näköä......... eikö vai.......? Coco on yleensä täysin blondi, muodokas ja pinkit huulet kuten mulla."


      • Angelique-Tolin

        Eräs samaistumiskohde Tuksulla on ollut Angelique (Michelle Mercier). Tuksu luki lapsena hahmoa koskevat kirjat ja katsoi Angelique-elokuvat.


      • Johanna-Rae

        Sitten, Tuksu on samaistunut myös Cassidy Rae -nimiseen näyttelijään.
        Tuksu kirjoitti SeiskaLivessä 4.5.14:

        "... Halusin kirjoittaa eräästä huippukauniista amerikkalaisesta näyttelijästä nimeltä Cassidy Rae. Hän ei ole kovinkaan tunnettu, mutta monet muistavat hänet 90-luvun tunnetuista sarjoista, kuten pääosassa Aaron Spellingin sarjasta: Models INC, sekä sivuosasta Melrose Place sekä hän teki useamman elokuvan.

        ... Nyt jälkikäteen samaistun hänen roolihahmoonsa totaalisesti.
        Hän oli kauniskasvoinen ja kiltti "perhetyttö" joka palkattiin mallitoimiston listoille huolimatta hänen lyhyydestään (163 cm.)..."


      • Vibe-Johanna

        Eräs samaistumisen kohde Tuksulla on siis suomalainen Johanna Vibe (Tuksun ystävä 2000-luvun ekalta vuosikymmeneltä), joka laittoi överit silarit ja meni naimisiin amerikkalaisen miehen kanssa. Asuu nyt Miamissa perheineen.


      • fghf
        Vibe-Johanna kirjoitti:

        Eräs samaistumisen kohde Tuksulla on siis suomalainen Johanna Vibe (Tuksun ystävä 2000-luvun ekalta vuosikymmeneltä), joka laittoi överit silarit ja meni naimisiin amerikkalaisen miehen kanssa. Asuu nyt Miamissa perheineen.

        Eivät menneet naimisiin. ja Vibe on jo nakattu ukon kalenterista, koska "parasta ennen"-aika tuli täyteen. Pari mukulaa kyllä ukolle synnytti, muttei muuta.


      • Barracuuda
        Vibe-Johanna kirjoitti:

        Eräs samaistumisen kohde Tuksulla on siis suomalainen Johanna Vibe (Tuksun ystävä 2000-luvun ekalta vuosikymmeneltä), joka laittoi överit silarit ja meni naimisiin amerikkalaisen miehen kanssa. Asuu nyt Miamissa perheineen.

        Johanna Vibe on ex-Dolls ja entinen oikeustieteen opiskelija, joka raahaa mukanaan 30 000 euron Teksasissa tehtyjä rintoja. Laittoi yhdeksän desin implantit, joilla pyydysti miehen Amerikasta.


    • oumai
    • Pellehermannimeikki

      Tuksu raportoi muuntumisestaan: "Nyt alkaa Trisha Paytas look alike tyyli……💕🌸✨👍 Hetkinen menee ja kohta olen valmis!! Osaan meikata nopeasti; tyossani opin sen ja oon taiteellinen 😊💖" (Fb 15.12.)

      • Losin.Trisha

        Nyt sitten intoillaan tästä: "Johanna Tukiainen vastaan Hollywoodin yksi seuratuimpia blondeja; Trisha Paytas. Harmi ettei lehdisto julkaise positiivisia juttuja musta… Paytas on jenkkikokoa 12; sama kuin mina. Alle 3-kymppisena jenkkikokoni oli 8." (Fb 15.12.)


      • Trisha-Paytas
        Losin.Trisha kirjoitti:

        Nyt sitten intoillaan tästä: "Johanna Tukiainen vastaan Hollywoodin yksi seuratuimpia blondeja; Trisha Paytas. Harmi ettei lehdisto julkaise positiivisia juttuja musta… Paytas on jenkkikokoa 12; sama kuin mina. Alle 3-kymppisena jenkkikokoni oli 8." (Fb 15.12.)

        Vielä jatkoa turahti: "Pidan siina mielessa hanen musavideoistaan; etta han luo positiivista kuvaa muodokkaammista naisista. Huom; tassa pitaa ottaa huomioon myos ikaero; olen 10v vanhempi Trishaa." (Fb 15.12.)


      • kukin.tavallaan
        Losin.Trisha kirjoitti:

        Nyt sitten intoillaan tästä: "Johanna Tukiainen vastaan Hollywoodin yksi seuratuimpia blondeja; Trisha Paytas. Harmi ettei lehdisto julkaise positiivisia juttuja musta… Paytas on jenkkikokoa 12; sama kuin mina. Alle 3-kymppisena jenkkikokoni oli 8." (Fb 15.12.)

        En ole kuullutkaan Trisha Paytaksesta ennen.
        Hän ei ole "eräs Hollywoodin seuratuimpia blondeja."
        On pullukka blondi tyhjäntoimittaja.


      • On-eroa

        Johanna Tukiainen muutti 30 neliömetrin vuokra-asuntoon Töölönkadulle lokakuussa 2018. Trishalla on Hollywoodissa 200 neliömetrin asunto.


    • Katie-Trisha

      "Barbie pinkki suloisen pehmea fleece oloasu joululahjaksi aidiltani Israelin matkalla. Ihmiset on tulleet sanomaan etta muistutan enemman Katie Pricea kuin Trishaa…… En tieda; mutta fiilis on hyva ja jouluinen." (Johannan Fb 17.12.)

      • Samastuminen

        Tuksu on katsonut Trishan videot netistä ja alkaa samastua tähän täysin.


      • Autoissa-eroa

        Trishalla on pinkki auto, Johannaa kyyditsee sinisellä Peugeotilla Veijo.


    • eylaah

      Johanna Mia Tukiainen jakoi julkaisun.
      4 tuntia ·
      Monet vertasivat mua Trisha Paytakseen; mutta enemmän on ehkä näköä Katie Pricen kanssa.......:) Minusta yksi maailman kaunein nainen on Brigitte Bardot! Joka on taustakuvassa kampaamossa.

    • Gemma-C

      Miksei Tuksu samastu Gemma Collinsiin, joka on englantilainen tv-persoona. Ikä suurin piirtein sama kuin Tuksulla. Gemmalla on oma pluskokoisten vaatemallisto, josta löytyisi Tuksullekin sopivia kokoja.

      • Anonyymi

        Gemma Collins on pitkä nainen; Tuksu hukkapätkä.


    • Anonyymi

      Trisha on nuori ja freesi.
      Epätoivoinen Tunkki ei ole kumpaakaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe