"- Perustin yhdessä Viiden tähden liikkeen edustajien kanssa kontaktiryhmän ”Vapaus valita”, jonka yhtenä keskeisenä tavoitteena on tehdä jäsenyys euroalueessa vapaaehtoiseksi. Siitä pitäisi voida erota, eikä siihen olisi velvoitetta liittyä. Kontaktiryhmä vastustaa muutoinkin ylikansallista yhdentymistä. "
Paavo on tänään perustanut seitsemän tähden liikeen, johon EU-vihaajat voivat joka kohdassa samaistua.
Onko Paavo se Messias, jota mm." älyn-jättämä" kaihoaa? Ajatukset ovat samata, tosin älyn-jättämällä vielä Paavoakin sekavammat.
Väyrysellä liike EU-vihaajille
5
79
Vastaukset
- Taas-naurattaa
Paavohan pystyy tunnetusti muotoilemaan vaikeatkin asiat ymmärrettäviksi lauseiksi.
Älyn-jättämä taas pystyy sotkemaan yksinkertasimmankin asian käsittämättömäksi mökellykseksi.
Sopivat hyvin yhteen.- älyäläjätä
On se sekavaa tuo Suomea vihaavan raaputus.
Suomi 24 nimikin jo sanoo että et ole tervetullut.
Tee 5 500 000 Suomalaista onnelliseksi eksymällä sinne
Merkelin hameen helman alle. - Taas-naurattaa
Sano nhan minä, ettei älyn-jättämä pysty esittämään yhtään ymmärrettävää lausetta.
- Nyt-olisi-siis
EU-vihaajille valmiina poliittinen liikke ja suuri johtaja.
Mukaan vaan ja Suomi eroon EU:sta.
Älyn-jättämä olisi sopiva pääsihteeri,kun ei osaa kirjoittaa. Tuommoinen jätkä, kuin väyrynen. Valehtelee tai se on seonnut päästään.
valehtelee ihmisille Euroopan unionista ja sen täytyisi tietää edes mistä
puhuu tai se on ihan pimeä ?
Olihan se kyllä TV haastattelussa suvereeni voittaja ja leikki kait Napoleonia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928415
- 926495
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586324Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344991Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593580- 453361
- 503305
- 482909
- 562872
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846