Onkohan kenelläkään kokemusta KIMSU nimisestä autokaupasta. Siellä myynnissä saksatuontiautoja. Itse katsellut BMW mallistoa, josta heräsi se edellinen kysymyskin 750 langista.
Kiitos
KIMSU auto ( SAKSA- AUTOT )
11
3737
Vastaukset
- C Bing
On kokemuksia. Laitas sähköpostia meikäläiselle ([email protected]) niin kerron lisää.
- uskalla
Etkö uskalla täällä kaikkien nähden kommentoida? Onko hyviä vai huonoja kokemuksia?
- C Bing
uskalla kirjoitti:
Etkö uskalla täällä kaikkien nähden kommentoida? Onko hyviä vai huonoja kokemuksia?
En viitsi mennä julkisesti yksityiskohtiin. Huonoja kokemuksia tältä suunnalta, ei voi suositella tätä huijaria kun rehellisempiäkin autonvälittäjiä löytyy.
- Joomies
Kerran näytti ko. puljulla olevan myynnissä edullinen ja "vähän" ajettu diesel-500:nen, jonka kojelaudassa oli vielä taksimittaritelinekin. Ei tainnut ko. jobbari hokata ajoissa mikä se sellainen häkkyrä siinä kojelaudassa on.
Ei kannata ostaa liikkeiden tuottamia tuontiautoja. He kun tuovat halvimmat toimivat romut ja yrittävät saada maksimaalisen katteen. Itse hakemalla on paljon suurempi todennäköisyys, että saa hyvän (ja ruuvaamattoman) pelin.- Joomies
No ei ne Kimsun kaikki autot ole varmastikaan loppuunajettuja pommeja, mutta itse en uskaltaisi sieltä enkä muista vastaavista liikkeistä ostaa tuontiautoa. Ennemmin valikoi netistä sopivat autot ja maksaa hyvälle välittäjälle tietyn summan siitä, että tämä käy tarkistamassa auton ja tuo sen Suomeen. Jos joku tuo työkseen autoja, niin hän myös haluaa netota niillä riittävän hyvin. Halvasta ja toimivasta bemarista saa paljon paremman katteen kuin hyvästä ja toimivasta yksilöstä. Hyvää ja halpaa ei Saksastakaan yleensä löydy.
- C Bing
Näyttäisi olevan taas yksi -99 530D taksiväreissä myynnissä. Epäilijöille tiedoksi että tuo kermabeige ei todellakaan ole mikään tehtaan spesiaaliväri, vaan ihan ehta saksan taksilaitoksen standardimaali. Ajettu 240tkm = yeah right...
- se on
C Bing kirjoitti:
Näyttäisi olevan taas yksi -99 530D taksiväreissä myynnissä. Epäilijöille tiedoksi että tuo kermabeige ei todellakaan ole mikään tehtaan spesiaaliväri, vaan ihan ehta saksan taksilaitoksen standardimaali. Ajettu 240tkm = yeah right...
Siellä on tosiaan ennenkin ollut samanlainen myytävänä. Minä jo luulin, että se ei ole saanut sitä kaupaksi ja yrittää edelleen myydä samaa paskaa.
- joujou
KIMSU AUTO, jo nimi luo positiivisen ja luotettavan kuvan!!! ;D
- kimpsukkah bejbe
ihanaa oih kimsuuuuuh!!! OoOOOoOO000h ihanaaaah, lisääh kimSuh!
Kimsuh on niin hot. Tykkään ruskeista helmoista, nitisevistä karmeista, nykivästä koneesta ja oih, niistä ihanista myjistääääääh AAAaaaAAaAAAAaaAh oih KImsuuuh missä oooolet? - hukka1
kimpsukkah bejbe kirjoitti:
ihanaa oih kimsuuuuuh!!! OoOOOoOO000h ihanaaaah, lisääh kimSuh!
Kimsuh on niin hot. Tykkään ruskeista helmoista, nitisevistä karmeista, nykivästä koneesta ja oih, niistä ihanista myjistääääääh AAAaaaAAaAAAAaaAh oih KImsuuuh missä oooolet?Joo, kimsu kauppaa nykyisin turboahtimia. Ilmoituksessa komeilee suunnilleen näin: Älä osta halpaa turboa, joka saattaa rikkoa moottorisi, vaan osta meiltä!
Jätkä myy samaa kiina-paskaa tupla-hinnalla!!
Eli puhuu asiaa, ei myy halvalla kiina-turboja, vaan kalliilla!
- TurboUrpo69
Hmmmm lainattu kimsu ahtimen myynti ilmoituksesta
Pesä on erittäin hienosti tasapainossa.
Miksi pesä on tasapainossa :DDD ehkä tärkeämpää että akseli on tasapainossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823