Maisan äly-väläytykset

Tuulitunnelitosiaan

Maisa kerää suurta sympiaa (julkisessa) instagramissa, ettei hänellä ole enää mitään oikeasti yksityistä.
Hyi hyi paha lehdistö, kun olet mennyt urkkimaan (täysin julkista tietoa kenelle vaan) kunnalta Jari-Matin mökistä.
Ymmärrän että Maisalla on vaikeaa, sillä hän ei ole itse kertonut elämästään mitään.

Tiedän millaisessa sängyssä Maisuli ja Jarppa pumppaavat (Maisa esitteli instassa), millaisessa ruokapöydässä he syövät. Millainen mökki on Tuurissa (useita kuvia. Ilmeisesti Jari-Matin vanhempien). Tiedän useita julkkisia joita Maisa on pannut (Maisa on itse kertonut julkisuusdessa). Tiedän, että Maisa on ollut ns toinen nainen (on itse kertonut). Tiedän millainen kroppa Maisalla on, ja kuinka paljon on missäkin täytettä (maisa kertonut). Miten hän J-M tapasivat, koska häät, millaiset häät, lapsitoiveet, minkä näköinen Maisan lapsi on.
Maisan naistensairauksista, Maisan kuppikoon, Minne Jari-Matti rakentaa mökkiä (Puumala), Jari-Matin läheinen muka pahoinpiteli Maisan, Maisan kaikki lomat ja lomailut. Kaiken miltä Maisan Jari-Matin maksamassa joka ikisessä huoneessa näyttää, ison osan Maisan vaatekaapista. Maisan umpisuolileikkauksesta, Maisan erosta lapsen isästä, Maisan kiristämistä miehistä, Maisan iskemistä jääkiekkoilijoista...yms.... Nämä kaikkiMaisa on kertonut itse ja PALJON PALJON Muuta. Lista on loputon...

Tuhma Seiska. Kuinka kehtaa urkkia, kun Maisa haluaa vaalia yksityisyyttään ja erityisesti vaalii sitä ITSE!

17

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juokseJari

      Ja Maisahan sanoi poistuvansa julkisuudesta! Mutta ei malttanutkaan!

    • Ihanoikein

      Itsehän Maisa kaiken julkisuuteen huutaa. Ihan kaiken. Säälittää Jarppa kun ei näe kuviota. Toisaalta saa kaiken mitä ansaitsee, kun silkkarit ohjaa järjenjuoksua.

    • aivotHousuissa

      Kyllä miehet ovat yksinkertaisia, kun elättävät tuollaisia huonomaineisia vapaamatkustajia, kuten Maisa ja Jasmin Mäntylä! Alpää hallitsee elämää, eivät kaipaa (saa) kuin näitä lapsellisia, käytettyjä, itserakkaita elättejä.

    • TurhaaKaikki

      Hyvähän sitä on elvistellä toisen omaisuudella! Toivottavasti Maisuli ei mene sihteerilookissaan itkemään iltapäivälehdille kuinka hänen yksityistään on taas loukattu vaikka KAIKKI on itse instaan laittanut yleiseen jakoon? Myös toisten talot, tontit, mökit, huonekalut ym:t! Kumpa tommoset julkkikset saisivat ostettua omalla verot maksetuilla töillään edes yksiön jostain pikkukunnasta! Pitää semmosten jotka ovat joka päivä instassa ja lehtien palstoilla kertomassa kaikesta omasta ja toisten elämästä katsoa peiliin ja sitten vasta vuodattaa niitä krokotiilinkyyneleitä kun haluavat selitellä jälkikäteen mitä tulikaan paljastettua! Menisivät aikuiset mediah....... töihin ettei jäisi aikaa turhanpäiväisiin kauneusleikkauksiin, itsensä paljasteluihin ja kyyneleitten vuodattamisiin lehtien ja somen palstoilla!

    • Tossukka29

      Tuskin mitään häitä edes tulee, kun koko ajan niitä siirretään. Jaa minkähän takia?

    • tyhjäpää

      Ukko on tainnut avata silmänsä ja tullut katumapäälle, ei jaksa silikoniponttoonit enää kiinnostaa, kun huomasi miten kalliiksi eukon elätys tulee.

      • hyväJari

        Toivottavasti!!


    • Tuuri-inside

      Miksei Maisaa ole näkynyt enää yhdessäkään rallissa Jari-Mattia "tukemassa"? Kyllähän niitä selityksiä Maisalla riittää, mutta totuus lienee ihan muuta. Jarppa ei kaipaa Masulia ralleissa (tai muuallakaan).

    • Kumihuuli

      Keskisen kesäapulainen maisa... hrrr vieläkin tulee kylmiä väreitä. Kammottava akka. J-M.lle sopisi joku kivan näköinen, fiksu, maanläheinen, aito ei julkkis nainen. Toiv dumppaa tuon kammotuksen eikä sano tahdon.

    • Tissittissit

      On kyllä niin epäsuhtainen pari, ettei mitään järkeä. J-M olisi varmasti löytänyt kunnollisen hyvämaineisen naisen, mutta piti valita Maisa. Mitä tämä kertoo miehestä!

    • voireppanaa

      Monesti semmoiset hissukka miehet menevät ihan sekaisin vosuista.

    • Hsistanyt
    • harakoille

      Niin ja tuo sisustustyyli on taas Maisan keksimää, ei mistään sisustusohjelmista ja lehdistä kopsattua. Maisa varmaan myös opiskelee sisustussuunnittelijaksi. Kenelle kumihuuli näyttelee jättisilareitaan tuolla mökillä.

    • Järkyttäväämmäyäk

      Miksi Jari Matti otti tuollaisen feikin, julkkis tyrkky, silikoonikumitissi tekorusketus värjätytleegot valkaistupersereikä botoxhuulen. Miksi ei tajunnut että yhtä feikit tunteet kuin koko ulkokuori, mikään muu kiinnostanut kuin raha ja elintaso..

    • tollukkamuija

      Muija on vielä äärimmäisen yksinkertainen ja tosi tyhmä!

    • ooojkjhi

      No mitä tää kertoo Jarista, vakka n kantensa valinnu.

    • Toopejenpuumala

      Nyt on sitten koko Puumalan torppa esitelty Maisan sisustus instassa. Ja yksityisyyttä muka haluaisivat, heh.
      Toi muija on niin julkisuustyrkky. Myy ihan kaiken. Vielä ymmärrän nousukas Maisan motiivin , mutta miten Jari-Matti suostuu tähän kaikkeen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe