sitä Suomen Budget tulin siihen tulokseen että
että EU virkajärjestö käyttää ainoastaan 32%
maksaakseen takaisin EU jäsenvaltioiden jäsenmaksuista.
Kun taas Suomen virkajärjestö käyttää Tilastokeskuksen
mukaan 58% saavuttaakseen 42% takaisin maksun.
Ensinnäkin Suomen budget veronmaksaja häviää
58% ja EU Budget 32% yhteenlaskettuna Suomen
veronmaksaja häviää 58% 32%= 90% EU avustuksissa.
Ole käyttänyt EU politrukkien viisauksia laskelmiini
joten niiden täytyy olla oikeita EU sääntöjen mukaan.
Katselin tässä EU Budget ja tulin verratessani
2
106
Vastaukset
Lopeta se pask**jauhaminen, kun et edes tiedä mistä puhut. Puhu niistä
kansoista ja roduista ja tukanleikkuusta sen voit varmaankin tietää ?
Sehän on ihan vitu* sama mitä jäsenmaksu maksaa. Eihän edes poliittinen
mulkvisti välitä, kuinka paljon se maksaa vaaleista ja sillä ei ole mitään
merkitystä, mitä se saa suoraan takaisin virasta virallisesti.
Jäsenmaksu maksetaan liiketoimien vuoksi ja sen vuoksi, että pääset ja saat
samat säännöt, kuin kilpailevat yritykset. EU:lla ei oikeastaan ole merkitystä
sen sinun kansasi ja rotusi kanssa.
Ei EU ole mikään aate tai kommunistinen liittouma ja sinun kansasi tai aate.
EU kyllä hoitaa ongelmia ja sen liiton voima on rahassa. Tasapuolisuus
yrityksille tuo luonnollisesti lainsäädäntöjä työvoiman ja asumisen ja muun
suhteen.
Sä olet täällä joko yksinkertaiasena tai sinä olet johdattamassa, kuin pikku
piru tyhmiä ja yksinkertaisia.- älyäläjätä
Kun olet niin uskovainen niin miksi hyväksi
käytät lähimmäisiäsi siellä etelä euroopassa?
Etelä Euroopan hinta taso perustuu EU politiikkaan
jota sinä käytät hyväksesi.
Sinun Motto on kuten muidenkin uskovaisten:
Älä tee mitä minä teen vaan mitä minä
ehdotan muita tekemään.
Taas on ollut piru EU politrukkia kyydissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522