Olimme istumassa iltaa ja alkoi panettaa. Olimme kaksin ystäväni kanssa, ehdotin että menisimmekö tupakalle. Ystäväni suostui.
Parin tupakan jälkeen menimme sisälle jatkamaan illanviettoa.
Sitten alkoi panettaa.
Ehdotin ystävälleni tupakkatauon pitämistä.
Menimme ulos röökille.
Sitten menimme sisään ja avasimme neljännen viinipullon. Kerroin ystävälleni että panettaa helvetisti. Hän antoi minulle viinipullon ja sanoi oudolla äänellä että laittaisin viinipullon hänen sisäänsä.
Kävimme parilla tupakalla ja ystäväni riisuuntui alasti. Laitoin pullon hänen sisälleen. Hän oli siinä pullo sisällään.
Olin aivan kuumana, suutelimme.
Menin ulos tupakalle ja saavuin sisään. Ystäväni oli jo aloittanut rakastelun.
Yhdyin tuhmaan leikkiin ja ystäväni meni ulos tupakalle.
Otin toisen tyhjän pullon ja laitoin sen sisälleni. Ystäväni tuli ulkoa ja vaihtoi pullon sisällään toiseen. Saimme orgasmin samaan aikaan.
Menimme vielä tupakalle ja sovimme että emme puhu kenellekkään ikinä mitään. Oli ihanin ilta mitä on ollut ikinä kellään...
Röökillä tapuhtuu!
Porky-Pig
1
5586
Vastaukset
- OlenRobotti
Älkää tosiaan puhuko kellekkään koskaan mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30726939
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482304- 2011640
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541570Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien351431- 341331
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex94893Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81830