Helsinki Kamppi - tulin kovalla kiireellä pikavuorojen lähtöpisteeseen sairaalasta päästyäni. Kysyin KOLMELTA eri pikavuorokuljettajalta mistä lähtee kyyti Poriin. Syy miksi kysyin ohjetaulua ei näkyvissä ja oma s-postilinkki ei auennut...myös nopeuttaakseni tilannetta. Kukaan ei tiennyt ...lähti toiselta puolelta itse etsittyä. Sitten soitin lopulta maksulliseen Onnibus palvelunumeroon. Sieltä kaveri totesi, että täältä se maksettu matkalippu löytyi ja lupasi lähettää uudelleen s-postiini ei kuulunut, ei näkynyt. Tässä hötäkässä bussi oli jo lähtenyt ja se siitä....Minun rahani kelpasivat maksulliseen numeroon, mutta minulle ei raaskittu ilmoittaa mitään jätetään vain informoimatta asiasta. ONNEKSI on LUOTETTAVA Satakunnan Liikenne ja homma toimii . Varasinkin jo seuraavan matkan elokuulle ja goodbye lopullisesti ONNIBUS. Panostakaa kuljettajien tietouteen tai ihan sama, minä äänestin jo jaloilllani👍
ONNIBUS HUONOA asiakaspalvelua
4
362
Vastaukset
- Anonyymi
Huonoa on en ikinä matkusta enää onnibussilla.ei saa lipun hintaa takaisin.jos sairastuu.tai ottaa vahingossa väärän vuoron .sanoivat asiakaspalvelussa että ei ole mahdollista palauttaa lipun hintaa tai vaihtaa toiselle päivälle vuoroa.niillä on varmaan lankapuhelinverkko käytössä kun ei nykytietotekniikalla onnistu .palautus.
- Anonyymi
Olet ostanut heiltä palvelun ja sille on toimitusehdot:
https://www.onnibus.com/kuljetusehdot
Jos et tutustu ostamaasi tuotteeseen etukäteen, on vaikea nähdä että tilanteesta voisi palveluntarjoajaa syyttää.
Jos 4 euron onnibussi ei edusta sinulle sopivaa palvelua, voi kokeilla 20 euron hintaista matkahuollon kyytiä tai 50 euron hintaista VR:n junaa.
Miksei myös 300 euron taksikyytiä voi miettiä yhtenä vaihtoehtona.
Meillä Suomessa on erilaisia palveluita ja niille erilaisia hintoja. Usein tuotteen tai palvelun hinnasta voi päätellä jotakin.
- Anonyymi
Tänään myöhästyin vaihtovuorosta heidän 8 minuutin myöhästymisensä takia ja vaihtobussi johon olin menossa tuli kampin alakerrassa vastaan. Kuski tiesi tilanteen jo lähtöpaikassa ja lupasi tehdä kaikkensa, mutta toiminta ei ollut lähellekään lupauksen mukaista. Ei varmaan olisi ollut vaikea kysyä toista onnibussia odottamaan kahta minuuttia, kun itse on myöhässä. Jos bussi olisi ollut ajallaan olisin helposti ehtinyt vaihtobussiin.
Ei apua myöskään asiakaspalvelusta, koska syy on kuulemma oma, kun olisi pitänyt ostaa yksi matka kahden sijaan, että olisi ollut vaitotakuu tms. joka on mahdotonta, koska kyseiselle reitille ei myydä yhtä lippua, vaan 2.
He bussin myöhästymisen ja kuskin todella huonon asian hoidon ja umpi surkean asiakakaspalvelun kautta jätti kyllä lähtemättömän vaikutuksen ja minulle todella ison ongelman.
"Asiakaspalvelijan" mukaan voin kyllä tehdä reklamaation :D
Nyt rahatta ja tietysti matkaliputta helsingissä jumissa, vailla tietoa mahdollisuudesta päästä kotiin.
Ei ikinä enää yhtään matkaa heidän kauttaan, enkä suosittele muillekaan, raha heille kyllä kelpaa, muu ei näytä kiinnostavan. - Anonyymi
Tunnin myöhässä, saako rahat takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854