Mitä mieltä jos 16 vee kundi käyttää Rukan sadetakkia ja housuja, siis mopoillessa sateella. Onks muita nuoria kans jotka pitää?
sadevaatteet
15
1925
Vastaukset
Mitä väliä käyttääkö se on ihan normaalia omasta mielestä ja itse ainakin käytän mutta en ole poika.
- Mopopoika2
No siks väliä et sadeasu niin nolo ja lapsellinen. Millainen sun asu Demi?
- NorthFace
Jos Rukan sadeasu on sun mielestä nolo ja lapsellinen niin käytä sellasta sadeasua joka ei näytä nololta. Mulla itsellä on puku joka näyttää ulkoilu/tuulipuvulta mutta pitää vettä.
Mut kun haluut kerran tietää että millanen sadeasu Demi-neitillä on niin mä veikkaan että sä tykkäät sadeasuista "silleen" wink wink. NorthFace kirjoitti:
Jos Rukan sadeasu on sun mielestä nolo ja lapsellinen niin käytä sellasta sadeasua joka ei näytä nololta. Mulla itsellä on puku joka näyttää ulkoilu/tuulipuvulta mutta pitää vettä.
Mut kun haluut kerran tietää että millanen sadeasu Demi-neitillä on niin mä veikkaan että sä tykkäät sadeasuista "silleen" wink wink.Noh mutta... Joku muukin ajattelee näköjään samoin. Wink wink - jutulta homma minustakin näyttää.
Aloittaja: käytä toki sadeasuasi aina silloin, kun siltä tuntuu. Muiden mielipiteistä ei tarvitse välittää, eikä toisaalta myöskään kysyä.
- krista9567
Aloittajalle tiedoksi että käytä vaan sadeasuasi jos siitä jotain kiksejä saat. Kumipuvussa varmaan tuohuilet vähän muutakin kun mopoilet ;)
- Sadeasukundi27-v
Sehän on vaan jees. Itekin käytin sen ikäsenä sadetakkia ja housuja usein. Tänäänkin oon pitänyt Rukan sinisiä sadehousuja ja takkia.
- Mopopoika3
Joo mä käytän usein myös dimexit mulla usein päällä. Kikkaa poika 983
- kuivakuivempiajaja
Mielummin kuivempana ja vähät välittä muista kunhan on kiva ajella! Hmm kastuminen ei ole ikään sidottu.
- kammottavatautot
nato m65 on ainvan hyvä keliin kuin keliin.... minua kyllä huvitta tuollainen kun joku ajelee corvetella töihin: täysin omalla kaistalla ja nopeuksia, tiedän. Kuin formula kaistoilla :D
Ei kannata ostaa ralllautoja. - Sateasuleikit
Setäkin tykkää sateasuista. Tosi kiimasia 16v mopojonnen päällä. Ota yhteyttä niin voitais leikkiä sateasu ja kumiteräsaapasleikkejä.
- aergaer
Aja alasti niin ei kastu vaatteet
- Sadeasukundi27-v
Sen verran vetinen keli, et pakko laittaa metsälenkille Rukan vanha sadetakki ja housut. Eilen kastu lenkkarit läpi ni varmaan pakko laittaa Kontiot jalkaan. Tai ainakin sadetakki ja kumpparit jos ei viiti sadepökiä laittaa.
- PekkaKontio
Kontiot ja Rukan keltainen sadetakki toimii aina!
- Sadeasukundi27-v
PekkaKontio kirjoitti:
Kontiot ja Rukan keltainen sadetakki toimii aina!
Meigällä kylläkin sininen sadetakki. Toimii melkein yhtä hyvin kun keltanen, heh...
- eivliä
herttasta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152213- 921482
- 421145
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1611020Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74975Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28897Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i52853Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22831Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38810Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56749